Lingua castelá e literatura

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2º ESO

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 3º ESO

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 4º ESO

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 1º BACH.

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2º BACH.

CRITERIOS DE CALIFICACIÓN

PLAN LECTOR

Comentario da obra Bicos con lingua

O pasado 10 de outubro, os alumnos de tódolos 3º da ESO foron de excursión a un espectáculo de comedia no que a través de diversas situacións cotiás se invita a unha fonda reflexión sobre os usos e abusos da lingua galega, polos departamentos de Lingua Galega e Castelá.

A obra nace dun forte sentimento de amor cara algo coma a nosa lingua, a lingua galega.  Non se trata en ningún momento dun exercicio de vitimismo, senón de afondar nun problema real e, certamente, preocupante. O que pretenden con esta representación é que a lingua medre na súa inmensa riqueza, a pesar dos usos e  abusos aos que esta sometida actualmente.

Bicos con lingua é un espectáculo sinxelo, directo, cotiá, que invita á reflexión e que se adapta a calquera espazo. Un espectáculo de calidade dirixido a tódolos “falantes”.

Sinceramente, creo que todos os meus compañeiros e compañeiras aprendimos algo desta obra de teatro. A obra encantoume. Espero que se podan facer máis saídas asi, culturais, porque están xeniais porque aprendemos cousas que non se ensinan actualmente nos centros galegos, os prexuízos dunha lingua. Pasiño a pasiño vaise mellorando para que os centros educativos poidan ofrecer unha educación máis completa e entretida para a mocidade.

Por último, quero dar as grazas ao instituto por preparar actividades tan interesantes.

EDÉN AVECILLA CARRERA

Imágenes integradas 1

O IES David Buján premiado no Parlamento Xove

"O IES David Buján, Premio do certame de debate "Parlamento Xove" ao mellor dosier de investigación na categoría de bacharelato.  Recolleron o premio os alumnos Lucía Bestilleiro e Martín Villaverde o pasado día 16 de abril no Parlamento de Galicia".

Almagro-Madrid 2016

Un grupo de alumnos e alumnas de 1º de bacharelato participaron nunha viaxe cultural a Madrid e a Almagro. Durante cinco días tiveron a oportunidade de facer un amplo abano de actividades: desde a asistencia a dúas representacións teatrais – La Celestina e El burlador de Sevilla- ata visitas guiadas polos conxuntos monumentais de Consuegra e Toledo, sen esquecer os percorridos polo arte urbano de Lavapiés ou polo museo do Prado.

Almagro-Madrid 1ºbach.2016