Admisión 2017/2018

O mércores 01/02/2017 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC)

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2017 ao 21/03/2017 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Para consultar toda a información prema aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

Entroido 2017: A Película

Dirección de fotografía: Coqué e José Ángel

Maruja Mallo 2017

A Real Academia Galega de Bellas Artes decidiu dedicar este novo ano, 2017, á pintora Maruja Mallo, musa do surrealismo nada en Viveiro.

O noso centro súmase a esta homenaxe cunha exposición promovida desde o departamento de Debuxo, na que o alumnado de 1º da ESO e as súas familias interpretan once obras da artista, aportando a súa creatividade no uso da cor e texturas. A exposición pode visitarse no vestíbulo do instituto.

Queremos agradecer ás familias a súa implicación neste proxecto e dar os parabéns ao alumnado polo talento amosado nas interpretacións da obra de Maruja Mallo.

"Non vemos o que vemos, vemos o que somos"

Concurso Coca Cola 2017

O día 10 de marzo de 2017, algúns alumnos de 2º da ESO do IES David Buján fomos á facultade de Filoloxía da UDC, á 9ª edición do Concurso de jóvenes talentos, premio relato curto de Coca-Cola.

A nosa fonte de inspiración foi unha cámara con fotos de diferentes lugares de Galiza, as dunas de Corrubedo ou as Fragas do Eume entre outras. Tamén había  unha frase que dicía: “Non vemos o que vemos, vemos o que somos”.

Aínda que ao principio estabamos un pouco nerviosos, foi unha boa experiencia.