Defensa do traballo de investigación do STEMbach, O laboratorio das emocións

Tal día como hoxe, mércores 21 de  Abril de 2021, tivo lugar a defensa do traballo de investigación do primeiro bienio do STEMbach 2019-2021 do IES David Buján.

Andrea Cadaveira e Candela Mayer presentaron o seu proxecto de investigación, "O laboratorio das emocións", co-dirixido polo coordinador do STEMbach, Jose Viñas e dúas profesoras da Unidade de Investigación FORVI da UDC.

O traballo de investigación das alumnas foi calificado cun 10 pola Comisión avaliadora.

Noraboa pola ilusión, esforzo e adicación no traballo, e como non, polas moitas emocións que fixéchedes resaltar aos alí presentes.

Cribado Covid-19 a través das farmacias para o alumnado entre 12 e 17 anos

A Consellería de Sanidade, o SERGAS e o Colexio Oficial de Farmacéuticos de A Coruña inician hoxe luns 19 de Abril unha campaña de detección de SARS-CoV-2 dirixida á poboación adolescente (de 12 a 17 anos).

As farmacias de cada municipio colaborarán con esta iniciativa, dispensando os kits de autorrecollida de mostra en saliva, aportando información sobre como debe realizar o paciente a toma da mostra, así como o procedemento para a súa posterior recepción e envío desde a farmacia, ao Laboratorio.

Poderedes acceder á información actualizada e a listaxe de farmacias onde realizar a proba na seguinte ligazón:

Premios concurso de fotografía 2020

XVIII Concurso de Fotografía e Matemáticas

Premios 2020

1º Premio: Xira Sol Sol

Iago Pérez Paz

2º Premio: Fractal

Emma Rodríguez-Trelles Mira

3º Premio: Bolboreta

Iago Pérez Paz

Accesit

Ana Ramos

Titorías, profesorado, correo de contacto, hora de atención ás familias e outra documentación de interese do curso 2020/2021

Titorías dos diferentes grupos, contacto e hora de atención ás familias.

Profesorado por departamentos, contacto e hora de atención ás familias.

Anexo V. Protocolo de adaptación ao contexto Covid-19

Modificación das NOFC á situación Covid-19.

Plano de aulas e portas de entradas e saídas.

Plan de Acollida e de benestar emocional.

Plan de Continxencia

XXVI Certame Literario

Bases do Certame literario 2020 "Xoán Díaz" e ficha de inscrición

A partir de 2019, o Certame literario de Cambre leva o nome Xoán Díaz, en homenaxe ao noso compañeiro, impulsor e alma máter do certame.

Documentación complementaria:

Bases 2019