Bioloxía e xeoloxía

Curso 2016-2017

• Marta Mosquera Rivas (XD) martamosquera@iesdavidbujan.com
  • Jose M. Viñas Diéguez (coordinador Proxectos Europeos) jvinas@iesdavidbujan.com
  • Marta Rúa López (titora) martarua@iesdavidbujan.com

DEPARTAMENTO

bioloxia@iesdavidbujan.com

ProxectoTerra Guimarães co alumnado de 2º ESO

Os días 20-21 de abril, o alumnado de 2º ESO disfrutou dunha experiencia inesquecible coa actividade de Proxectoterra en Guimarães; un acervo cultural de aprendizaxe e disfrute.

Cine para educar en valores

Continuando coa conmemoración do día da muller e a nena na ciencia do pasado 11 de febreiro, o alumnado de 3º de ESO tivo a oportunidade de visionar a película Figuras ocultas; un recurso moi valioso para educar en valores ao noso alumnado.

Canto brillan as nosas estrelas?

A AgrupacAión Astronómica Coruñesa ÍO cedeu a instalación dun SQM (Sky Quality Meter) ao IES David Buján coa finalidade de facer continuidade en estudios sobre contaminación lumínica e novos proxectos, coa toma de datos sobre a calidade do ceo nocturno de Sigrás (Cambre).

MOBILÍZATE POLA SELVA!!

Continuamos este curso 2016/2017 coa recollida de móbiles para colaborar co Instituto Jane Goodall na protección dos ecosistemas africanos e na recuperación de chimpancés e gorilas da Reserva Tchimpounga (Congo).

O curso pasado a campaña de recollida do IES David Buján tivo como resultado o apadriñamento de Kudia, unha chimpancé desta reserva. Todo un éxito!