.

Para Xoán, dos teus alumnos e compañeiros.

As moradías do vento

Dorme coma un paxaro encol das ponlas

dos vellos castiñeiros, dos carballos,

das sobreiras marelas onde a lúa

frutifica o seu corpo pendurado.

Nos bidueiros brancos o asubío

arrolando o silencio, desfiando

a longura da noite que se perde

nos camiños estreitos e calados.

Eiquí latexa o vento polas follas,

cando a gaita de prata repinica

e bebe o cervo auga, silencioso,

o o merlo fai cereixas na campía.

Érguese agora o vento quedamente

nas técolas de orballo estrelecidas,

no voo dos paparoibos, e das rulas,

pola infinda canción das cotovías.

Aceso vento na mañá camiña

con recendos de ruda e margaridas.

Avilés de Taramancos.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO CURSO 2018/2019

Luns 3 de Setembro

Martes 4 de Setembro

Probas orais de Inglés

Probas orais de Francés

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/2019

Para consultar a listaxe prema aquí.

FONDO SOLIARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

O prazo para a presentación das solicitudes é do 22 de maio ao 22 de xuño (ambos os dous incluídos).

Tedes a información resumida clicando aquí (circular enviada ás familias)

Para descargar o anexo de solicitude, premer aquí.

Orde completa do 9 de maio de 2018 (Dog do 21 de maio)

Listaxe provisional de admitidos do Fondo Solidario de libros de texto. Prazo de reclamacións: 2 días hábiles dende a publicación da listaxe a 12 de xullo.

ADMISIÓN 2018/2019

O xoves 01/02/2018 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Este ano como novidade se permitirá tamén a presentación das solicitudes de reserva a través da aplicación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, por parte das familias.

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2018 ao 20/03/2018 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Toda a información relativa ao tema está no apartado Administración--Admisión

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC) (inclúe renuncias)

RESUMO INFORMACIÓN ADMISIÓN

CÁLCULO DEL IPREM

Listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas(solicitudes admisión)(24/04/2018)

Listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas(solicitudes admisión) (10/05/2018)

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

O grupo de teatro musical do IES David Buján representou Hair Spray no Ágora

O pasado 19 de xuño, no centro cultural Ágora, o grupo de teatro-musical do noso centro -integrado por máis de setenta mozos e mozas- levaron a escena unha versión libre do clásico Hair Spray. O traballo foi o resultado dun PFPP coordinado desde o CEFORE de A Coruña. Neste proxecto participaron máis de setenta alumnos e un terzo do claustro de profesores.

Viaxe a Roma dos alumnos e alumnas de 4º da ESO

Este ano, os alumnos e alumnas de 4º da ESO fomos de viaxe de fin de curso a Roma, dende o 12 ao 16 de xuño. O primeiro que notamos foi a calor que facía cando chegamos pola noite. É unha cidade que mires por onde mires hai esculturas e monumentos da época Barroca, como por exemplo a Fontana di Trevi ou a Fonte dos Catro Ríos. Tamén visiitamos o Vaticano. Alí vimos a Basílica de San Pedro, a Capela Sixtina, tapices e algunhas esculturas romanas tamén moi importantes.

Todas as tardes tiñamos tempo libre para mercar recordos e para dar unha volta. Tivemos oportunidade de cear pola nosa conta e puidemos probar comidas típicas de Italia, como a pizza e a pasta. Os camareiros dos restaurantes eran bastantes simpáticos. Por úlltimo, visitamos o Coloseo e os foros romanos cunha historia moi interesante.

Alán Roibás e Sergio Moar