Admisión 2017/2018

O mércores 01/02/2017 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC)

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2017 ao 21/03/2017 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Para consultar toda a información prema aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

Pedaladas solidarias

pedaladas solidarias

1400 € recadados para Proactiva Open Arms, ONG de axuda aos refuxiados

Cine para educar en valores

Continuando coa conmemoración do día da muller e a nena na ciencia do pasado 11 de febreiro, o alumnado de 3º de ESO tivo a oportunidade de visionar a película Figuras ocultas; un recurso moi valioso para educar en valores ao noso alumnado.

O noso alumnado da ESO fala nas ondas

Dentro do programa do Plan Proxecta, O mundo que queremos, un grupo de rapaces e rapazas dos distintos niveis da ESO, participaron no programa Sin etiquetas que se emitiu este luns 20 de febreiro en CUAC FM. O alumnado tivo a oportunidade de falar da finalidade deste proxecto e do seu traballo nos distintos talleres propostos: radio e fotografía.

Escoita o programa

MOBILÍZATE POLA SELVA!!

Continuamos este curso 2016/2017 coa recollida de móbiles para colaborar co Instituto Jane Goodall na protección dos ecosistemas africanos e na recuperación de chimpancés e gorilas da Reserva Tchimpounga (Congo).

O curso pasado a campaña de recollida do IES David Buján tivo como resultado o apadriñamento de Kudia, unha chimpancé desta reserva. Todo un éxito!