Proxectos Europeos

#OSHWDem18 na Domus

Este ano volvimos participar na feira tecnolóxica OSHWDem da Domus, coas nosas alumnas de 4º ESO, onde amosaron como facer un laboratorio de biotecnoloxía low cost.

Proxectos do curso 2016-2017

Os proxectos europeos que estamos a desenvolver durante este curso pertencen a diferentes categorías:

• Proxectos Erasmus+. "Unpick your History, Weave your Future"
  • Proxectos como escola piloto. Proxecto GoLab
  • Intercambio de alumnos con Holanda.
  • Representantes do proxecto Scientix (A comunidade do ensino das ciencias en Europa).

Intercambio de estudantes

Nos nosos proxectos de intercambio de estudantes buscamos a posibilidade de implicar ao maior número de alumnos nas actividades e viaxes. Neste caso temos dous grandes proxectos:

- Intercambio con alumnos do Elde College de Holanda. O proxecto, que utiliza como lingua vehicular o inglés, ofrece a posibilidade de realizar prácticas deportivas diferentes en cada un dos países.

Holandaede

- Intercambio con alumnos de Italia, Macedonia y República Checa dentro do proxecto Erasmus+ "Unpick your History, Weave your Future"

Intercambio con alumnos e alumnas holandeses

Estes son os alumnos e alumnas do IES David Buján que van participar no intercambio cos rapaces holandeses entre o 7 e o 11 de novembro en Cambre. Devolverémoslles a visita do 3 ao 7 de abril.