Lingua Castelá e Literatura

Departamento de Lingua Castelá e Literatura

Imos ao cine e visitamos o monte do Castro

Visita vigo 1 eso sangrriña

O alumnado de 1⁰ de ESO do IES A Sangriña desprazouse onte a Vigo da man do departamentos de Lingua Castelá e Literatura e Bioloxía para asistir a unha proxección cinematográfica e visitar o monte do Castro na cidade de Vigo.

O filme escollido foi "El peor equipo del mundo", baseado na historia do adestrador holandés Thomas Rongen, o artífice de levar a cabo unha tarefa practicamente imposible no deporte: tomou as rendas da selección de fútbol de Samoa Americana, e tentou converter un grupo desastroso nun equipo de vencedores naturais.

Mo monte do Castro, realizouse unha visita guiada á fortaleza, edificada sobre as ruínas dun castelo medieval derruído no século XV, que foi a principal construción defensiva da cidade. A visita incluíu o acceso ás galerías subterráneas empregadas durante a guerra contra os franceses, abertas ao público recentemente polo Concello de Vigo.

VIAXE LITERARIA A MADRID

Preme para ver o vídeo.

Viaxe a Almagro 2023

Viaxe literaria a Madrid.

O alumnado de Literatura Universal viaxou a Madrid para coñecer de primeira man algúns dos escenarios culturais máis importantes das letras universais, acompañado das profesoras Isabel Rodríguez e Carme Pernas. Unha estancia breve pero moi ben aproveitada, como podedes comprobar no vídeo: