Tecnoloxía

Acceso ao sitio web de tecnoloxía

Cité de l´Espace e Aeroscopia

No pasado mes de marzo, 40 alumnas e alumnos de 2º de ESO viaxaron ata Toulouse para visitar a Cidade do Espacio e AEROSCOPIA. Trátase dunha viaxe organizada polo Departamento de Tecnoloxía.

Saída a Ourense

O pasado 21 de febreiro houbo unha viaxe conxunta a Ourense dos ciclos de Administrativo e de Tecnoloxía de 1º de Bacharelato.

O alumnado de administrativo visitaron a STL (Sociedad Textil Lonia), empresa téxtil líder en España en confección de gama alta que produce, distriúe e comercializa as marcas Carolina Herrera e Purificación García. Viron as fábricas e o almacén, coñeceron a empresa en xeral e, de preto, as fases de confección, almacenamento e distribución. A continuación, achegáronse ata Aceites Abril, o maior produtor de aceite de Galicia que comercializa as súas propias marcas e as marcas brancas de moitos supermercados (Froiz, Gadis e Dia entre outras). Coñeceuse a historia da empresa, o ciclo de produción do aceite, asistiuse a cadea de envasado e visitáronse os almacéns.

Por outra banda, o alumnado de Tecnoloxía visitou a escola de Enxeñaría Aeronáutica da Universidade de Vigo, os seus laboratorios, as máquinas de mecanizado e mesmo un túnel de vento experimental. Por último, o Centro Tecnolóxico La Molinera, un referente en Ourense, no que viron impresoras 3D que poden imprimir ata 1 metro cúbico, unha máquina de corte por láser e lentes de realidade virtual que todos puideron probar.

STLonia.

Aceites Abril.

VISITA A MECALIA (A GUARDA)

O venres día 4 de maio de 2018 o alumnado de 2º de bacharelato que cursa a materia de Tecnoloxía Industrial II visitou, xunto co seu profesor Javier Villaverde, as instalacións de MECALIA.

MECALIA é unha industria local, con prestixio internacional que se adica a fabricar depósitos de aceiro a medida. Na explicación visitaron tanto as oficinas como as plantas de fabricación, en aceiro e aceiro inoxidable. O xerente e os técnicos explicaron todo o proceso con detalle e lles deron interesantes consellos o alumnado para a súa formación universitaria.

Foi de grande interese para todos.

Entrega agasallos Viaxe a Toulouse

O martes da semana pasada o Departamento de Tecnoloxía fixo a entrega da cesta de produtos ao gañador do nº 376: Mario Vicente, de 2º ESO C.

Asemade, tamén a semana pasada, o xoves día 8, entregáronse as tablets e o MP4. Deixamos unhas fotos e o enlace ao blog para máis información.