Actividades complementarias e extraescolares

Concursos Samaín 2020 e Scary Picturest Contest

O EDLG para celebrar o Samaín, festa celta que marcaba o remate da colleita e a chegada do inverno, ou metade escura do ano, convoca tres concursos:

• Concurso de conxuros
  • Concurso de contos
  • Concurso de talla de cabazas (enviar só a fotografía)

Aquí están as bases dos tres concursos.

Tamén están colgadas na cortiza do EDLG

You must take a scary picture ( it is not allowed to download files from the Internet) , it can be a place, a situation , a person , a monster... whatever!!!

You can use any tools to make the picture more scary ( photoshop.....)

There will be different categories:

1. The most terrorific one

2. The most original one

3. The funniest

You must include a caption in English.

When you upload the photo ( pdf ) make sure you write your class and name as a tittle. Ex: 4esoBmarysimons

Roteiro "Camiño inglés de Cambre ou de Faro"

O alumnado de 2º de ESO disfrutou dunha xornada de roteiro polo camiño de Santiago inglés por terras de Cambre, Camiño de Faro.

Roteiro de Convivencia - río Mero. 1º ESO 14.10 - 18.10h

08/10/2018 11:34
Atlantic/Bermuda

Ponte no seu lugar, unha actividade solidaria

Durante os tres minutos que dura o vídeo, moitos rapaces e rapazas do noso centro metéronse na pel dun neno refuxiado: o seu nome, a súa idade, a causa da súa fuxida ou a súa situación actual pasaron a ser parte da súa vida.

Moitas grazas polo voso traballo e aquí tedes algúns dos vosos vídeos.