LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS FONDO LIBROS 2017-2018

Ligazón

Os interesados poden presentar reclamación os días 17 e 18 de Xullo na secretaría do centro.

ASIGNACIÓN FONDO LIBROS (por curso e orde alfabética) 2017-2018

Ligazón

Observacións:
Os libros tachados foron asignados erroneamente pola aplicación e non constarán como tal.
Os libros subliñados están pendentes de adquisición polo centro.
Na medida que teñamos os paquetes para cada alumno/a, avisaremos ás familias para que veñan recoller os libros.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Para consultar a listaxe prema aquí.

Fondo Solidario Libros de Texto e Axudas Material Escolar. Curso 2017/18

Circular informativa

Solicitude (Anexo I)

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

A crónica de Ciencia en Acción 2017 (Ermua)

A nosas compañeiras de 3° de ESO, Emma Bouzas e Candela Mayer comenzaron un proxecto no 2015 xunto con 2 alumnos máis do curso superior,Gloria e Ángel Suárez. O traballo consistiu nunha investigación sobre os efectos negativos da luz artificial nos humanos e no medio ambiente. Con elas colaboraron a "Agrupación astronómica IO" da Coruña, prestándolles un SOM , que é un aparato que mide o brillo artificial no ceo. Instalárono no centro en novembro de 2016, e fixeron uso del para diferentes presentacións , para distintos cursos. Presentaron o seu traballo nalgunhas competicións. O máis recente foi "Ciencia en Acción", celebrada en Ermua, Bilbao, os pasados 5,6 e 7 deste mes. Neste concurso presentáronse proxectos de moitos países do mundo, ademais do noso instituto. O seu foi premiado na súa modalidade con mención de honra, xa que foi interesante para os xuíces, incluso un deles especializado en astronomía ofreceulles a súa colaboración para futuras dúbidas. Unha parte do seu proxecto foi presentar propostas á dirección para a mellora da iluminación do centro, cousa que conseguiron; no futuro gustaríalles facer o mesmo no Concello de Cambre, relata Candela. O que pretenden co seu proxecto é concienciar as persoas do prexudicial que pode chegar a ser algo como encender unha farola de máis na rúa. Para Emma e Candela foi unha grande experiencia, coñeceron moita xente e aprenderon tamén dos proxectos dos demais.

Edén Avecilla

Concurso Fotografía e Matemáticas 2017

Premios XIV Concurso Fotografía e Matemáticas

Velaquí as premiadas