Admisión alumnado curso 2024/2025 - Vacantes e criterio complementario

1º BAC - Humanidades e Ciencias Sociais

2º BAC - Ciencias e Tecnoloxía

2º BAC - Humanidades e Ciencias Sociais

Criterio complementario do centro:

1 punto por irmán matriculado no centro

Información ampliada en arquivo adxunto

Intercambio de Francés

O alumnado de Francés que participa este ano no intercambio xa chegou a Annecy! Velaquí están na súa saída desde o aeroporto de Alvedro.

Presentación de proxectos Stembach

Os días 12 e 13 de marzo de 2024 tivo lugar o acto de defensa dos proxectos de investigación dunha parte do alumnado do IES David Buján que cursa o Bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía.

Carlos Viqueira Seijo e Álvaro Manteiga Louro presentaron o proxecto Simulación de técnicas de drenaxe urbana sostible en Minecraft, que foi dirixido por José Anta Álvarez, profesor do Departamento de Enxeñaría Civil da UDC.

A liña de investigación Micromundos deu lugar a dous proxectos de investigación centrados na búsqueda de antibióticos; un deles levado a cabo por Paula Méndez Gómez, Iago Valentín González Seijas e Juan Jesús González Seijas, mentres que o outro tivo a autoría de Sara Fernández Gayoso e Iria Añón Esmorís. Ambos os dous proxectos foron co-dirixidos por Carmen Rioboo Blanco e Ángeles Cid Blanco, profesoras do Departamento de Bioloxía da UDC.

Os tribunais cualificadores destacaron en todos os casos a calidade dos traballos e puxeron en valor o esforzo realizado polo noso alumnado.
Agradecemos ao profesorado da UDC a súa implicación nestes proxectos.