Lingua galega e literatura

Pilar Tobar  correo  ptobar(arroba)iesdavidbujan(punto)com

Xoán Díaz  correo  xoandiaz(arroba)iesdavidbujan(punto)com

Isabel Cerviño Amado  correo  sabelca(arroba)iesdavidbujan(punto)com

Noa Fernández gañadora do I Certame de Videopoemas convocado pola Casa Museo Manuel María

Noa Fernández, de 4º ESO B, co seu videopoema Cheguei a Fisterra foi a gañadora do I Certame de Videopoemas convocado pola Casa Museo Manuel María. A gala de entrega de premios tivo lugar en Outeiro de Rei o pasado sábado día 20 e a ela acudiron as autoras dos dez videopoemas seleccionados polo xurado. Seis dos dez traballos  finalistas foran presentados por alumnado do IES David Buján. O xurado quixo facer unha especial mención ao videopoema realizado por Gloria Guindos, de 1º de Bacaharelato, sobre un coñecido poema de Rosalía," Negra sombra", destacando os seus valores interpretativos e o seu excelente recitado. Parabéns ao alumnado participante e nomeadamente ás premiadas e ás finalistas: Lucía González, Marta Paz, Bárbara Santos, de 4º de ESO e Ana Rascado de 2º de Bacharelato.

Os videopoemas finalistas poden verse na páxina da Casa Museo.

"Non vemos o que vemos, vemos o que somos"

Concurso Coca Cola 2017

O día 10 de marzo de 2017, algúns alumnos de 2º da ESO do IES David Buján fomos á facultade de Filoloxía da UDC, á 9ª edición do Concurso de jóvenes talentos, premio relato curto de Coca-Cola.

A nosa fonte de inspiración foi unha cámara con fotos de diferentes lugares de Galiza, as dunas de Corrubedo ou as Fragas do Eume entre outras. Tamén había  unha frase que dicía: “Non vemos o que vemos, vemos o que somos”.

Aínda que ao principio estabamos un pouco nerviosos, foi unha boa experiencia.

100 anos de Irmandade

O xoves 6 de outubro o alumnado de Litratura galega do século XX paseou polas rúas da Coruña recordando os homes e mulleres que hai cen anos fundaron nesta cidade a primeira Irmandade da Fala.