Lingua castelá e literatura

Carlos Balado Sáez de Vitieri               cnbalado@iesdavidbujan.com

Silvia Lugilde Bermúdez                      silvialugilde@iesdavidbujan.com

José Luis Villar Piñeiro  (XD)                jvpineiro@iesdavidbujan.com

CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN E PROXECTO LECTOR EN ARQUIVOS:

ESO e 1º Bacharelato

2º Bacharelato

Proxecto lector

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

Concurso Coca-Cola, Jóvenes Talentos

O pasado venres 26 de maio, a nosa alumna Candela Mayer (2º ESO A) acudiu á entrega de premios do concurso Coca-Cola Jóvenes talentos, celebrada no pazo de Mariñán. No evento estivo acompañada pola súa familia e mais pola súa profesora de Lingua Castelá e a Directora do centro. Lembrámosvos que en Galicia se presentaron 550 nenas e nenos de 2º de ESO e que Candela obtivo o 2º premio no sector da Coruña. Un novo premio e un motivo máis para sentírmonos moi orgullosos dos nosos alumnos!

Concurso de Relato curto de Coca-Cola

Os nosos parabéns á alumna Candela Mayer, de 2º ESO A, unha das gañadoras do sector da Coruña no concurso de Relato Curto de Coca-Cola

.

Os alumnos e alumnas de 4º da ESO na cidade vella de A Coruña

Na mañá do venres, os alumnos e alumnas de 4º da ESO visitaron a cidade vella de A Coruña. A primeira hora, tiveron a oportunidade de coñecer o traballo que se leva a cabo no Arquivo do Reino de Galicia; máis tarde, fixeron un percorrido guiado pola Casa-Museo de Emilia Pardo Bazán e pola Real Academia Galega
.

O IES David Buján premiado no Parlamento Xove

"O IES David Buján, Premio do certame de debate "Parlamento Xove" ao mellor dosier de investigación na categoría de bacharelato.  Recolleron o premio os alumnos Lucía Bestilleiro e Martín Villaverde o pasado día 16 de abril no Parlamento de Galicia".