Lingua castelá e literatura

Carlos Balado Sáez de Vitieri               cnbalado@iesdavidbujan.com

Silvia Lugilde Bermúdez                      silvialugilde@iesdavidbujan.com

José Luis Villar Piñeiro  (XD)                jvpineiro@iesdavidbujan.com

CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN E PROXECTO LECTOR EN ARQUIVOS:

ESO e 1º Bacharelato

2º Bacharelato

Proxecto lector

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA

Comentario da obra Bicos con lingua

O pasado 10 de outubro, os alumnos de tódolos 3º da ESO foron de excursión a un espectáculo de comedia no que a través de diversas situacións cotiás se invita a unha fonda reflexión sobre os usos e abusos da lingua galega, polos departamentos de Lingua Galega e Castelá.

A obra nace dun forte sentimento de amor cara algo coma a nosa lingua, a lingua galega.  Non se trata en ningún momento dun exercicio de vitimismo, senón de afondar nun problema real e, certamente, preocupante. O que pretenden con esta representación é que a lingua medre na súa inmensa riqueza, a pesar dos usos e  abusos aos que esta sometida actualmente.

Bicos con lingua é un espectáculo sinxelo, directo, cotiá, que invita á reflexión e que se adapta a calquera espazo. Un espectáculo de calidade dirixido a tódolos “falantes”.

Sinceramente, creo que todos os meus compañeiros e compañeiras aprendimos algo desta obra de teatro. A obra encantoume. Espero que se podan facer máis saídas asi, culturais, porque están xeniais porque aprendemos cousas que non se ensinan actualmente nos centros galegos, os prexuízos dunha lingua. Pasiño a pasiño vaise mellorando para que os centros educativos poidan ofrecer unha educación máis completa e entretida para a mocidade.

Por último, quero dar as grazas ao instituto por preparar actividades tan interesantes.

EDÉN AVECILLA CARRERA

Imágenes integradas 1

Concurso Coca-Cola, Jóvenes Talentos

O pasado venres 26 de maio, a nosa alumna Candela Mayer (2º ESO A) acudiu á entrega de premios do concurso Coca-Cola Jóvenes talentos, celebrada no pazo de Mariñán. No evento estivo acompañada pola súa familia e mais pola súa profesora de Lingua Castelá e a Directora do centro. Lembrámosvos que en Galicia se presentaron 550 nenas e nenos de 2º de ESO e que Candela obtivo o 2º premio no sector da Coruña. Un novo premio e un motivo máis para sentírmonos moi orgullosos dos nosos alumnos!

Concurso de Relato curto de Coca-Cola

Os nosos parabéns á alumna Candela Mayer, de 2º ESO A, unha das gañadoras do sector da Coruña no concurso de Relato Curto de Coca-Cola

.

Os alumnos e alumnas de 4º da ESO na cidade vella de A Coruña