Libros de texto

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO

O alumnado da ESO deberá devolver os libros de texto ao centro para a súa incorporación ao fondo solidario para o curso 2023-2024 nos días e no horario indicados. Se algún alumno ou alumna non rematou os exames dalgunha materia antes do día que ten que entregar os libros de texto, pode quedar co libro da materia da que se ten que examinar e entregalo ao rematar o exame.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Convocadas as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24.

As solicitudes recóllense en conserxería e, unha vez cubertas, debedes presentalas coa documentación necesaria na secretaría do centro.

As solicitudes tamén poderán presentarse na Sede Electrónica da Xunta de Galicia

PRAZO: do 20/5/2023 ao 21/6/2023.

Máis información nos adxuntos. Imporante ler a circular adxunta.

ABERTO O PRAZO DO FONDO SOLIDARIO

Aberto o prazo para solicitar as axudas para libros de texto e material escolar, Fondo Solidario curso 2022-2023.

Prazo de presentación: ata o 22/06/2022.

Formulario de solicitude: podedes recoller as solicitudes en conserxería e, unha vez cubertas, debedes presentalas coa documentación necesaria.

Formas de presentación:

• No centro.
  • A través da aplicación FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

O alumnado que repita 4º da ESO e aquel que non obteña praza en formación profesional básica no curso 2022/23 e formalice a matrícula no curso da ESO que lle corresponda, cando non tivese presentado solicitude de participación no fondo solidario nin de axuda para adquirir material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun mes desde a formalización da matrícula.

Cando o alumnado, no momento de presentar a solicitude, aínda non estea admitido en ningún centro docente para o curso 2022/23, deberá presentala no centro en que estivese matriculado no curso 2021/22. Este centro rexistrará a solicitude de maneira que acredite a súa entrada en prazo e enviaraa ao centro de destino en que o alumno resulte admitido, que será o encargado da súa gravación e tramitación.

Máis información nos documentos adxuntos.

É conveniente ler, cando menos, a circular adxunta: