PRAZAS DISPOÑIBLES CICLO SUPERIOR DE ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

Office

Se estades interesados en estudar un ciclo superior, no IES A Sangriña contamos con prazas libres no Ciclo Superior de Administración e Finanzas, un ciclo que ofrece moitas posibilidades de emprego tanto na empresa privada como na administración. O prazo de matrícula estará aberto ata o 26 de xullo. Abrirase un novo periodo de matriculación tras a publicación da segunda adxudicación ordinaria. En calquera caso, poñédevos en contacto co centro se precisades máis información.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Estimadas familias:

Xa tedes á vosa disposición no taboleiro que está na entrada do instituto as LISTAXES PROVISIONAIS DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS, con indicación da causa de exclusión (por estar presentadas fóra de prazo, por falta de documentación...). Estas listas son PROVISIONAIS, polo que poden sufrir modificacións en setembro. As listaxes definitivas sairán a mediados de setembro. Para calquera dúbida ou aclaración contactade coa Vicedirección do centro.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

Dispoñible o calendario de exames da convocatoria extraordinaria de setembro no documento adxunto.

Premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico.

Adxuntamos a ORDE do 25 de maio de 2021 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2020/21.

O PRAZO DE SOLICITUDES REMATARÁ O DÍA 6 DE XULLO DE 2021.

DESPEDIDAS

A pesar de todas as restricións vividas este curso, o alumnado que rematou etapa puido ter a súa despedida.

No caso de 4º de ESO celebrouse unha pequena festa de fin de curso, que consistiu nun tempo de lecer no xardín, unha merenda adptada aos tempos de pandemia e un recital de poesía.

O alumnado de 2º de Bacharelato organizou o tradicional acto de graduación, con actuacións e emotivos discursos, no que se contou coa presenza das familias.

PARABÉNS, CLAUDIA!

O xoves, día 24 de xuño, tivo lugar o acto de recoñecemento aos mellores expedientes das ABAU de Galicia por parte da Universidade de Santiago de Compostela (USC), celebrouse no salón de actos da Facultade de Medicina e foi transmitido a través da canle de Youtube da USC. Asistiron de forma presencial os 44 estudantes que tiveron mellor cualificación na fase obrigatoria das ABAU (estudantes con nota igual ou superior a 9,8), acompañados das súas familias, e entre elas estaba a nosa alumna Claudia Gómez Lomba, a quen queremos felicitar. Parabéns, Claudia! Es un orgullo para o noso instituto!

RECOLLIDA DE LIBROS DE TEXTO PARA AS MATERIAS PENDENTES PARA SETEMBRO

Día: Luns, 28 de xuño.

Horario: 11:00 – 13:00 horas.

CARTA Á COMUNIDADE ESCOLAR DO IES A SANGRIÑA

A Guarda, 22 de xuño de 2021

Prezados membros da Comunidade Escolar do IES A Sangriña:

Chegados á fin deste curso 20-21 é de xustiza facer balance e sacar as oportunas conclusións. Fomos quen de rematar este dificilísimo curso sen grandes incidencias no noso centro. Evitamos o que todos e todas temíamos ao comezar aló polo mes de setembro: que chegáramos a rexistrar contaxios masivos dentro do centro. Co esforzo de todos e de todas, logramos manternos libres das consecuencias da pandemia e chegar a este día no que comezan unhas merecidas vacacións.

Non podemos rematar sen agradecer a todo o alumando do IES A Sangriña eses días de frío inverno que pasastes coas fiestras abertas. Non podemos esquecer esas deambulacións cara ás zonas asignadas de recreo, procurando non xuntarnos moito. Non se borrarán esas imaxes vosas desinfectando diariamente pupitres e cadeiras, vixiando o uso correcto das máscaras, evitando incumprir a distancia de seguridade. Cando o contacto, o poder tocar, abrazar a ese compañeiro ou compañeira, era tan necesario para poder consolarnos da dureza dos días negros desta pandemia, tivestes que prescindir desa aperta que, por outra banda, estabamos todos desexando e que era imposible obter porque ata ese mínimo consolo nos arrebatou este virus traizoeiro. Non podemos deixar de admirarnos pola vosa afouteza, a vosa coraxe, a vosa gana de axudar aínda que, coma a todos e a todas nos pasou, ás veces isto fose case insoportable. Grazas.

ENTREGA DE NOTAS

MÉRCORES 23 DE XUÑO

2º de Bacharelato: mércores 23 ás 10:00 h. nas aulas de referencia

VENRES 25 DE XUÑO

ESO e ciclos: venres 25 ás 10:00 nas aulas de referencia.

1º de Bacharelato e ESA: venres 25 ás 11:00 nas aulas de referencia.

Remate das clases

Informamos de que mañá martes 22 de xuño as clases de ESO/FPB/Ciclos rematarán ás 11:55 h. O servizo de transporte escolar recollerá o alumnado ás 12:00 h.