Admisión 2017/2018

O mércores 01/02/2017 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC)

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2017 ao 21/03/2017 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Para consultar toda a información prema aquí.

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

Intercambio con Holanda

Estes son os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato -acompañados das profesoras responsables da actividade- que van viaxar a Holanda, na primeira semana do mes de abril, dentro dun programa de intercambio con alumnado deste país.

Entroido 2017: A Película

Dirección de fotografía: Coqué e José Ángel

Maruja Mallo 2017

A Real Academia Galega de Bellas Artes decidiu dedicar este novo ano, 2017, á pintora Maruja Mallo, musa do surrealismo nada en Viveiro.

O noso centro súmase a esta homenaxe cunha exposición promovida desde o departamento de Debuxo, na que o alumnado de 1º da ESO e as súas familias interpretan once obras da artista, aportando a súa creatividade no uso da cor e texturas. A exposición pode visitarse no vestíbulo do instituto.

Queremos agradecer ás familias a súa implicación neste proxecto e dar os parabéns ao alumnado polo talento amosado nas interpretacións da obra de Maruja Mallo.