.

Para Xoán, dos teus alumnos e compañeiros.

As moradías do vento

Dorme coma un paxaro encol das ponlas

dos vellos castiñeiros, dos carballos,

das sobreiras marelas onde a lúa

frutifica o seu corpo pendurado.

Nos bidueiros brancos o asubío

arrolando o silencio, desfiando

a longura da noite que se perde

nos camiños estreitos e calados.

Eiquí latexa o vento polas follas,

cando a gaita de prata repinica

e bebe o cervo auga, silencioso,

o o merlo fai cereixas na campía.

Érguese agora o vento quedamente

nas técolas de orballo estrelecidas,

no voo dos paparoibos, e das rulas,

pola infinda canción das cotovías.

Aceso vento na mañá camiña

con recendos de ruda e margaridas.

Avilés de Taramancos.

FONDO SOLIARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

O prazo para a presentación das solicitudes é do 22 de maio ao 22 de xuño (ambos os dous incluídos).

Tedes a información resumida clicando aquí (circular enviada ás familias)

Para descargar o anexo de solicitude, premer aquí.

Orde completa do 9 de maio de 2018 (Dog do 21 de maio)

ADMISIÓN 2018/2019

O xoves 01/02/2018 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Este ano como novidade se permitirá tamén a presentación das solicitudes de reserva a través da aplicación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, por parte das familias.

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2018 ao 20/03/2018 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Toda a información relativa ao tema está no apartado Administración--Admisión

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC) (inclúe renuncias)

RESUMO INFORMACIÓN ADMISIÓN

CÁLCULO DEL IPREM

Listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas(solicitudes admisión)(24/04/2018)

Listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas(solicitudes admisión) (10/05/2018)

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Para consultar a listaxe prema aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

O IES David Buján celebra o día da Francophonie

Alumnos e alumnas de 3º-4º da ESO e de 1º Bach. desprazáronse a Vilagarcía para participar nunha xornada festiva de conmemoración do día da Francophonie

O noso centro participa no Correlingua

O venres 4 de maio o alumnado de 2°ESO mais algunhas rapazas do voluntariado lingüístico participamos no Correlingua da Coruña.

Nesta actividade rapaces e rapazas de varios colexios e institutos da contorna fomos camiñando dende a esplanada de Riazor até a Torre de Hércules reivindicando os dereitos da lingua galega.

O lema deste ano é: "a lingua non para" e por iso todos nós fomos cunha camisola fucsia e un dorsal simulando unha carreira que ía encabezada por unha vespa co dorsal 00.

A min encántanme este tipo de actividades, xa que ademais de manifestarnos para  que o galego sexa unha lingua normalizada en todos os ámbitos, fixemos un pouco de deporte.

Edén Avecilla Carrera, 3ºESO B