ADMISIÓN 2018/2019

O xoves 01/02/2018 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Este ano como novidade se permitirá tamén a presentación das solicitudes de reserva a través da aplicación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, por parte das familias.

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2018 ao 20/03/2018 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Toda a información relativa ao tema está no apartado Administración--Admisión

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Para consultar a listaxe prema aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

Día da muller e da nena científica

O 11 de febreiro celebrouse o Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia. Con motivo desta conmemoración organizaremos no centro diferentes actividades durante os vindeiros días:

Exposición “Con A de Astrónomas”

Mostra de materiais audiovisuais e bibliográficos sobre muller e ciencia

Charlas con mulleres investigadoras:

• O día 16 de febreiro virán do Instituto Oceanográfico de Coruña para falarlles aos alumnos de 1º ESO da figura da muller na investigación oceanográfica e na bioloxía mariña.

• O 20 de febreiro, Lucía Viñas, Licenciada en Químicas e investigadora do centro Oceanográfico de Vigo falará sobre microplásticos ao alumando de 2º ESO.

Ese mesmo día, estará co alumnado de 4º ESO, Manuel Oñorbe, para falarlles dun proyecto de ciencia ciudadá relacionado con fenoloxía en todas as reservas da biosfera de España.

Visita ás instalacións de Pull&Bear (Narón)

15/02/2018: O alumnado de 1º bach. que cursa a materia de Economía, visitou as instalacións de Pull&Bear no Polígono do Pozo (Narón).

Pull&Bear 2018

Ponte no seu lugar, unha actividade solidaria

Durante os tres minutos que dura o vídeo, moitos rapaces e rapazas do noso centro metéronse na pel dun neno refuxiado: o seu nome, a súa idade, a causa da súa fuxida ou a súa situación actual pasaron a ser parte da súa vida.

Moitas grazas polo voso traballo e aquí tedes algúns dos vosos vídeos.