Proxectos Europeos

Proxectos do curso 2016-2017

Os proxectos europeos que estamos a desenvolver durante este curso pertencen a diferentes categorías:

• Proxectos Erasmus+. "Unpick your History, Weave your Future"
  • Proxectos como escola piloto. Proxecto GoLab
  • Intercambio de alumnos con Holanda.
  • Representantes do proxecto Scientix (A comunidade do ensino das ciencias en Europa).

Intercambio de estudantes

Nos nosos proxectos de intercambio de estudantes buscamos a posibilidade de implicar ao maior número de alumnos nas actividades e viaxes. Neste caso temos dous grandes proxectos:

- Intercambio con alumnos do Elde College de Holanda. O proxecto, que utiliza como lingua vehicular o inglés, ofrece a posibilidade de realizar prácticas deportivas diferentes en cada un dos países.

Holandaede

- Intercambio con alumnos de Italia, Macedonia y República Checa dentro do proxecto Erasmus+ "Unpick your History, Weave your Future"

Intercambio con alumnos e alumnas holandeses

Estes son os alumnos e alumnas do IES David Buján que van participar no intercambio cos rapaces holandeses entre o 7 e o 11 de novembro en Cambre. Devolverémoslles a visita do 3 ao 7 de abril.

Proxectos do curso 2015-2016

• Proxectos Erasmus+
  • Proxectos como escola piloto
  • Intercambio de alumnos con outros países

Intercambio de estudantes

- Intercambio con alumnos do Elde College de Holanda. O proxecto, que utiliza como lingua vehicular o inglés, ofrece a posibilidade de realizar prácticas deportivas diferentes en cada un dos países.

Holandaede

- Intercambio con alumnas de Loreto Grammar School de Altricham- Manchester (Reino Unido). Proxecto denominado "Engaging students: Science Clubs and Citizen Science (SC&CS)" .

Se queres visitar a páxina do proxecto fai click aqui