Biblioteca A3P

AVISOS DA BIBLIOTECA

Dende hai uns días tanto o alumnado como o profesorado do noso IES ten no su correo electrónico un enlace á enquisa anual sobre funcionamento da biblioteca. Alí nos poderedes dicir o que está ben, o que está mal e que suxestións e novas ideas tdes para que todo funcione moito mellor.  Por isoo é moi importante que a cubrades (ata o 27 de maio). Aquí tedes de novo os enlaces:

ALUMNADO

PROFESORADO

Lembrade tamén os profes que o pasado 27 de abril mandeivos un correo con toda a información sobre a nova biblioteca dixital implementada pola Consellería.  Alí tedes toda a información e as claves de acceso.  Se pensades utilizala é importante que entredes para ver se hai algún problema.

II CONCURSO DE FOTOGRAFÍA "O PRACER DE LER"

Dende a biblioteca convidámosvos a participar na segunda edición do concurso fotográfico "O pracer de Ler", co que queremos celebrar o Día do Libro 2022.  Como o curso pasado, en que a obra gañadora foi esta composición de Tomás Andrade Boga, trátase de mandar unha foto artística (ou varias) que recolla a idea da lectura como algo pracenteiro.  As bases do certame están recollidas no PDF que segue.

CLUB DE LECTURA AVELAÍÑA

Seguimos cos nosos clubs de lectura, aos que vos podedes incorporar cando queirades, xa que aínda nos quedan uns meses de curso.  Aquí tedes un PDF cos libros que estamos a ler neste momento.

ACTIVIDADES DA BIBLIOTECA PARA OS DÍAS DA POESÍA E DO TEATRO

O domingo 20 e o domingo 27 de marzo celebramos o Día Mundial da Poesía e do Teatro respectivamente

Con tal motivo, as dúas vindeiras semanas desde a biblioteca temos preparadas as seguintes actividades:

-Exposición de poemas seleccionados e ilustrados polo alumnado de 1º de ESO e de book trailers de alumnado de Bacharelato.

-Lectura dramatizada de fragmentos teatrais e poéticos a cargo do alumnado de 3º e 4º de ESO (farase entre o 28 e o 31 de marzo en todas as aulas do centro agás en 2º de Bacharelato, en data e hora que se indicará e sempre que non haxa inconvenientes por parte do profesorado).

-Exposición de fondos bibliográficos de poesía e teatro na mesa do vestíbulo.

-Lecturas e comentarios feitos polos profes que queirades dos vosos poemas e fragmentos teatrais favoritos nas clases que consideredes durante estas dúas semanas.