Normalización Lingüística

Fomos á caza dos seres míticos!!!

Seres Míticos Sangriña

Hoxe, por segunda vez, celebramos no IES A Sangriña unha actividade moi especial. A caza dos seres míticos. O alumnado de 1º de ESO tivo que buscar polos patios e xardíns do centro, seguindo unha serie de pistas, fichas de diferentes seres míticos da cultura popular galega e portuguesa. Maria Gancha, o Urco, a Santa Compaña, o Home do Saco, Pedro o Chosco...

As fichas de pesquisa estaban escritas en portugués, para que o alumnado que non ten esta materia poida ser consciente de como, cos seus coñecementos de galego, pode consultar materiais instrumentais nesta variante internacional da nosa lingua.

A competición gañábaa aquel equipo que antes conseguise capturar, co seu móbil e mediante un código QR, os catorce  seres míticos da ficha que lles foi entregada ao inicio da actividade. Arriba, podedes ver unha fotografía das nosas gañadoras: Alejandra López, Lina Ozores, e Ángela Martínez de 1º de ESO A e Iria Pérez de 1º B.

Tanto o Departamento de Portugués como o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, organizadores da actividade, queren agradecer a todos os e as participantes o ben que competiron, todo o que correron e o moito que nos divertimos!

Entrega de premios no IES A Sangriña

Premios Dinamización da Lingua Galega IES A Sangriña

Esta mañá, na Bibliotrega, entregáronse os premios de diferentes concursos organizados ao longo deste ano 2024 polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e polo Equipo de Dinamización da Biblioteca do IES A Sangriña.

Nas imaxes que ilustran esta noticia podedes ver a Daniela Pereira e Claudia Rodal e a Mario Alonso recollendo as súas acreditacións como gañadores do VII Concurso de Ilustración.

David Fernández Miniño foi galardoado cos premios O Apalpador de debuxo de Nadal e Rosalía de Castro de lettering. Recollendo o primeiro dos premios aparece acompañado polas finalistas Carla Iglesias e Mara Rodríguez e no segundo por Karen Castro (o outro finalista do concurso de lettering foi Iago Baz).

Finalista do premio de poesía Arrimar os lombos foi a alumna Jovana Ferre, aparece na fotografía con Mateo González e Marcos Giráldez que, xunto con Gabriel Sobrino, resultaron gañadores do certame.

Finalmente, a clase de 4º de ESO (grupo PDC) foi a vencedora do Concurso de bandeirolas do Día das Letras Galegas, do que o alumnado 1º de ESO B resultou finalista.

Moitas grazas a todo o estudantado participante nos concursos deste 2024!!!

Álbum de fotos do FESTIVAL DAS LETRAS '24

Festival das letras Sangriña 24

No IES A Sangriña fixemos unha grande festa para celebrar o Día das Letras Galegas. Na mañá do día 16 de maio bailamos e cantamos nun fantástico festival de música no que tocaron en directo The Tetas’ Van e MJ Pérez. Esta actividade organízouse en colaboración co Concello da Guarda e con financiamento da Deputación de Pontevedra.

Moitísmas grazas ás bandas pola súa implicación e colaboración. Pasámolo xenial!!!

Podes ver o álbum de fotos do festival aquí.

Festival das Letras Galegas 2024

web festival das letras 24

No IES A Sangriña imos celebrar o Día das Letras Galegas dunha maneira moi moi especial. Na mañá do día 16 de maio gozaremos dun grande festival de música no que estarán en concerto The Tetas’ Van e MJ Pérez. Esta actividade organízase en colaboración co Concello da Guarda e con financiamento da Deputación de Pontevedra.

The Tetas’ Van xuntouse por primeira vez no 2011 para participar nun concurso poñendo música a un poema de Ricardo Carvalho Calero, gañando o premio do público con Luisa Sorriso. Dende entón levan tocando por toda Galicia. Fan versións de clásicos do rock and roll, en inglés e en galego, reivindicando o papel da muller na escena galega.

MJ Pérez é unha das voces do panorama actual da música galega. Inicia o seu percorrido en 2014 e acumula máis de 150 concertos por toda Galicia e tamén Portugal. Suma xa catro álbums: un autoeditado e outros tres auto-producidos. Estivo presente en festivais e nos principáis circuítos musicais de Galicia.

Nas seguintes ligazóns podes escoitar un dos seus fantásticos temas: