Campionato Comarcal de Campo a través en Acea da Má

O pasado venres 11 de xaneiro máis de 160 alumnos do noso Instituto, participaron no Campionato Comarcal de Campo a través dentro do programa Xogade da Xunta de Galicia e organizado de forma excelente polo servicio de deportes do Concello de Cambre.
Os alumnos Leon Díaz, Kevin Fernández e Xoán Recuna quedaron primero, segundo e cuarto posto respectivamente na categoría cadete, e a nosa alumna Claudia Romeral acadou tamén un cuarto posto nesa mesma categoría .
Tamén acabamos primeros na categoría infantil masculina grazas ao esforzó do noso alumno de 1º ESO, Ángel Piñol.
Parabéns a eles e a todos os que participaron porque o fixeron moi ben.

FELICES FESTAS E PRÓSPERO ANINOVO

O IES David Buján felicita este Nadal e o vindeiro ano 2019 a toda a comunidade educativa con esta iniciativa do departamento de Matemáticas e o departamento de Convivencia: unha árbore de Nadal fractal co tetraedro de Sierpinski.

Tedes toda a información e instrucións na imaxe adxunta.

FELICES FESTAS

Con esta nadaliña de Iago Pérez Paz de 1º ESO-A, desexamos unhas FELICES FESTAS a toda a comunidade educativa do IES David Buján.

MATRIARCAS

Desde o Equipo de Dinamización da Língua Galega editamos un traballo coas alumnas de 1º ESO para a Semana contra a Violencia de xénero  imitando o video de Guadi Galego "Matriarcas".

#OSHWDem18 na Domus

Este ano volvimos participar na feira tecnolóxica OSHWDem da Domus, coas nosas alumnas de 4º ESO, onde amosaron como facer un laboratorio de biotecnoloxía low cost.