Tecnoloxía

Curso 2023-2024

Profesorado:

· Couceiro Herrero, Luis Adolfo (Xefe de Departamento)

Dixitalización 4º ESO - Tecnoloxías Intelixentes 1º bac (sección bilingüe) - TIC 2º bac

luisch@iesdavidbujan.gal - luisch@edu.xunta.gal

· Anta Fernández, M. del Pilar

Tecnoloxía e Dixitalización 2º ESO - Tecnoloxía 4º ESO - TIC 1º bac - Tecnoloxía e Enxeñería 2º bac

pilaranta@iesdavidbujan.gal - pilaranta@edu.xunta.gal

· Sierra Figueroa, Raquel

Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO - Educación Dixital 3º ESO - Tecnoloxía e Enxeñería 1º bac

rsierra@iesdavidbujan.gal - rsierra@edu.xunta.gal

Programacións didácticas

1º ESO Tecnoloxía e Dixitalización

2º ESO Tecnoloxía e Dixitalización

3º ESO Educación Dixital

4º ESO Dixitalización

4º ESO Tecnoloxía

1º BAC Tecnoloxía e Enxeñaría I

1º BAC TIC I

1º BAC Tecnoloxías Intelixentes (sección bilingüe)

2º BAC Tecnoloxía e Enxeñaría II

2º BAC TIC II

Charla sobre RFID

O 26 de xaneiro de 2024 recibimos a visita de María Martínez Pérez, profesora do departamento de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información na UDC. Dentro do programa de charlas de divulgación científica da UDC, coa conferencia RFID para todo e para tod@s, a realtora explicou ao alumnado de 1º bacharelato das materias Tecnoloxía e Enxeñaría I, TIC I e Tecnoloxías Intelixentes as diferentes funcionalidades (procesos, vantaxes e inconvenientes) que se poden levar a cabo coa tecnología RFID (Identificación por Radiofrecuencia) en distintos sectores (educación, sanidade, seguridade, ocio, etc.).

Agradecemos a María a súa visita ao noso centro e esperamos vela de novo en máis ocasións.

Visita á sede do Grupo Aluman

O dia 23 de xaneiro de 2024 o alumnado da materia Tecnoloxía de 4º ESO do IES David Buján desprazouse ata a sede do Grupo Aluman en Arteixo para realizar unha visita ás instalacións e coñecer de cerca os procesos de produción que se levan a cabo.

Agradecemos ao Grupo Aluman a a súa boa disposición para concertar a actividade e a Marta a boa acollida e as explicacións proporcionadas durante a visita.

Vista aos laboratorios de Applus+

O día 16 de outubro desenvolveuse unha visita ás instalacións de Applus+ na N-VI (Sada). A actividade contou coa participación do alumnado de Física e Química de 1º de bacharelato e o alumnado que cursa Tecnoloxía e Enxeñería en 1º e 2º de bacharelato.

A visita aos laboratorios de ensaios de materiais incluíu demostracións e explicacións de ensaios de tracción, compresión, microscopía e ensaios non destrutivos.

Agradecemos a Applus+ a súa disposición para ofrecerlle ao noso alumnado a posibilidade de realizar esta visita didáctica.

Visita á sede de Altia

O 22 de novembro, dentro da iniciativa “Tecnólogo por un día” impulsada pola Axencia para a ModernizaciónTecnolóxica de Galicia, os nosos alumnos Martín García París (2 bac) e Teo Moity Rey (1 bac) desprazáronse ata a sede de Altia en Oleiros para participar nunha xornada informativa na que se desenvolveron diversas charlas e reunións.

Na primeira sesión, o poñente abordou temas relacionados co big data e compartiu co alumnado diversos detalles da súa traxectoria laboral na compañía. A segunda charla estivo centrada nunha aplicación de seguimento de envíos para empresas como Inditex, Mahou e Ence. A aplicación rastrexa envíos, traxectos e xestión de produtos mediante hardware de GPS especializado. A última sesión foi unha reunión en liña que conectou con tres sedes máis, todas participantes no programa “Tecnólogo por un día”. Durante a reunión, realizouse un Kahoot sobre a historia da empresa e mantívose unha conversa entre as sedes para compartir opinións sobre Altia.