.

Para Xoán, dos teus alumnos e compañeiros.

As moradías do vento

Dorme coma un paxaro encol das ponlas

dos vellos castiñeiros, dos carballos,

das sobreiras marelas onde a lúa

frutifica o seu corpo pendurado.

Nos bidueiros brancos o asubío

arrolando o silencio, desfiando

a longura da noite que se perde

nos camiños estreitos e calados.

Eiquí latexa o vento polas follas,

cando a gaita de prata repinica

e bebe o cervo auga, silencioso,

o o merlo fai cereixas na campía.

Érguese agora o vento quedamente

nas técolas de orballo estrelecidas,

no voo dos paparoibos, e das rulas,

pola infinda canción das cotovías.

Aceso vento na mañá camiña

con recendos de ruda e margaridas.

Avilés de Taramancos.

adxudicación definitiva de admitidos no programa fondo libros

ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS DE FONDO LIBROS

Aquí, Listado definitivo Fondo Librospoderedes consultar os libros asignados por alumno. Para recollelos debe acudir ao centro a PERSOA SOLICITANTE e asinar o documento de recollida. Os libros que aparecen como pendente de adquisición entregaránse tan pronto como os teñamos no centro e avisaremos ao alumnado.

A recollida dos libros dispoñibles no centro será:
1º e 2º ESO: Martes 18 de setembro de 16:30 a 19:00
3º e 4º ESO: Mércores 19 de setembro de 16:30 a 19:00

AVISO DE ÚLTIMA HORA

Por causas alleas ao centro, non disporemos de servizo de cafetería ata novo aviso. Sentimos as molestias que isto poida causar.

PRESENTACIÓN DO CURSO 2018/2019

A presentación do curso, para todo o alumnado (ESO e Bacharelato), será o luns 17 de setembro, en horario de 12.30 ata 13.30.

Haberá servicio de bus escolar habitual, no  horario correspondente á presentación.

MATRÍCULA DE SETEMBRO

As matrículas de setembro serán o xoves 6 de setembro, a continuación da entrega de notas:

• ESO en quenda de mañá de 10.30 a 13.00 h.
  • Bacharelato en quenda de tarde de 16.30 a 18.30 h.

DATAS ENTREGA DE NOTAS SETEMBRO

A entrega de notas de:

•  2º de Bacharelato será o mércores 5 de setembro ás 10.00 h. nas aulas dos grupos. Non é necesario que acudan os pais/nais/titores legais dos alumnos/as.
  • ESO e 1º de Bacharelato será o xoves 6 de setembro ás 10.30 h. nas aulas dos grupos. Non é necesario que acudan os pais/nais/titores legais dos alumnos/as.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO CURSO 2018/2019

Luns 3 de Setembro

Martes 4 de Setembro

Probas orais de Inglés

Probas orais de Francés

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/2019

Para consultar a listaxe prema aquí.

FONDO SOLIARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

O prazo para a presentación das solicitudes é do 22 de maio ao 22 de xuño (ambos os dous incluídos).

Tedes a información resumida clicando aquí (circular enviada ás familias)

Para descargar o anexo de solicitude, premer aquí.

Orde completa do 9 de maio de 2018 (Dog do 21 de maio)

Listaxe provisional de admitidos do Fondo Solidario de libros de texto. Prazo de reclamacións: 2 días hábiles dende a publicación da listaxe a 12 de xullo.

ADMISIÓN 2018/2019

O xoves 01/02/2018 comeza o procedemento de admisión para os centros adscritos ao IES David Buján.

Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado destes centros adscritos deben presentar o formulario normalizado (ED550A) no seu centro de orixe ou ben rexistrarse na aplicación «admisionalumnado» .

Este ano como novidade se permitirá tamén a presentación das solicitudes de reserva a través da aplicación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, por parte das familias.

O alumnado de centros non adscritos interesado en cursar estudos neste centro deberá agardar ao período do 01/03/2018 ao 20/03/2018 para formalizar a súa solicitude, xa neste centro. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Toda a información relativa ao tema está no apartado Administración--Admisión

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º ESO)

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos (1º BAC) (inclúe renuncias)

RESUMO INFORMACIÓN ADMISIÓN

CÁLCULO DEL IPREM

Listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas(solicitudes admisión)(24/04/2018)

Listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas(solicitudes admisión) (10/05/2018)

INSTRUCCIÓNS SOLICITUDES FÓRA DE PRAZO. Curso 2018/2019

Funcionalidades Abalar Móbil

Abalar Móbil

AVISO DE ÚLTIMA HORA

Por motivos alleos ao centro, non disporemos de servizo de cafetería ata novo aviso.

Sentimos as molestias que isto poida causar.

Anuario 2018-19

Tamén podes descargalo aquí en .pdf

Concurso Fotografía e Matemáticas 2018

Premios XV Concurso Fotografía e Matemáticas