Bioloxía e xeoloxía

PROGRAMACIÓNS:

Anexo curso 2020-21

PROFESORADO:

• Marta Mosquera Rivas (Xefa de Departamento)  correo martamosquera(arroba)iesdavidbujan(punto)gal
  • Marta Rúa López (Vicedirectora)  correo martarua(arroba)iesdavidbujan(punto)gal
  • Jose M. Viñas Diéguez (Coordinador Proxectos Europeos)  correo jvinas(arroba)iesdavidbujan(punto)gal
  • María Jesús Blanco Vázquez   correo mariajesus.blanco@iesdavidbujan.gal

DEPARTAMENTO: correo bioloxia(arroba)iesdavidbujan(punto)gal

Defensa do traballo de investigación do STEMbach, Dispositivo de medida de parámetros da calidade de auga de río.

O mércores 28 de  Abril de 2021, tivo lugar a defensa dun traballo de investigación do  STEMbach 2019-2021 do IES David Buján.

Paula Velo, Diego Rodríguez e Mateo Silveira,  presentaron o seu proxecto de investigación, "Dispositivo de medida  de parámetros da calidade da auga de río", co-dirixido polo coordinador do STEMbach, Jose Viñas e polo profesor José Anta, do Laboratorio de Enxeñería Sanitaria e Medioambiental da ETS de Camiños da UDC.

O traballo de investigación dos alumnos foi calificado cun 10 pola Comisión avaliadora.

Noraboa pola ilusión, esforzo e adicación no traballo,

Olimpiada de Bioloxía

O pasado venres 12 de Xaneiro os alumnos do centro Marcos Ínsua e Laura Ramos participaron na fase galega da Olimpiada de Bioloxía, que tivo lugar na Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo. Ao longo desta xornada realizaron distintas probas, tanto escritas como prácticas, e tiveron ocasión de compartir experiencias con alumnos de toda Galicia.

Canto brillan as nosas estrelas?

A AgrupacAión Astronómica Coruñesa ÍO cedeu a instalación dun SQM (Sky Quality Meter) ao IES David Buján coa finalidade de facer continuidade en estudios sobre contaminación lumínica e novos proxectos, coa toma de datos sobre a calidade do ceo nocturno de Sigrás (Cambre).