Fondo solidario de libros de texto: listaxe definitiva de alumnado admitido e excluído.

Xa está publicada a listaxe definitiva de alumnado admitido e excluído no taboleiro de entrada do IES A SANGRIÑA. Para calquera dúbida contactade coa Vicedirección do centro.

INFORMACIÓN DO EQUIPO DIRECTIVO INICIO CURSO 21-22

Estimados/as membros da Comunidade Escolar do IES A Sangriña

Chegados a este inicio de curso, cómpre facilitar a información necesaria para enmarcar, na súa xusta medida, as circunstancias que rodearon á planificación, por parte do Equipo Directivo do IES A Sangriña, do ano académico que xa empeza.

INFORMACIÓN ALUMNADO TRANSPORTADO

A partir do día 16 de setembro o alumnado de ESO e FPB beneficiario do transporte escolar pode pasar por conserxería para  recoller o seu pase bus.

PRESENTACIÓNS IES A SANGRIÑA CURSO 2021-22

Achégase calendario presentacións dos cursos da ESO, Bacharelato, FPB, Ciclos e Bacharelato Adultos do IES A Sangriña para o curso 2021-22

INFORMACIÓN DA ANPA

No adxunto está a vosa disposición a circular da ANPA coa información  sobre cotas e incricións.

ADEUS A MAGDALENA GARABATOS

Hoxe soubemos a triste noticia do falecemento da nosa compañeira e profesora Magdalena Garabatos, quen impartiu aulas de Literatura neste instituto durante máis de 25 anos. Gran compañeira, Magdalena foi unha desas poucas profesoras que deixan unha profunda pegada no seu alumnado, profesora inesquecible que conseguiu espertar coas súas clases un amor verdadeiro pola literatura. Que a terra che sexa leve, compañeira.

EL VIAJE DEFINITIVO

… Y yo me iré. Y se quedarán los pájaros
cantando;
y se quedará mi huerto, con su verde árbol,
y con su pozo blanco.

Todas las tardes, el cielo será azul y plácido;
y tocarán, como esta tarde están tocando,
las campanas del campanario.

Se morirán aquellos que me amaron;
y el pueblo se hará nuevo cada año;
y en el rincón aquel de mi huerto florido y encalado,
mi espíritu errará nostáljico…

CLAUSTRO EXTRAORDINARIO IES A SANGRIÑA VENRES 10 SETEMBRO

Achégase convocatoria Claustro Ordinario do IES A Sangriña do 10 de setembro de 2021 ás 10:00 hrs.

RECOLLIDA DE LIBROS

RECOLLIDA DE LIBROS DE TEXTO DAS MATERIAS PENDENTES PARA SETEMBRO:

Día: venres, 3 de setembro.

Horario: 10:00—13:00 horas.