Xeografía e historia

• Carmela Rodríguez Rodríguez   carmelarodriguez@iesdavidbujan.gal

Programacións didácticas

Olimpíada de Xeografía 2024

O día 5 de marzo, o alumnado de Xeografía de 2º de bacharelato participou más Olimpíadas de Xeografía de Galicia. Moitos parabéns a Rubén Veira, de 2º C, que gañou o primeiro premio. Acudirá en maio a Sevilla para a fase nacional.

Tamén participaron María Fariña, Jair Sarmiento, Zaida Louro, Gabriel Miguez, Carlos Vila e a Hodei González.

CURSO 2022-2023

PROFESORADO DO DEPARTAMENTO

• José María Blanco Blanco, xefe de departamento:  jbblanco@iesdavidbujan.gal
  • Juan Antonio Colao Barbas:  jcolao@iesdavidbujan.gal
  • Adrián Esteban García:  adrian.esteban@iesdavidbujan.gal

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

Premio do proxecto Europeana para o profesor Juan Colao e aos seus alumnos/as de 4º ESO e 2º de bach.

O profesor de Historia, Juan Colao, co seu alumnado de 4º ESO e 2º bacharelato, acadaron o premio na Competición Educativa Europeana, cun traballo sobre as pandemias ao longo da historia. No seguinte ENLACE tedes máis información sobre esta noticia. Noraboa a todos os participantes.