Proxectos Europeos

Proxecto Erasmus+ "In the cloud"

Nesta páxina web recóllense os resultados do traballo desenvolvido no proxecto Erasmus+ In The Cloud, no que participamos co Instituto Comprensvo Bartolomeo Lorenzi de Fumane (Italia) e coa escola Loreto Grammar School en Altrincham en Reino Unido. Durante os dous anos que durou o proxecto o alumnado traballou en áreas relacionadas coa robótica, a programación e a cidadanía dixital mediante actividades prácticas e visitas a empresas e organismos de investigación en áreas relacionadas coas novas tecnoloxías e a intelixencia artificial"

Developing an artificial intelligence curriculum adapted to European High School.

Proyecto multilateral (2019-2022). Participarán alumnos de 3º ESO de Italia, Lituania, Finlandia, Eslovenia y España. Lengua vehicular Inglés.

Este proyecto seguirá un enfoque de enseñanza basado en la Inteligencia Artificial siguiendo las recomendaciones de la UE. Se centrará en  la programación de dispositivos que interactúan con el entorno real. En nuestro caso, usaremos el teléfono móvil (teléfono inteligente) del estudiante como un elemento tecnológico para todo el material que se elabore durante el proyecto.

#OSHWDem18 na Domus

Este ano volvimos participar na feira tecnolóxica OSHWDem da Domus, coas nosas alumnas de 4º ESO, onde amosaron como facer un laboratorio de biotecnoloxía low cost.