Física e química

Sonia Vázquez Antelo

Chelo Vázquez Moure   chelovazquez@iesdavidbujan.com

Visita á Telva

O alumnado de 2°ESO foi de excursión á Telva, unha estación de tratamento de auga potable (ETAP), onde se potabiliza a auga procedente do embalse de Cecebre que chega á Telva a través do Río Mero. Unha vez completado este proceso, a auga é impulsada ás cabeceiras das redes de abastecemento, xa apta para o consumo humano. Ao chegar alí explicáronnos e mostráronnos todos os procesos que recibía a auga desde que a collían no río Mero ata que chegaba ás nosas casas: captación, filtración, tratamento químico, decantación e engadido de cloro.

Ao rematar fomos a unha especie de laboratorio, onde realizamos un pequeno experimento no que puidemos ver todo o proceso que nos mostraran antes, pero de forma rápida. De recordo déronnos un souvenir, uns bolígrafos.

A excursión pareceume moi interesante porque aprendín moitas cousas, ademais de recordarnos que non podemos malgastar a auga.

Edén Avecilla

5ª Temporada de Efervesciencia

56:04 minutes (8 MB)

logo Efervesciencia

Efervesciencia son doses de ciencia lanzadas ao aire na Radio Galega os sábados ás 16 h. O sábado 24 iniciou a súa 5ª temporada coa emisión do programa gravado no CERN, o Laboratorio Europeo de Física de Partículas.

7 de maio de 2011: DÍA DA CIENCIA NA RÚA

53 alumnos de 1º, 2º e 3º de ESO e 1º de Bacharelato se desprazaron o sábado 7 de maio ó parque de Santa Margarita para participar no XVI Día da Ciencia na Rúa. Un ano máis despregaron todo o seu entusiasmo desde as 11 da mañá ás 7 da tarde atendendo ós abundantes visitantes da jaima... A tradición continúa viva e fortalecida gracias á ilusión do nóso alumnado e, especialmente este ano, á moi xenerosa aportación económica da ANPA do IES... moitas grazas e, por moitos anos...

Imaxes da xornada