Automoción

Departamento de Automoción

Calendario de exames finais presenciais de xuño para o alumnado con perda de avaliación continua.

Nos documentos adxuntos figuran as datas en que se celebrarán os exames presenciais dos departamentos de Automoción, Informática, e materias de 2º de Bacharelato para o alumnado con perda do dereito de avaliación continua. Estes exames terán lugar sempre que as condicións o permitan. É conveniente consultar nesta páxina as posibles actualizacións de información.

II Xornadas técnico-informativas de pintura do automóbil

O departamento de Automoción celebrou as II Xornadas técnico-informativas de pintura do automóbil, coa colaboración do Grupo Recalvi. As xornadas comezaron cunha pequena charla no salón de actos a cargo do director detal do grupo Recalvi sobre as novas técnicas na pintura do automóbil, e tamen falou a dinamizadora da Consellería para informar ao alumnado sobre a FP dual. A continuación, desprazáronse aos talleres para realizar prácticas e demostracións a cargo dos técnicos aplicadores do grupo Recalvi.

Xornada FP Dual Carrozaría

Mañá martes 21 de xaneiro terán lugas as Xornadas de Automoción, co seguinte programa:

9:30 / 10:00 Presentación Recalvi.

10:00 / 11:00 Preparación de pezas para aplicación de masillas (para aluminio, plásticos, e de carroceiro).

11:00 /11:15 Descanso.

11:15/12:00 Aplicación de aparellos sobre masillas.

12:00 Repintado e vernizado de pezas.