Admisión 2017/2018

O mércores 01/02/2017 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC)

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2017 ao 21/03/2017 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Listaxe provisional do alumnado admitido e non admitido no procedemento de admisión (todos os cursos)

Para consultar toda a información prema aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

Viaxe a Almagro dos alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato

Un ano máis, os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato acudiron a súa cita co teatro clásico, no Corral de Comedias de Almagro. Unha visita a Toledo, aos muiños de vento de Consuegra e un día en Madrid-El Escorial, completaron a viaxe.

ProxectoTerra Guimarães co alumnado de 2º ESO

Os días 20-21 de abril, o alumnado de 2º ESO disfrutou dunha experiencia inesquecible coa actividade de Proxectoterra en Guimarães; un acervo cultural de aprendizaxe e disfrute.

O mundo que queremos

O alumnado da ESO tivo a oportunidade de charlar con Marleni sobre a realidade da Rupública Dominicana. Despois de escoitar o seu relato sobre os problemas de desigualdade social no seu país, os alumnos e alumnas puideron exercer como periodistas para dar a súa visión do escoitado.

Con este encontro, rematamos os obradoroiros enmarcados dentro do Plan Proxecta, O mundo que queremos. Un proxecto que se traballa dentro do paradigma da educación para o desenvolvemento e que busca promover valores e actitudes comprometidos coa loita contra as desigualdades.

Algúns dos nosos alumnos e alumnas van ter a posibilidade de difundir o traballo realizado en diversos actos no Concello de Cambre e nalgún centro educativo da contorna.

Desde o IES David Buján queremos dar os parabéns a todo o equipo deste Proxecto polo seu traballo e pola cariñosa relación que mantiveron co noso alumnado.

Intercambio con Holanda

Estes son os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato -acompañados das profesoras responsables da actividade- que van viaxar a Holanda, na primeira semana do mes de abril, dentro dun programa de intercambio con alumnado deste país.