Educación física

CURSO 2023-2024

Profesorado

• María Luisa Álvarez López (Xefa de departamento)  marisa.alvarez@iesdavidbujan.com
  • Miguel Fernández García  miguel.fernandez.garcia@iesdavidbujan.gal

Programacións didácticas

Viaxe á neve 2024

Como en cursos anteriores, o departamento de Educación Física organizou unha viaxe para que o alumnado de 3º de ESO 2023/2024 pasase unha semana de xaneiro esquiando no Pireneo aragonés e coñecendo lugares de interese na zona, como a antiga estación ferroviaria de Canfranc, hoxe reconvertida en hotel.

Xogos na praia 2023

O pasado mércores, 21 de xuño, último día das clases do curso 2022/2023, o departamento de Educación Física organizou outra vez unha mañá de xogos na praia de Bastiagueiro, onde estudantes de 1º de bacharelato monitorizaron actividades de alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO.

Surf en Barrañán

O 18 de maio de 2023, o alumnado de 2º ESO realizou un bautismo de surf na praia de Barrañán. A pesar de que as condicións do mar no eran as mellores, a experiencia resultou moi satisfactoria. Pasouse unha mañá ao aire libre, nun entorno magnífico, disfrutando dunha actividade deportiva moi divertida.

CURSO 2022-2023

PROFESORADO DO DEPARTAMENTO:

• María Luisa Álvarez López, Xefa de Departamento:  marisa.alvarez@iesdavidbujan.gal
  • Marta Fernández García:  marta.fernandez.garcia@iesdavidbujan.gal

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS: