Convivencia e mediación

TARDE DE CONVIVENCIA PARA 1º DA ESO

O pasado luns, 5 de outubro, aproveitando os último días de calor, o alumnado de 1º ESO puidemos gozar dun paseo até o campo de fútbol Dani Mallo para compartir unha tarde de convivencia e coñecernos un pouco mellor.

A marcha demorouse un pouco porque moitos tiñamos que recoller o bocata de tortilla de Aurora, e despois de facer acopio de provisións comezamos a andar, acompañados por Lorena, Paco, Rebeca, Irene e Vanessa. Xa nas bancadas do campo, demos boa conta da comida e despois de deixar todo ben limpiño, fixemos actividades en grupo coordinadas por Sandra e Luís, monitores da OMIX, que tiveron moita paciencia e conseguiron que pasaramos un boa tarde de xogos.

Visita a radio para falar do Pasaporte Solidario

O pasado 19 de Decembro, tres alumnos de 2ºESO: Aarón Martiñán, Carla Mosquera e María Taboada, fumos a radio para falar da nosa experiencia co Pasaporte Solidario durante o curso anterior.

Isto serviunos para explorar o mundo da radio dende o interior, e a verdade, gustounos...

Aquí vos deixamos o podcast da nosa intervención.

Taboleiro contra a violencia de xénero

A semana do 25 ao 29 de novembro reflexionamos sobre o tema da violencia de xénero no instituto. Debo sinalar que o centro vén de sumarse a iniciativa do concello: Cambre en Negro. Ademais de outras actividades, fixemos un xardín-denuncia no que participou todo o alumnado. Tratábase de que nun taboleiro, forrado con céspede artificial, cada rapaz puxera unha flor natural e unha frase para apoiar as vítimas de violencia de xénero ou aos familiares que a sufriron .

Con todas estas sentidas mensaxes, unha rapaza do equipo de fixo un "collage" do que vos mostramos o resultado.

Edén Avecilla Carrera

Taboleiro contra a violencia de xénero