Eleccións ao Consello Escolar

O vindeiro mércores 2 de novembro terá lugar o sorteo público para a elección dos membros que formarán parte da Xunta Electoral que organizará e supervisará dito procedemento. Acceda á información pinchando aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

E por fin xa podemos dicir que temos o noso horto en marcha...

Grazas ao alumnado de Reforzo Educativo de 2º ESOA e 2º ESO B que estivo traballando nas últimas semanas para que este proxecto de Voz Natura saíse adiante podemos dicir que o noso centro conta un horto urbano co que imos aprender moito e traballar diferentes competencias.

Malia que ao principio estabamos un pouco perdidos, o proxecto puido comezar a súa andaina coa axuda da empresa AKÍ de Oleiros que doou as travesas coas que puidemos sentar as bases do noso proxecto. Pouco a pouco fomos entendendo que o traballo da terra precisa de formación, información e preparación que non tiñamos mais que fomos adquirindo unha veces equivocándonos e outras deixándonos asesorar por Antonio Martínez, da Agraria de Cambre.

Aínda queda moito traballo por facer, mais ver parte do proxecto en marcha dá moitos ánimos para seguir adiante. Co entusiasmo do alumnado e o apoio do profesorado e do persoal non docente seguro que no último trimestre teremos uns bos resultadaos.

Visita ás instalacións de Aluman co alumnado de Economía 4º ESO

10/01/2017: O grupo de alumnos/as que cursa a materia de Economía en 4º ESO visitaron as instalacións de Aluman, empresa galega punteira na industria do aluminio, actualmente desenvolvendo proxectos en distintos lugares do mundo.

Aluman

CALENDARIOS DO ANO 2017 EN DODECAEDROS

Constrúe o teu calendario para o vindeiro ano!!!!!

Os patróns para construílos proceden da páxina web de Ole Arntzen (Universetetet i Bergen, Noruega), a quen agradecemos o seu traballo e a súa xenerosidade.

Podes construír dous modelos de calendarios:

Dodecaedro regular

Visita a páxina do departamento de Matemáticas  para descargar os patróns