PARABÉNS AO NOSO ALUMNADO DE 2º BACH

100% de aprobados do noso alumnado de 2º Bach que se presentou ás ABAU (probas de aceso á Univesidade).

Parabéns a todos eles e sorte na nova etapa que se vos abre.

Admisión 2017/2018

O mércores 01/02/2017 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC)

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2017 ao 21/03/2017 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Listaxe provisional do alumnado admitido e non admitido no procedemento de admisión (todos os cursos)

Listaxe definitiva do alumnado admitido e non admitido no procedemento de admisión (todos os cursos)

Para consultar toda a información prema aquí.

Instruccións solicitudes fóra de prazo. Escolarización Cambre. Curso 2017/18

Fondo Solidario Libros de Texto e Axudas Material Escolar. Curso 2017/18

Circular informativa

Solicitude (Anexo I)

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

Anuario 2016-2017

pdfTamén podes descargalo en formato .pdf

Roteiro por Cambre

Este curso a materia de Investigación e Tratamento da Información desenvolveu a súa investigación no pasado da nosa vila centrándose en tres momentos clave da súa historia como son a época castrexa, a época romana e a Idade Media. Para poñer o ramo desta materia, o alumnado de 1º de ESO realizou un roteiro por Cambre visitando os lugares sobre os que estiveran traballando durante o curso: o Castro Maior, o museo arqueolóxico que conserva os restos duns baños romanos e a igrexia de Santa María do século XII.

Roteiro por Cambre 21/6/2017

X aniversario clubs de lectura

O pasado sábado, día 17 de xuño, o IES David Buján participou na celebración do décimo aniversario dos clubs de lectura, unha experiencia festiva que tivo lugar en Santiago.  Nela, o noso alumnado participou en diversos obradoiros de radio, cine, dramatización e regueifa e compartiu experiencias de lectura con xoves doutros centros, como Miraflores, Ferrol Vello ou Cacheiras.  Aquí vos deixamos unhas fotos do evento, así como a ligazón á páxina da Xornada para quen queira máis información

X Aniversario Clubs de lectura

Xornada final do proxecto, O mundo que queremos

Este domingo, os nosos alumnos e alumnas deron un exemplo do seu compromiso co proxecto, O mundo que queremos. Baixo unha pequena carpa, convidaron aos asistentes a reflexionar sobre o tipo de sociedade que desexamos. Pecharon o acto cunha fermosa proclama contra as desigualdades sociais e convocando a todos os cambreses na procura do seu  compromiso solidario.

Moitas grazas a todos os alumnos e alumnas do IES David Buján pola súa xenerosidade nunha mañá que invitaba máis ao lecer que ao traballo.