Eleccións ao Consello Escolar

O vindeiro mércores 2 de novembro terá lugar o sorteo público para a elección dos membros que formarán parte da Xunta Electoral que organizará e supervisará dito procedemento. Acceda á información pinchando aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

Lip-dub contra a Violencia de Xénero

Desde as primeiras semanas de outubro un total de 3 aulas de 2º da ESO no IES David Buján están participando no Programa Municipal de Prevención da Violencia de Xénero. As mozas e mozos ensaiarán e gravarán unha peza musical audiovisual, concretamente un lip-dub. Cada centro gravará o seu propio lip-dub ou videoclip e mostrarallo ao resto do alumnado o 25 de Novembro, Día contra a Violencia Machista.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Concurso de relatos de Ciencia

MES DA CIENCIA EN GALEGO

CONCURSO DE RELATOS DE CIENCIA

Para conmemorar o mes da ciencia en galego, a BiblioA3P organiza un concurso de relatos científicos. Podedes consultar as bases deste concurso de relatos. Animádevos a participar, é un concurso aberto a todo o alumnado do Centro.

Visita Fundación Barrié, 27 outubro 2016

Visita Fundación Barrié, 27 outubro do 2016. alumnado de 4º ESO