Actividades complementarias e extraescolares

Xornada final do proxecto, O mundo que queremos

Este domingo, os nosos alumnos e alumnas deron un exemplo do seu compromiso co proxecto, O mundo que queremos. Baixo unha pequena carpa, convidaron aos asistentes a reflexionar sobre o tipo de sociedade que desexamos. Pecharon o acto cunha fermosa proclama contra as desigualdades sociais e convocando a todos os cambreses na procura do seu  compromiso solidario.

Moitas grazas a todos os alumnos e alumnas do IES David Buján pola súa xenerosidade nunha mañá que invitaba máis ao lecer que ao traballo.

Xornada final do proxecto, O mundo que queremos, na Feira de Cambre

O próximo domingo, 18 de xuño, un grupo de rapaces da ESO que participaron no proxecto de cooperación, O mundo que queremos, van presentar e difundir a súa experiencia na Feira de Cambre. Os rapaces e rapazas darán a coñecer os seus traballos audiovisuais, farán unha performance e comentarán con todos os asistentes a súa visión das desigualdades sociais e as nosas posibilidades de invertir o proceso.

Entrega de premios do XXIV Certame Literario de Cambre

O vindeiro venres, 16 de xuño, o noso centro vai ser o anfitrión na entrega dos premios do XXIV Certame Literario de Cambre.

O acto, presentado por Juan Voces e Antía Mayo, comezará ás 12:30 no salón de actos. Tras a intervención da Directora do noso instituto, gozaremos coas actuacións musicais de Marta Paz e Rita Andrade. A entrega dos premios pechará a sesión.

XXIV Certame Literario

Charla Coloquio sobre Máquinas Intelixentes

Grazas ao proxecto eduMotivacon, tivemos o pracer de contar no centro con Senén Barro, Físico e Catedrático da USC que nos ilustrou sobre a evolución da Intelixencia Artificial e as posibilidades a medio e longo prazo.

Viaxe a Almagro dos alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato

Un ano máis, os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato acudiron a súa cita co teatro clásico, no Corral de Comedias de Almagro. Unha visita a Toledo, aos muiños de vento de Consuegra e un día en Madrid-El Escorial, completaron a viaxe.