Curso 2016-2017

María Begoña Vilar Martínez.

Mª Elvira Fernández Pérez.

Proxecto sobre Educación Inclusiva

A compañeira Milagros Diéguez Taboada do C.P.I. As Revoltas de Cabana de Bergantiños solicítanos colaboración nun estudo estatístico que está a realizar co seu alumnado de 2º de ESO sobre Educación inclusiva. O traballo, segundo nos informa na súa carta de presentación, segue catro liñas de traballo para as que quererían contar coa opinión da orientadora do centro, co alumnado dos con N.E.E. (Necesidades Educativas Especiais), coas compañeiras e compañeiros deste alumnado e por último co profesorado que lles dá clase.

Na ligazón seguinte encontraredes todos os cuestionarios:

Proxecto de Educación Inclusiva, Cuestionarios.

Lip-dub contra a Violencia de Xénero

Desde as primeiras semanas de outubro un total de 3 aulas de 2º da ESO no IES David Buján están participando no Programa Municipal de Prevención da Violencia de Xénero. As mozas e mozos ensaiarán e gravarán unha peza musical audiovisual, concretamente un lip-dub. Cada centro gravará o seu propio lip-dub ou videoclip e mostrarallo ao resto do alumnado o 25 de Novembro, Día contra a Violencia Machista.

sentímolo, flash non está dispoñible.

XXIII XORNADAS DE ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA E PROFESIONAL

Estas xornadas para o alumnado ofrecen a oportunidade de coñecer tanto os estudos artísticos e de FP que se imparten na cidade como os estudos universitarios que se ofertan na comunidade autónoma galega.

Accede ao folleto informativo.

Poderás consultalo todo no blog "orientatron".

• Do 23 ao 26 de marzo, visita aos centros de FP
  • O 24 de marzo Estudios Superiores de Deseño
  • Do 13 ao 17 de abril Xornadas Universitarias no CUR Centro Universitario de Riazor.

OBRADOIRO DE PREVENCIÓN DE DROGAS PARA 1º E 3º DA ESO

16/03/2015 11:45
Atlantic/Bermuda

O día 16 comenzarase a impartir o II Obradoiro de prevención de drogas no IES, coa colaboración do departamento de Servizos Sociais do Concello que se encarga de subvencionalo, e coa colaboración d@s monitor@s da Asociación ACLAD que se encargarán de dinamizar as diversas actividades. Desenvolverase na sesión destinada á titoría e nas propias aulas de 1º de ESO e 3º de ESO, abarcará tres sesións completas. Se queredes consultar o horario intentaré subilo como documento adxunto.