ADÍANSE ATA O VERÁN AS OBRAS DE SUSBTITUCIÓN DA CUBERTA DO IES A SANGRIÑA

Logo de ser enviados sendos comunicados por parte do Claustro e do Consello Escolar do IES A Sangriña, segundo acordo tomado nas sesións extraordinarias de cada órgano celebradas con carácter urxentísimo o mércores 12 de xaneiro e onde se instaba á Xefatura Territorial da CECU de Pontevedra e á Dirección Técnica da obra a tomar unha posición determinante en relación aos graves problemas derivados da intervención para a substitución da cuberta do tellado por parte da empresa adxudicataria da obra promovida pola CECU, Demain SLesta mañá ás 12:00 hrs. sostívose unha reuníon no Salón de Actos do centro na que estiveron presentes:

PREPARÁMONOS PARA O DÍA DE CASTELAO

Para conmemorar o día de Castelao, que se celebra o próximo 15 de xaneiro, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES A Sangriña organizará un programa de Radio Trega.

A actividade consistirá na elaboración, por parte do alumnado, dun audiolibro que axudará a coñecer e divulgar "Retrincos"; unha das colectáneas de relatos deste autor fundamental na historia da literatura e da cultura galegas. Coa finalidade de organizar o proxecto, o alumnado que queira participar está convocado, o venres día 14 no primeiro recreo, a unha reunión na Bibliotrega.

Aqueles alumnos e alumnas que non poidan asistir á reunión poderán solicitar información para participar na actividade escribindo ao correo electrónico asangrinha.edlg@gmail.com

ÁBRESE O PRAZO DE MATRÍCULA EN ESA IV

Ábrese o prazo extraordinario de matrícula en ESA IV do 10 ao 18 de xaneiro para alumnado de nova incorporación ao centro no segundo cuadrimestre.

Visita á Confraría da Guarda

O alumnado de Administrativo visitou a Confraría da Guarda. Na visita coñeceron a Manuel, o responsable da organización, que lles deu unha clase maxistral acerca do funcionamento da confraría, seguridade social e xestión de vendas. Finalmente algúns profesionais do mar, que se atopaban polas instalacións, explicáronlles as tarefas do seu día a día e ensináronlles algo de xénero.

Bo Nadal!

A Dirección do IES A Sangriña deséxavos a toda a comunidade educativa unhas Felices Festas e un próspero Aninovo 2022.

Voltamos o 10 de xaneiro!

Boas vacacións!

CONCURSO DE NADAL

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega quere que o alumnado da Sangriña celebre o Nadal da maneira máis artística. Para iso, convocamos un concurso no que debuxar o Apalpador, o personaxe protagonista do Nadal galego, e ademais, as persoas participantes tamén poderán escoller crear a imaxe da Apalpadora. O premio consistirá nun vale de 30€ en material de debuxo, libros ou material escolar.

Os orixinais deberán enviarse por correo electrónico, antes do 10 de xaneiro, a asangrinha.edlg@gmail.com

TÉCNICAS BÁSICAS DE PRIMEIROS AUXILIOS

Os pasados 16 e 17 de decembro levouse a cabo para 3º e 4° ESO, profesorado e familias o obradoiro titulado “Técnicas básicas de primeiros auxilios: cadea de supervivencia, RCP básica, uso do desfibrilador e actuación ante obstrucción de vía aérea”. O taller impartiuno Dr. José Palacios Aguilar, coordinador do Grupo de investigación en Actividades Acuáticas e Socorrismo, Profesor titular da Universidade da Coruña, Creador e Coordinador do grupo internacional de actividades de prevención e socorrismo, Doutor e Licenciado en Educación Física. Colaborou como profesora asistente, Inés Sánchez Pedreira, Grao en Ciencias da Actividade Física e o Deporte, Máster en Educación, Educadora Física e Socorrista Acuática Profesional. O alumnado participante concienciouse sobre a importancia que supón actuar rápido en situacións de emerxencia e atópase preparado para intervir en situacións reais.

O curso para familias e profesorado terá unha segunda edición en maio. As persoas interesadas, estade atentas a esta web.

LECTURA COLECTIVA DE “MEMORIAS DUN NENO LABREGO”

No IES A SANGRIÑA celebramos o día das lectoras e dos lectores deste 2021 cunha actividade moi especial, unha lectura colectiva de Memorias dun neno labrego. Desta maneira, a conmemoración estendeuse tamén á celebración do aniversario de Xosé Neira Vilas, autor dun libro internacionalmente recoñecido e imprescindible na historia da nosa literatura.

Alumnas e alumnos de todos os niveis, desde 1º de ESO a 2º de Bacharelato participaron nesta intensa actividade de lectura sucesiva tanto nas súas aulas como nas instalacións da biblioteca do centro.

Agora, queremos sacar esta lectura fóra das paredes do instituto con dous vídeos que recollen unha xornada que deixou un grato recordo a todas as persoas participantes. Para isto, publicamos un vídeo resumo da mesma e un segundo vídeo máis completo onde todo o alumnado poderá ver tanto a súa propia lectura como a dos seus compañeiros e compañeiras.

VÍDEO RESUMO:

VÍDEO COMPLETO:

HORA DE RECOLLIDA DO ALUMNADO POLO SERVIZO DE TRANSPORTE ESCOLAR. DIA 21 DECEMBRO

Mañá día 21 de decembro as clases rematarán ás 12:00 h. e o servizo de transporte recollerá o alumnado ás 12:15 h.

Boas festas a todxs!!!!!

A Dirección.

CONFINAMENTO BACHARELATO DIÚRNO

En vista das circunstancias, e tal e como foi notificado o venres por Abalar, o alumnado de Bacharelato diúrno non asistirá a clase luns 20 e martes 21, e pasará a ser atendido estes días, na medida do posible, por vía telemática.