ABAU Xuño 2022: matrícula e instrucións

No seguinte enlace achégase un resumo das instrucións e documentación a entregar para a matrícula ordinaria nas ABAU 2022.

Achégase tamén a convocatoria e instrucións completas da CIUG para a matrícula das ABAU 2022.

Documentación de interese:

Impreso de matrícula.

Taxas ABAU.

Resgardo taxas título bacharelato.

Instruccións aboamento taxas ABAU de forma telemática

Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2022/2023

Convocadas as bolsas de carácter xeral para o curso académico 2022-2023, para estudantes que cursen estudos postobrigatorios.

O prazo para presentar as solicitudes é do 30 de marzo ao 12 de maio, inclusive.

Acceso á sede electrónica para información e solicitude:  bolsas 2022-2023

Prorrógase o prazo de presentación de solicitudes da bolsa ata as 24:00 horas (hora peninsular) do día 16 de maio de 2022.

NOVIDADES NA NOSA BIBLIOTECA. MARZO 2022

Aquí vos deixo un PDF coa presentaciuón das novidades chegadas á nosa biblioteca no que vai de ano. A maioría dos fondos podedes encontraolos nos expositores dos corredores, tanto da planta baixa como do primeioro andar. Se queredes levar algún dos libros novos, só tedes que subilo á biblioteca e pedilo en préstamo.  Tamén podedes facer o mesmo cos fondos das exposicións temporais (agora mesmo, de banda deseñada e sobre muller, feminismo e igualdade).

Boa lectura!

Proceso de admisión de alumnado para o curso 2022/2023

Os formularios de solicitude estarán dispoñibles na aplicación admision alumnado unha vez aberto o prazo de solicitudes, do 1 ó 21 de Marzo 2022.
Esta solicitude deberase presentar no centro educativo solicitado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015 do 1 de outubro do Procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave 365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

Criterio de baremación complementario de Centro

Vacantes curso 2022/2023

Listaxe Provisional Admitidos 25/04/2022.
Listaxe Definitiva Admitidos 12/05/2022

Horario do Centro de 9 a 13:30 h