O Entroido na Sangriña

19/02/2020 12:20
Atlantic/Bermuda

Curso gratuíto para persoas desempregadas

Podes ampliar o cartel para consultar a información no arquivo adxunto.

Sabías que o noso instituto posúe a Carta VET?

Esta carta outórgaa o Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) e recoñece a capacidade operativa desta institución para a xestión de proxectos de mobilidade, e os seus esforzos por acadar unha maior internacionalización da Formación Profesional a través do Programa Erasmus+. Esta carta de Formación Profesional recoñece ademais a calidade dos proxectos de mobilidad realizados anteriormente, o compromiso a longo prazo da mellora continua da mobilidade e o enfoque estratéxico do noso centro de ensino para incorporar a mobilidade internacional ás nosas actividades.

II Concurso de Fotografía Matemática

O Departamento de Matemáticas convoca un ano máis o Concurso de Fotografía Matemática, para celebrar o Día de π, que non podía ser outro día máis ca o 14 de marzo.

O concurso está aberto ata o día 28 de febreiro; tendes as bases no arquivo adxunto.

Animádevos a participar!

Elisa e Marcela

O venres 14 de febreiro no salón de actos do IES A Sangriña, para o alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato, ELISA E MARCELA, Historia que parece conto.

CALENDARIO DE RESERVA E ADMISIÓN CURSO 2020/2021

SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA PARA OS CENTROS ADSCRITOS:

• CEIP Manuel Rodríguez Sinde.
  • CEIP As Solanas.
  • CEIP A Sangriña.

PRAZO DE SOLICITUDES: do 1 ao 17 de febreiro

A solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe

SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE PRAZA PARA O ALUMNADO QUE VEÑA DOUTRO CENTRO E NON SEXA DE CENTROS ADSCRITOS:

• CPR Padres Somascos.
  • CPR San José (HH Carmelitas).
  • CPI Mamnuel Suárez Marquier.
  • Outros centros.

PRAZO DE SOLICITUDES: do 1 ao 20 de marzo

O alumnado matriculado neste Centro ten garantida a súa permanencia, polo tanto, o cambio de curso non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS (CONVOCATORIA 2020)

INSCRICIÓN PARA A REALIZACIÓN DA PROBA:

• CICLO SUPERIOR: 10-19 febreiro.
  • CICLO MEDIO: 2-13 marzo.

Todas as persoas solicitantes terán que empregar o asistente informático para a confección da solicitude para as probas de acceso aos ciclos formativos, dispoñible en http://www.edu.xunta.es/fp/probas, que xerará unha solicitude en formato normalizado que deberá presentar nun centro de FP.

Máis información:

• Na páxina da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.
  • Na secretaría do IES A Sangriña.

Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

Como sabedes, desde a semana pasada estamos a levar a cabo un ciclo de charlas de prestixiosas científicas galegas no noso centro. Con esta actividade perseguimos varios obxectivos, entre os que podemos destacar dar a coñecer o labor destas mulleres de ciencia, rachar con estereotipos de xénero ou ofrecer referentes á rapazada. Máis información aquí.

II Xornadas técnico-informativas de pintura do automóbil

O departamento de Automoción celebrou as II Xornadas técnico-informativas de pintura do automóbil, coa colaboración do Grupo Recalvi. As xornadas comezaron cunha pequena charla no salón de actos a cargo do director detal do grupo Recalvi sobre as novas técnicas na pintura do automóbil, e tamen falou a dinamizadora da Consellería para informar ao alumnado sobre a FP dual. A continuación, desprazáronse aos talleres para realizar prácticas e demostracións a cargo dos técnicos aplicadores do grupo Recalvi.