Grego

Departemento de Grego

CHARLAS DE DIVULGACIÓN DA UVIGO E A USC

Coa charla do pasado venres 16 de abril dáse por rematada a programación de charlas de divulgación científica e humanística no curso actual, organizadas desde o departamento de Orientación e departamentos didácticos de Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química, Latín, e Grego, en colaboración coas Universidades de Vigo e Santiago.
Todas elas tiveron unha grande acollida e satisfacción por parte do alumnado ao que ía dirixido dos cursos finais de etapa, polo que agardamos continuar a colaborar para o vindeiro curso coas tres universidades de Galicia, ampliando á Universidade da Coruña.

Desde aquí queremos agradecer ao profesorado universitario que se trasladase ata o noso IES para procurar que os relatorios se desenvolvesen de xeito presencial.

Charla sobre lingüística indoeuropea no IES A Sangriña

27/02/2014 12:20
27/02/2014 14:00
Etc/GMT+1

O pasado xoves 27 de febreiro de 2014 o alumnado de bacharelato tivo a sorte de poder asistir a unha charla impartida polo profesor da USC José Virgilio García Trabazo o único profesor de indoeuropeo de Galicia‒, titulada "Lingüística indoeuropea: reconstruíndo a prehistoria das nosas linguas".

charla