Science Clubs & Citizen Science (SC&CS)

O equipo Bujansat, formado polos alumnos: Xoel García, Jacobo Núñez, Julián Ramos, Diego Rodríguez, Iago Suárez e Hugo Viqueira; e os seus profesores Isabel Parada e Pedro Rodríguez, foron o equipo gañador da fase nacional do certame Cansat da área educativa da ESA (Axencia Espacial Europea), celebrado o 14 e 15 de xullo no Parque das Ciencias en Granada.

O seguinte paso, a final europea. Bujansat representará a España na competición contra outros países da Unión Europea.

O pasado sábado 8 de maio de 2021 tivo lugar o Día da Ciencia na rúa que pasou ao teatro este ano 2021.

O noso alumnado participou cun impresionante proxecto "Leds a escena", traxes con luces led programadas con arduino, que brilaron nun baile con moita ciencia.

Noraboa polo gran traballo.

OpenScienceCambre

Entrevistas a científicos e divulgadores científicos en  Twitch

O expositor do IES David Buján na feira dixital #Diverciencia "Creando multisondas en la escuela para medir la calidad del agua".
Podedes visitar o proxecto en  https://divercienciavirtual.com/...

"Os alumnos de Cambre teñen a súa propia feira" CLICK AQUÍ

O Covid non frea a ciencia, 3ª edición da OpenScience CLICK AQUÍ