Lingua castelá e literatura

Curso 2016-2017

Profesorado:

María Mosquera Castro                       mariamosqueracastro@iesdavidbujan.com

Carlos Balado Sáez de Vitieri               cnbalado@iesdavidbujan.com

Cristina Montes Posadas                     cristina.montes@iesdavidbujan.com

José Luis Villar Piñeiro  (XD)                 jvpineiro@iesdavidbujan.com

Criterios de cualificación de todos os cursos excepto 2º de Bacharelato

Criterios de cualificación para 2º de Bacharelato

Proxecto Lector

Concurso de Relato curto de Coca-Cola

Os nosos parabéns á alumna Candela Mayer, de 2º ESO A, unha das gañadoras do sector da Coruña no concurso de Relato Curto de Coca-Cola

.

Os alumnos e alumnas de 4º da ESO na cidade vella de A Coruña

Na mañá do venres, os alumnos e alumnas de 4º da ESO visitaron a cidade vella de A Coruña. A primeira hora, tiveron a oportunidade de coñecer o traballo que se leva a cabo no Arquivo do Reino de Galicia; máis tarde, fixeron un percorrido guiado pola Casa-Museo de Emilia Pardo Bazán e pola Real Academia Galega
.

O IES David Buján premiado no Parlamento Xove

"O IES David Buján, Premio do certame de debate "Parlamento Xove" ao mellor dosier de investigación na categoría de bacharelato.  Recolleron o premio os alumnos Lucía Bestilleiro e Martín Villaverde o pasado día 16 de abril no Parlamento de Galicia".

Almagro-Madrid 2016

Un grupo de alumnos e alumnas de 1º de bacharelato participaron nunha viaxe cultural a Madrid e a Almagro. Durante cinco días tiveron a oportunidade de facer un amplo abano de actividades: desde a asistencia a dúas representacións teatrais – La Celestina e El burlador de Sevilla- ata visitas guiadas polos conxuntos monumentais de Consuegra e Toledo, sen esquecer os percorridos polo arte urbano de Lavapiés ou polo museo do Prado.

Almagro-Madrid 1ºbach.2016