Admisión alumnado curso 2024/2025 - Vacantes e criterio complementario

1º BAC - Humanidades e Ciencias Sociais

2º BAC - Ciencias e Tecnoloxía

2º BAC - Humanidades e Ciencias Sociais

Criterio complementario do centro:

1 punto por irmán matriculado no centro

Información ampliada en arquivo adxunto

Admisión alumnado - Curso 2024/2025

Rematado o procedemento de reserva de postos escolares para o alumnado procedente dos centros adscritos (CEIP Gonzalo Torrente Ballester e CEIP Emilio González López para 1ºESO e IES de Carral para 1º de Bacharelato), informamos que os postos dispoñibles en 1º ESO e 1º de Bacharelato no IES David Buján para o curso escolar 2024-2025 son suficientes para atender todas as solicitudes presentadas en prazo.

Admisión e matrícula curso 2023-2024

Admisión de alumnado de centros adscritos

En consonancia coa ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro,

• Todo o alumnado procedente de 6º de Educación Primaria dos centros adscritos CEIP Emilio González López e CEIP Gonzalo Torrente Ballester foi admitido para cursar 1º de ESO no IES David Buján.
  • Todo o alumnado de 4º de Educación Secundaria Obrigatoria do IES de Carral foi admitido para cursar 1º de Bacharelato no IES David Buján.

Calendario de admisión / matriculación curso 2023-2024

POSTOS OFERTADOS PARA ALUMNADO DE NOVO INGRESO

CURSO 23/24

Prazas vacantes

15*

1º BAC

18**

*Esta cantidade é orientativa xa que depende do número final de repetidores de 1ºESO, polo que o número de prazas definitivo saberase en xuño.

**Esta cantidade é orientativa xa que depende do número de alumnos de 4ºESO que pasen a bacharelato no noso centro e dos posibles repetidores de 1ºBAC, polo que o número de prazas definitivo saberase en xuño.