O alumnado do StemBac (2º bacharelato) na Maker Faire Galicia.

O alumnado do StemBac participando de forma virtual na Maker Faire Galica co seu proxecto "Estación para o control de augas de ríos".
O seu proxecto, ten como obxetivo principal, a creación dunha sonda de baixo coste con diferentes sensores que permitan realizar investigacións relacionadas coa calidade das augas dos ríos, e foi galardonado co 3º PREMIO na modalidade de divulgación científica.

Noraboa por ese gran traballo, e o esforzo e ilusión entregada!

Información sobre o reparto de máscaras entre o alumnado

O DOG do 13 de novembro vén de publicar a Orde que regula os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado  en centros docentes públicos dependentes da consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

IMPORTANTE:  o prazo para realizar a solucitude remata o venres 27 de novembro (dez días hábiles desde o seguinte á publicación no DOG).

Poden consultar a orde aquí: Orde que regula o reparto de máscaras entre o alumnado.

Adxuntamos un resumo da solicitude das máscaras. RESUMO

Titorías, profesorado, correo de contacto, hora de atención ás familias e outra documentación de interese do curso 2020/2021

Titorías dos diferentes grupos, contacto e hora de atención ás familias.

Profesorado por departamentos, contacto e hora de atención ás familias.

Anexo V. Protocolo de adaptación ao contexto Covid-19

Modificación das NOFC á situación Covid-19.

Plano de aulas e portas de entradas e saídas.

Plan de Acollida e de benestar emocional.

Plan de Continxencia