Biblioteca A3P

Guía de verán 2017

pdfTamén podes descargala en formato .pdf

Roteiro Carlos Casares

O pasado 29 de maio os clubs de lectura do noso Ies e do Miraflores de Oleiros realizamos un roteiro por Ourense seguindo as pegadas de Carlos Casares, escritor homenaxeado no Día das Letras.

Roteiro Carlos Casares 2017

Roteiro por Cambre

Este curso a materia de Investigación e Tratamento da Información desenvolveu a súa investigación no pasado da nosa vila centrándose en tres momentos clave da súa historia como son a época castrexa, a época romana e a Idade Media. Para poñer o ramo desta materia, o alumnado de 1º de ESO realizou un roteiro por Cambre visitando os lugares sobre os que estiveran traballando durante o curso: o Castro Maior, o museo arqueolóxico que conserva os restos duns baños romanos e a igrexia de Santa María do século XII.

Roteiro por Cambre 21/6/2017

X aniversario clubs de lectura

O pasado sábado, día 17 de xuño, o IES David Buján participou na celebración do décimo aniversario dos clubs de lectura, unha experiencia festiva que tivo lugar en Santiago.  Nela, o noso alumnado participou en diversos obradoiros de radio, cine, dramatización e regueifa e compartiu experiencias de lectura con xoves doutros centros, como Miraflores, Ferrol Vello ou Cacheiras.  Aquí vos deixamos unhas fotos do evento, así como a ligazón á páxina da Xornada para quen queira máis información

X Aniversario Clubs de lectura