Proxectos Europeos

Erasmus+: estadía profesional en Ansbach (Alemaña)

Grazas aos proxectos de mobilidade Erasmus+,  tres profesores do IES David Buján participamos nunha estadía profesional no Theresien-Gymnasiun na vila de Ansbach (Alemaña) durante a semana do 17 ao 21 de xuño. Aniana Díaz, César Docanto e Marta Mosquera asistimos ás clases bilingües que ofrece este centro así como ás clases de español, que é unha lingua cada vez máis popular nos centros educativos alemáns.

O profesor Martin Stiegler, que xa estivera observando as nosas clases no ano 2022, recibiunos e acolleunos moi calorosamente, organizounos o horario de clase e permitiunos participar en actividades extraescolares únicas, como o proxecto Aqua-Terra, de conservación da natureza, e un proxecto de apicultura onde o alumnado coida e mantén unha colmea para despois elaborar o seu propio mel.

A estadía non puido ser máis frutífera e pode ser o xerme dunha futura colaboración para mobilidade de alumnado no marco dos proxectos Erasmus. Moitas grazas a Martin e a todo o profesorado e alumnado do centro que nos acolleu nas súas aulas.

Baremo do proxecto Erasmus+ "Healthy Living Together"

Este é o baremo para a selección do alumnado no proxecto Erasmus+ "Healthy Living Together". Este mesmo baremo, os prazos e as resolucións do proceso foron publicados no taboleiro de Proxectos Europeos/Erasmus+ que hai no corredor principal do instituto.

Proceso de selección para o intercambio con Oxford (curso 24/25)

Ábrese o proceso de selección de 12 alumnas de 3º, 4º de ESO e 1º de bacharelato para un intercambio co Wychwood School de Oxford (Reino Unido) durante o curso 24/25.

Achéganse tanto o calendario do proceso como o baremo para a selección.

Intercambio co Liceum Ogólnokształcące im. P. Michałowskiego en Cracovia

Un grupo de 10 estudantes de 1º bacharelato, acompañado por dúas profesoras, estivo de intercambio en Cracovia durante a segunda semana de xuño de 2024. Nestes días, os nosos anfitrións acolléronos con cariño mentras practicabamos inglés e desfrutabamos da oportunidade de aprender un pouco máis sobre historia, gastronomía, xeografía, sistemas educativos e achegabámonos a unha cultura diferente. Esperamos que experiencias coma esta sirvan para fortalecer os lazos e a convivencia pacífica entre os cidadáns e as cidadás do futuro.

Grazas ao profesorado e alumnado do Liceum Ogólnokształcące. Estamos desexando que nos devolvades a visita o próximo setembro.

Intercambio de Portugués 2023/2024 en Vagos (Aveiro)

Chegaron algunhas imaxes novas e puidemos facer este pequeno vídeo de lembranza do intercambio de Portugués deste ano! Entre o 18 e o 21 de marzo de 2024, 18 estudantes de 2º, 3º e 4º de ESO de Portugués visitaron os nosos amigos do Agrupamento de Escolas de Vagos (Aveiro), onde vivimos unha experiencia que non imos esquecer.

Este intercambio foi cofinanciado con fondos do programa Erasmus+.

Presentación de resultados do Proxecto Europeo AI+

O alumnado que participou no proxecto educativo IA +: Developing an Artificial Intelligence Curriculum adapted to European High School asistiu ao acto de presentación de resultados do proxecto, que tivo lugar o mércores 22 de xuño no salón de actos do campus de Esteiro da UDC. Rematan así tres anos de traballo intenso, pero tamén de aprendizaxe, traballo en equipo, enriquecemento cultural e experiencias inolvidables.

O noso centro participou neste proxecto xunto con outros cinco de Fene, Finlandia, Italia, Eslovenia e Lituania. A estes dous últimos países fixéronse viaxes para participar en actividades que contaron cunha parte curricular e tamén cunha interesantísima parte cultural. As viaxes aos outros destinos tiveron que cancelarse por culpa da pandemia covid-19, que condicionou en gran medida o desenvolvemento do proxecto pero que non conseguiu desanimarnos nin nos impediu acadar finalmente os obxectivos que nos marcamos.

Parabéns a todo o alumnado implicado e a Luis Couceiro –profesor coordinador do proxecto no IES David Buján– polo traballo realizado e polo compromiso amosado durante todo este tempo. E moitas grazas ao equipo de persoas da UDC que fixo posible este proxecto Erasmus+.

Actividade do proxecto Erasmus + Developing an Artificial Intelligence curriculum adapted to European High Schools en Eslovenia

Parte do alumnado involucrado no proxecto Erasmus AI+ participou na última visita de traballo do proxecto que tivo lugar na vila de Velenje, en Eslovenia. Esta foi a primeira ocasión na que se puideron encontrar de xeito presencial os estudantes de todos os centros participantes: de Italia, Finlandia, Lituania e Eslovenia, ademáis dos nosos veciños do CPI A Xunqueira de Fene.

Durante a estancia, o alumnado foi quen de poñer en práctica as habilidades e coñecementos adquiridos durante estes tres anos de proxecto. Estes talleres complementáronse con visitas ao Centro de Educación Interempresarial (MIC) de Velenje e á Facultade de Informática da Universidade de Liubliana e con diversas actividades lúdicas e culturais.

O bo clima creado entre os participantes e o grande interese das actividades realizadas converteron esta viaxe nunha experiencia inesquecible para todos.

Moitas grazas ao equipo coordinador da UDC e ao profesor Francisco Bellas polo magnífico traballo de organización.