QUEN DIXO MEDO?

No IES A Sangriña celebramos este ano o Samaín cun certame de contos de misterio e terror. O concurso está organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e a Bibliotrega do Miño. A participación está aberta a todos os alumnos e alumnas de ESO, Bacharelato e FP. Para participar só terás que seguir as seguintes indicacións:

1. Aproveita a noite de defuntos para escribir o teu relato de terror ou de misterio.
  2. Non hai límite de palabras, pero só terás unha páxina de espazo. Podes facer a letra endemoñadamente pequena.
  3. Se queres, acompaña o texto dunha imaxe horripilante (aínda que non sexa obrigatorio).
  4. Haberá dúas categorías e un premio para cada unha delas: CATEGORÍA A (alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO) e CATEGORÍA B (alumnado de 4º de ESO e Bacharelato). O alumnado de FP participará na categoría que por idade lle corresponda.
  5. Envía o teu relato por e-mail á conta asangrinha.edlg@gmail.com indicando o teu nome completo, curso e grupo. A data límite de recepción será o 5 de novembro. Os mellores traballos publicaranse en Internet.
  6. Os premios terán un importe de 30 € e serán entregados nun vale que deberá empregarse no comercio local.

Galicia Skills 2021

Este mes o IES A Sangriña participou nas Olimpíadas da Formación Profesional: Galicia Skills. Os participantes foron o alumno Pablo Pousa Estévez e o profesor Rubén García Ares, na especialidade de Reparación de carrozaría. A pesar de non conseguir a medalla de ouro que implica ir ao campionato de España en Madrid, Spain Skills, o resultado foi dunha boa puntuación, unha excelente competitividade e unha grande experiencia para todos. Os participantes animan aos demais estudantes a que na próxima edición participen nas respectivas especialidades destas Olimpíadas da Formación Profesional.

ABERTO O PROCESO DA XIIº RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR DO IES A SANGRIÑA

A Resolución do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos establece o proceso para a XIIª Renovación do Consello Escolar do IES A Sangriña.

Achegamos coa presente información referida ao proceso, ademais do calendario xeral que organizará o procedemento de elección e constitución do noso Consello Escolar.

O Consello Escolar é o órgano colexiado de goberno de maior representatividade da comunidade escolar polo que a participación, tanto na súa constitución como no seu desenvolvemento, é imprescindible para o funcionamento do centro. Desde aquí facemos un chamado á participación no proceso por parte de toda a comunidade escolar do IES A Sangriña.

A Dirección.

INFORMACIÓN SOBRE AUSENCIA DO ALUMNADO MENOR DE IDADE DO IES A SANGRIÑA NO CASO DE AUSENCIA DO PROFESORADO

Os permisos para ausentarse do centro por parte do alumnado menor de idade en ausencia do profesorado presentan as seguintes características:

1. Só son concedidos ao alumnado dos seguintes cursos:
  • Ciclos de Grado Medio de Formación Profesional.
  • Primeiro e Segundo de Formación Profesional Básica.
  • Segundo curso de Bacharelato.
2. Para que o alumnado menor de idade dos citados grupos poida ausentarse do centro deberá presentar en Xefatura de Estudos a autorización asinada polos seus representantes legais segundo o modelo ao efecto existente no centro. A dita autorización deberá  presentarse actualizada para este curso 21-22 no caso de alumnos/as que a tiveran concedida do ano pasado.

CALENDARIO ESCOLAR IES A SANGRIÑA CURSO 2021/2022

Podedes consultar o calendario escolar para o presente curso 2021/2022 no documento adxunto. Nel están recollidos os períodos vacacionais, as datas de avaliacións e os días non lectivos.

O día non lectivo propio do centro este curso será o luns 16 de maio.

11 E 12 DE OUTUBRO, NON LECTIVOS

O vindeiro luns, 11 de outubro, celébrase o Día do Ensino, e o martes, 12 de outubro, o Día da Hispanidade, polo cal son non lectivos, non hai actividade docente e o instituto permanecerá pechado.

Boa ponte a todas e todos!

CONVOCATORIA DE 10 BOLSAS ERASMUS+

PROXECTO KA116 para cursar a FCT

Alumnado dos Ciclos Medios e FP Básica

8 bolsas a realizar en países da UE:

• Para estudantes do Ciclo Medio de Xestión Administrativa (82 días).
  • Para estudantes do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes (82 días).
  • Para estudantes do Ciclo de Electromecánica de vehículos para realizar en Portugal (82 días).

2 bolsas a realizar en Portugal:

• Para estudantes de FP Básica de Mantemento de Vehículos (62 días).

Solicitudes:

As solicitudes presentaranse na secretaría do IES A Sangriña do 4 ao 8 de outubro de 2021.

Documentos a presentar:

RESOLUCIÓN EQUIPO COVID IES A SANGRIÑA

O Equipo Covid do IES A Sangriña resolve na reunión sostida o día 28 de setembro:

1. As cadeiras das mesas da cafetería deberán estar a 1,2 metros de distancia interpersonal.

2. O profesorado poderá usar as mesas  só en horas lectivas respectando a distancia interpersoal de seguridade. No recreo as mesas non poderán ser usadas.

3. O alumnado que pode facer uso do servizo de comidas será o de Bacharelato e de Ciclos que non sexa residente en A Guarda. Este alumnado deberá respectar, asemade, a distancia interpersoal de seguridade sanitaria.

ENTREGA DE LIBROS DO BANCO DA ANPA

Entrega de libros da ANPA:

• Venres 24 setembro: de 17:00h a 20:00h
  • Luns 27 setembro: de 17:00h a 20:00h
  • Martes 28 setembro: de 17:00h a 20:00h

Convén non confundir co calendario de entrega dos libros do Fondo Solidario da Consellería (outro horario).

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (préstamo de libros da Xunta)

ENTREGA DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022