Física e química

5ª Temporada de Efervesciencia

56:04 minutes (8 MB)

logo Efervesciencia

Efervesciencia son doses de ciencia lanzadas ao aire na Radio Galega os sábados ás 16 h. O sábado 24 iniciou a súa 5ª temporada coa emisión do programa gravado no CERN, o Laboratorio Europeo de Física de Partículas.

7 de maio de 2011: DÍA DA CIENCIA NA RÚA

53 alumnos de 1º, 2º e 3º de ESO e 1º de Bacharelato se desprazaron o sábado 7 de maio ó parque de Santa Margarita para participar no XVI Día da Ciencia na Rúa. Un ano máis despregaron todo o seu entusiasmo desde as 11 da mañá ás 7 da tarde atendendo ós abundantes visitantes da jaima... A tradición continúa viva e fortalecida gracias á ilusión do nóso alumnado e, especialmente este ano, á moi xenerosa aportación económica da ANPA do IES... moitas grazas e, por moitos anos...

Imaxes da xornada

Final do XIII premio Luis Freire: Damián Moar e David Viñas obteñen o 2º premio

Damián Moar e David Viñas obtiveron o 2º premio na final do XIII premio Luis Freire celebrado o pasado sábado 11 de xuño no salón de actos da Domus. Unha vez máis alumnos do noso IES defenderon con brillantez o seu traballo diante do esixente xurado e sendo testigos da sesión numerosos acompañantes dos outros equipos finalistas. Noraboa e a disfrutalo.

Concursantes e parte do xurado na escaleira da Domus

1. Galería de imaxes e recortes de prensa
  2. Video: Intervención de Damián e David na final