Bioloxía e xeoloxía

Curso 2017-2018

• Marta Mosquera Rivas (Xefa de Departamento) martamosquera@iesdavidbujan.com
  • Marta Rúa López (Titora) martarua@iesdavidbujan.com
  • Jose M. Viñas Diéguez (coordinador Proxectos Europeos) jvinas@iesdavidbujan.com

DEPARTAMENTO

bioloxia@iesdavidbujan.com

A crónica de Ciencia en Acción 2017 (Ermua)

A nosas compañeiras de 3° de ESO, Emma Bouzas e Candela Mayer comenzaron un proxecto no 2015 xunto con 2 alumnos máis do curso superior,Gloria e Ángel Suárez. O traballo consistiu nunha investigación sobre os efectos negativos da luz artificial nos humanos e no medio ambiente. Con elas colaboraron a "Agrupación astronómica IO" da Coruña, prestándolles un SOM , que é un aparato que mide o brillo artificial no ceo. Instalárono no centro en novembro de 2016, e fixeron uso del para diferentes presentacións , para distintos cursos. Presentaron o seu traballo nalgunhas competicións. O máis recente foi "Ciencia en Acción", celebrada en Ermua, Bilbao, os pasados 5,6 e 7 deste mes. Neste concurso presentáronse proxectos de moitos países do mundo, ademais do noso instituto. O seu foi premiado na súa modalidade con mención de honra, xa que foi interesante para os xuíces, incluso un deles especializado en astronomía ofreceulles a súa colaboración para futuras dúbidas. Unha parte do seu proxecto foi presentar propostas á dirección para a mellora da iluminación do centro, cousa que conseguiron; no futuro gustaríalles facer o mesmo no Concello de Cambre, relata Candela. O que pretenden co seu proxecto é concienciar as persoas do prexudicial que pode chegar a ser algo como encender unha farola de máis na rúa. Para Emma e Candela foi unha grande experiencia, coñeceron moita xente e aprenderon tamén dos proxectos dos demais.

Edén Avecilla

Departamento de Bioloxía e Xeoloxía

PROFESORADO DO DEPARTAMENTO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA NO CURSO 2017-18

- Marta Mosquera Rivas (Xefa do Departamento) martamosquera@iesdavidbujan.com

- Marta Rúa López (Titora) martarua@iesdavidbujan.com

- José Manuel Viñas Diéguez (Coordinador de Proxectos Europeos) jvinas@iesdavidbujan.com

CONTACTO DO DEPARTAMENTO: bioloxia@iesdavidbujan.com

PROGRAMACIÓN CURSO 2017-18

ProxectoTerra Guimarães co alumnado de 2º ESO

Os días 20-21 de abril, o alumnado de 2º ESO disfrutou dunha experiencia inesquecible coa actividade de Proxectoterra en Guimarães; un acervo cultural de aprendizaxe e disfrute.

Cine para educar en valores

Continuando coa conmemoración do día da muller e a nena na ciencia do pasado 11 de febreiro, o alumnado de 3º de ESO tivo a oportunidade de visionar a película Figuras ocultas; un recurso moi valioso para educar en valores ao noso alumnado.