25N

25N EN NEGRO

Desde o Grupo de Igualdade do IES A Sangriña convidamos a toda a comunidade educativa a asistir ao instituto vestida de negro o próximo xoves 25N para manifestarse, deste xeito, contra a violencia de xénero. Ademais, para a conmemoración do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, aquel alumnado que a solicite á entrada do centro, recibirá un máscara violeta para lucir durante a xornada.

I CONCURSO MERENDA SAUDABLE

Bases no documento adxunto.

AVISO DE CAFETERÍA

LUNS COMEZAMOS A HORA DE LER

O IES A SANGRIÑA PREPÁRASE PARA O 25N

24 NOVEMBRO. VOTACIÓN PARA ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES NO CONSELLO ESCOLAR DO IES A SANGRIÑA NA SÚA XII RENOVACIÓN.

O vindiero día 24 de novembro celebrarase a xornada de votacións para elixir aos/ás representantes do alumnado e dos pais/nais no Consello Escolar do centro na súa XIIª Renovación.

Os horarios de votación serán os seguintes:

1. Para alumnado:

1.1. Mesa de votación para alumnado de ESO, Bacharelato e Ciclos: de 09:00 ás 13:10 h.

1.2. Mesa de votación para alumnado de ESA e Bacharelato Adultos: de 17:00 a 19:00 h.

2. Para pais enais. Mesa de votación aberta de 18:30 a 20:00 h.

A Xunta Electoral do centro realizou onte o sorteo para nomear os membros das mesas electorais. As citacións que se farán chegar aos devanditos membros están xa sendo distribuídas.

Animamos á participación nesta importante xornada clave para a constitución do órgano colexiado de goberno de máximo rango no noso centro, participación pola que vos anticipamos o agradecemnto.

A Dirección.

PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS CURSO 2021-2022

Prazo de presentación de solicitudes: 15-26 de novembro.

Lugar: secretaría do centro.

Máis información nos dous documentos adxuntos.

Apúntate a O BEN QUERER(SE) [atención: correo corrixido]

No IES A Sangriña colaboramos co CIM da Guarda na reserva de entradas para o espectáculo de Aldaolado O BEN QUERER(SE). Nel, as poetas Lucía Aldao e María Lado mesturarán poemas, música e historias para facer visibles as desigualdades que as mulleres seguen atopando actualmente na súa vida pública e privada. Este evento, que se celebrará o próximo día 25 ás 20:00 no Centro Cultural, é unha actividade inserida na programación de conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero. O alumnado que o desexe poderá solicitar a súa reserva comunicándoo no correo do Equipo de Dinamización da Lingua Galega: asangrinha.edlg@gmail.com

ASIGNACIÓN DAS 10 BOLSAS ERASMUS+ PARA ESTE CURSO 2021/2022

Alumnado seleccionado:

1. Darío A. Salcidos Álvarez.
  2. Brais Gómez Costas.
  3. Daniel Rodríguez Fernández.
  4. Iria Goyás González.
  5. João Paulo Cardoso Costa.
  6. Alberto Álvarez Agustiño.
  7. Noé Álvarez Moreno.
  8. Diego Alonso Ocampo.
  9. Lucía Sobrino Vicente.
  10. Naomi González Verde.

Alumnado en reserva:

1. Xan Rodríguez González.
  2. Noelia Pérez Correa.
  3. Andrea Chamadoira Maquieira.
  4. Pablo Crespo Lorenzo.
  5. Román A. Nivar Brite.