blogue derrportela

Maria del Carmen Freire Pintor  melafreire@edu.xunta.gal

José Luis Dorelle Iglesias  joseluisdorelle@edu.xunta.gal

Visita a laboratorios da UDC

O pasado martes 29 de novembro o alumnado de Química, Bioloxía e CTMA de 2º de Bacharelato visitou as instalacións dos laboratorios do SAI (Servizo de Apoio á Investigación) da UDC. Neste edificio concéntrase unha grande cantidade de equipamento científico de alto custo para poder dar servizo aos grupos de investigación, tanto da Universidade como de organismos privados. Na Unidade de Cromatografía, Gerardo explicounos o tratamento e a análise mediante cromatografía de gases-masas, de diferentes mostras para detectar contaminantes ou substancias tóxicas en alimentos. Verónica, da Unidade de Análise de Augas  falou da importancia dos erros e da calibración e validación dos instrumentos de medida. Grazas ao microscopio electrónico, Eugenio mostrounos microorganismos e estruturas de insectos que non poderíamos ver con métodos ópticos convencionais e na Unidade de Bioloxía Molecular, Fernanda explicounos o funcionamento dun equipo de PCR e as súas aplicacións e diferentes campos. Moitas grazas a todo o persoal polo seu tempo e polas estupendas explicacións que ofreceron!

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

SORTEO PÚBLICO

MEMBROS XUNTA ELECTORAL

VENRES 4 DE NOVEMBRO

LUGAR: SALÓN DE ACTOS

HORA: 12:00

Visita a Santiago alumnado 1ºBAC de Ciencias

O pasado martes 25 de outubro o alumnado de ciencias de 1º de bacharelato visitou Santiago de Compostela para asistir á obra de teatro "Proyecto Meitner: recordando a Lise Meitner" na que se recupera a historia desta científica que foi inxustamente excluída do premio Nobel en 1944 polo descubrimento da fisión nuclear.

Despois desta emocionante obra na que aprendemos sobre ciencia e historia, visitamos o CiQUS (Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares), un dos centros punteiros en investigación de Galicia. Alí, fomos recibidos polo seu director científico, José Luis Mascareñas que nos explicou as principais liñas de investigación que se desenvolven alí. A continuación, fixemos unha breve visita aos laboratorios e ás unidades de espectroscopía onde puidemos ver os procesos básicos necesarios para o desenvolvemento de novas moléculas con aplicacións en Química, Medicina, e deseño de novos materiais.

Esta actividade foi subvencionada polo concello de Cambre.

Novo horario curso 22/23

A partir do luns 19 de setembro entra en vigor o novo horario.

Pódense consultar os horarios de cada grupo aquí