Actividades complementarias e extraescolares

Ponte no seu lugar, unha actividade solidaria

Durante os tres minutos que dura o vídeo, moitos rapaces e rapazas do noso centro metéronse na pel dun neno refuxiado: o seu nome, a súa idade, a causa da súa fuxida ou a súa situación actual pasaron a ser parte da súa vida.

Moitas grazas polo voso traballo e aquí tedes algúns dos vosos vídeos.

Día da non violencia e da Paz: Andaina Solidaria

Co gallo da celebración do Día da non violencia e da Paz -30 de xaneiro- temos previstos distintos eventos conmemorativos:

* Andaina Solidaria. Continuando co noso compromiso coas actividades solidarias, este ano imos levar a cabo un percorrido solidario pola contorna do noso instituto. O día 30 de xaneiro, a partir das 12:30, todo o alumnado da ESO percorrerá -andando ou correndo- un treito de 4 quilómetros a beira do río Mero.

Nos días previos e posteriores á andaina, os nosos alumnos poderán conseguir patrocinadores que valoren con cartos os quilómetros percorridos por eles. Estes cartos doaranse a ONG, Proactive Open Arms.

Previamente ao comezo da actividade, contactaremos cos voluntarios que dita ONG ten na illa grega de Lesbos para falarlles da nosa iniciativa.

* Ponte no seu lugar. Trátase dunha actividade de investigación periodística, na que os rapaces e rapazas da ESO van procurar información sobre a vida dun refuxiado: o seu nome, a súa procedencia, as súas condicións no seu pais de orixe e o seu percorrido. Con estes datos, cada un deles van gravar un vídeo no que ,durante tres minutos, vanse poñer no seu lugar.

Cos vídeos faremos unha proxección no vestíbulo do instituto.

Recoñecemento á calidade 2017

Recentemente, o noso centro obtivo o recoñecemento á calidade 2017 no seu proxecto Erasmus + “Engaging students: STEM Clubs & Citizen Science” http://www.citizenscienceclub.com/, que se desenvolveu neste IES entre o ano 2014 e o 2016. Trátase dun premio otorgado polo Servicio Españo para la internacionalización de la Educación (SEPIE), Agencia Nacional del Programa Erasmus + de la U.E.

Grazas a este proxecto, puidemos crear no centro un STEM Club onde rapaces e rapazas participan en actividades de enxeñería e ciencia cidadá. Hoxe, algún destes rapaces xa non están no centro, mais continúan ligados ao club, axudando aos máis cativos a “aprender ciencia divertíndose”. Actualmente, ese club xa é unha asociación xuvenil organizada polos nosos ex – alumnos.

Os nosos parabéns a todo o alumnado que colaborou no proxecto, ao seu coordinador e a toda a comunidade educativa do IES David Buján.

Xornada de éxito na competición de campo través

Máis de 150 rapaces e rapazas do noso centro participaron onte na competición de campo través organizada pola Federación Galega de Atlestismo. Algúns deles acadaron o podio e a maioría disfrutaron dunha xornada deportiva xestionada polo departamento de Educación Física.

Nadia Albacete e Xoan Recuna, recolleron premio en categoría cadete; Diego Vázquez e Héctor García, en infantil.

Semana contra a Violencia de Xénero, do 20 ao 25 de novembro

O IES David Buján ten preparadas distintas actividades para traballar entre o alumnado o tema da violencia de xénero. Sinalar que o noso centro ven de sumarse á iniciativa do concello, Cambre en negro. Estas son as iniciativas que imos desenvolver ao longo desta semana:

- Xardín-denuncia. Un taboleiro homenaxe ás mulleres vítimas do maltrato feito con flores e mensaxes de apoio a estas mulleres

- Música para pensar. Trátase de reflexionar sobre as mensaxes contidas nas cancións.

- Pelea de galos, nas que as letras dos raps inciden sobre este tipo de violencia

- Recreación visual do poema, Baldosas, de Carlos Negro.

- Proxección de vídeos sobre micromachismos.

- Obradoiro de bo trato do Concello, con educación e xestión emocional para o alumnado de 3º e 4º da ESO

- Concentración sileciosa e lectura dun manifesto, dentro da iniciativa Cambre en negro. O xoves, ás 12, todos con camisetas negras, faremos unha xuntanza na entrada do instituto.