Biblioteca A3P

Menú:

O NOSO CATÁLOGO | BIBLIOTECA VIRTUAL | NOVIDADES | BLOG BIBLIOA3P | ACTIVIDADES |

LIGAZÓNS DE INTERESE (RECURSOS HORA DE LER)BIBLIOTECAS ESCOLARES | ENQUISAS |

Biblioteca dixital

Galicia le

Recursos Hora de Ler

HORARIO

E NORMAS DE USO:

BIBLIOTECA VIRTUAL:

Biblioteca virtual

BOLETÍNS:

correo biblioa3p(arroba)gmail(punto)com

VISITA DE PROFESORAS PORTUGUESAS

Esta semana visitan o noso centro as profesoras Alda Franco, Aldina Gregório e Carmen Vieira, da Escola Secundaria Madeira Torres,  en Torres Vedras, Portugal, para facer unha estancia formativa de "Job Shadowing", centrada sobre todo na biblioteca, pero aberta á súa participación noiutras actividades do centro.  Tamén irán á biblioteca municipal e á de Carral. Agardamos que teñan unha bonita e agradable  experiencia  coa colaboración de todos nós.

Neste arquivo podedes ver o programa aproximado da visita.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS E AGASALLOS DE NADAL

Como todos os anos, a biblioteca, xunto con algunhas profes, alumnas e nais, quere agasallar á comunidade educativa coas súas lecturas e regalos de Nadal, que vos presentamos en arquivo adxunto e tamén na árbore de estrelas. Desexamos que vos guste e que os Reis e Papá Noel vos cumpran todos os vosos desexos, sexan estes ou outros.

Felices Festas... e con moitos libros.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS E AGASALLOS DE NADAL

Dende a biblioteca estámosvos pedindo que colaboredes toda a comunidade educativa con nós para elaborar un panel con recomendacións lectoras e agasallos de libros e similares para Nadal (farémolo en forma de árbore con estrelas que conteñen a carátula do libro, como xa fixemos o curso pasado) e unha presentación para poñer na pantalla de abaixo. Só tedes que aportar o autor e o título e facérnolo chegar polas vías que consideredes. Gustaríanos en particular recomendación de libros en inglés, francés e portugués. Xa temos algunhas suxestións pero queremos máis.

Animádevos!!

CONTOS DE MEDO NA BIBLIO

Este xoves, a 3ª hora, e venres, a 3ª e 4ª teremos un ano máis a actividade dos contos de medo na biblio, na que participan como espectadores o alumnado de 1º de ESO e como narradores/lectores alumnado de 2º e 4º de ESO e 1º de Bacharelato. Achegamos presentación da actividade e estrutura da mesma para información dos profes afectados.

.