Xeografía e historia

Apuntes segunda guerra mundial

Xeografía e historia

COORDENAS VITALES CADERNO PDE 2º ESO

Aula0905 Caderno do alumnado de sociais.

A prensa na escola. Blog premiado Aula0509 IES David Buján

"Los niños no los trae la cigüeña y los libros se escriben en inglés"
Carlos Alonso del Real Ramos, 1914-1993

1. Ciencias Sociais

MÁSHISTORIA. portal de Ciencias Sociais en castelán.

ARTE/CULTURA/HISTORIA é un portal en portugués.

Society for Spanish and Portuguese Historical Studies. Documentación diversa de ciencias sociais

PROXECTO TERRA é un proxecto didáctico do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia (COAG) dirixido á Educación Secundaria Obrigatoria co fin de contribuír a mellorar o coñecemento que os escolares de Galicia deben ter da nosa arquitectura e da nosa identidade territorial.

2.Xeografía

SCRIPTA NOVA: revista electrónica de Xeografía e Ciencias Sociais da Universidade de Barcelona, con artigos con frecuencia accesibles para estudiantes de bacharelato ).

EDGE - ligazóns xeográficas da Universidade de Oregón. E.U.A. (en inglés):

3. Historia

Ligazóns de Historia en xeral, en castelán:

PROYECTO CLÍO.

HISTORIA SIGLO XX, moi valiosa para historia de España.

HISPANIA NOVA, presenta ligazóns de historia moderna e contemporánea, en diversas linguas, con enlaces con frecuencia útiles para estudiantes de secundaria e bacharelato.

HISTORIA DA GALIZA Ligazóns sobre Galicia en.

ARQNET é un portal portugués de revistas e artigos de revistas relacionados con Historia, en varios idiomas, moitas de acceso libre.

L'HISTOIRE EN IMAGES, fornece un amplo repertorio de cadros, gravuras, fotos, etc, en francés e para a historia de Francia, pero moito do material é aproveitable para historia universal e de España:

Atlas da Historia de España. Mapas históricos

Mapas históricos en inglés.

4.Arte

ARTQUE ESPAÑA, é un buscador temático de arte.

Ligazóns excelentes para HISTORIA DE LA ARQUITECTURA da Universidade de Navarra, aínda que a maioría son en inglés.

ARTCYCLOPEDIA, enciclopedia dixital de arte e artistas plásticos (pintura, escultura), en inglés case sempre.

Periods in Art History, do Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey, presenta unha esquemática historia xeral da Arte, accesible en inglés, francés e castelán.

La Obra de Arte: conceptos y técnicas, é unha excelente web sobre o campo artístico ( historia, vocabulario, iconografía, etc ) para nivel de estudios secundarios e bacharelato 8 en castelán ).

L'HISTOIRE DE L'ARCHITECTURE, en francés, contén unha salientable historia desa materia, por períodos, e máis ficha, con comentario, de cada obra importante ( moi recomendable para os que comprendan algo ese idioma )

A Catedral de Santiago de Compostela unha boa visión da catedral na web oficial do arcebispado.

5. Selectividade

Deseño Curricular Base, orientacións sobre o mesmo e modelos prácticos de composición de textos de Historia de 2º Baccharelato na web da CIUG.