LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS FONDO LIBROS 2017-2018

Ligazón

Os interesados poden presentar reclamación os días 17 e 18 de Xullo na secretaría do centro.

ASIGNACIÓN FONDO LIBROS (por curso e orde alfabética) 2017-2018

Ligazón

Observacións:
Os libros tachados foron asignados erroneamente pola aplicación e non constarán como tal.
Os libros subliñados están pendentes de adquisición polo centro.
Na medida que teñamos os paquetes para cada alumno/a, avisaremos ás familias para que veñan recoller os libros.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Para consultar a listaxe prema aquí.

Fondo Solidario Libros de Texto e Axudas Material Escolar. Curso 2017/18

Circular informativa

Solicitude (Anexo I)

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

Gañadoras nos concursos do Samain

As rapazas Lucía López García e Andrea Cadaveira Sanjunjo foron as premiadas no III Concurso de Relatos de Terror. Alicia Balado Naveira foi elexida como a que presentou a mellor foto no Concurso, Fotografando o Magosto.

Semana contra a Violencia de Xénero, do 20 ao 25 de novembro

O IES David Buján ten preparadas distintas actividades para traballar entre o alumnado o tema da violencia de xénero. Sinalar que o noso centro ven de sumarse á iniciativa do concello, Cambre en negro. Estas son as iniciativas que imos desenvolver ao longo desta semana:

- Xardín-denuncia. Un taboleiro homenaxe ás mulleres vítimas do maltrato feito con flores e mensaxes de apoio a estas mulleres

- Música para pensar. Trátase de reflexionar sobre as mensaxes contidas nas cancións.

- Pelea de galos, nas que as letras dos raps inciden sobre este tipo de violencia

- Recreación visual do poema, Baldosas, de Carlos Negro.

- Proxección de vídeos sobre micromachismos.

- Obradoiro de bo trato do Concello, con educación e xestión emocional para o alumnado de 3º e 4º da ESO

- Concentración sileciosa e lectura dun manifesto, dentro da iniciativa Cambre en negro. O xoves, ás 12, todos con camisetas negras, faremos unha xuntanza na entrada do instituto.

Roteiro polo río Mero 1º ESO

O pasado luns, o alumnado de 1ª de ESO, fomos  a un roteiro das 14:20 ás 18:10 horas polo río Mero ,ata chegar ao campo de fútbol de Cambre "Dani Mallo".

Alí, comemos e baixamos a xogar un pouco, ata as 16:00 horas. A esa hora incorporáronse as monitoras Yesy e Zeltia, coas que  fixemos uns xogos. Cando rematamos os xogos voltamos  para o instituto. Chegamos sobre as 18:05 horas . Pasámolo moi ben e, o máis importante é que nos axudou a coñecer a compañeiros novos.
Emma Seoane (1º ESO C)