Actividades complementarias e extraescolares

Viaxe a Almagro dos alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato

Un ano máis, os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato acudiron a súa cita co teatro clásico, no Corral de Comedias de Almagro. Unha visita a Toledo, aos muiños de vento de Consuegra e un día en Madrid-El Escorial, completaron a viaxe.

O mundo que queremos

O alumnado da ESO tivo a oportunidade de charlar con Marleni sobre a realidade da Rupública Dominicana. Despois de escoitar o seu relato sobre os problemas de desigualdade social no seu país, os alumnos e alumnas puideron exercer como periodistas para dar a súa visión do escoitado.

Con este encontro, rematamos os obradoroiros enmarcados dentro do Plan Proxecta, O mundo que queremos. Un proxecto que se traballa dentro do paradigma da educación para o desenvolvemento e que busca promover valores e actitudes comprometidos coa loita contra as desigualdades.

Algúns dos nosos alumnos e alumnas van ter a posibilidade de difundir o traballo realizado en diversos actos no Concello de Cambre e nalgún centro educativo da contorna.

Desde o IES David Buján queremos dar os parabéns a todo o equipo deste Proxecto polo seu traballo e pola cariñosa relación que mantiveron co noso alumnado.

Intercambio con Holanda

Estes son os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato -acompañados das profesoras responsables da actividade- que van viaxar a Holanda, na primeira semana do mes de abril, dentro dun programa de intercambio con alumnado deste país.

Entroido 2017: A Película

Dirección de fotografía: Coqué e José Ángel

Maruja Mallo 2017

A Real Academia Galega de Bellas Artes decidiu dedicar este novo ano, 2017, á pintora Maruja Mallo, musa do surrealismo nada en Viveiro.

O noso centro súmase a esta homenaxe cunha exposición promovida desde o departamento de Debuxo, na que o alumnado de 1º da ESO e as súas familias interpretan once obras da artista, aportando a súa creatividade no uso da cor e texturas. A exposición pode visitarse no vestíbulo do instituto.

Queremos agradecer ás familias a súa implicación neste proxecto e dar os parabéns ao alumnado polo talento amosado nas interpretacións da obra de Maruja Mallo.