PROCEDEMENTO PARA AS RECLAMACIÓNS

No documento adxunto está recollido o procedemento para as reclamacións das cualificacións finais de ESO, 1º de bacharelato, FPB e ciclos.

MATRÍCULA CURSO 2021/2022

PRAZOS DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA ORDINARIA

Alumnado con todas as materias aprobadas en xuño ou con unha ou dúas materias pendentes para setembro en ESO.

• 1º ESO: 25 e 28 de xuño.
  • 2º curso de CICLOS: 28 de xuño.
  • 2º de Bacharelato (diúrno e nocturno): 29 e 30 de xuño.
  • 1º de Bacharelato (diúrno e nocturno): 1, 2 e 5 de xullo.
  • 3º e 4º ESO: 6 e 7 de xullo.
  • 2º ESO: 8 e 9 de xullo.

O alumnado con más de dúas materias pendentes para setembro deberá formalizar a matrícula despois da entrega de notas antes do día 10 de setembro.

HORARIO: de 9:00 a 13:30 horas. Tamén luns e mércores de 16:00 a 18:00 horas.

Impresos de matrícula na conserxería.

Calendario de exames da convocatoria extraordinaria, 2º Bacharelato.

No documento adxunto está dispoñible o calendario de exames da convocatoria extraordinaria de 2º de Bacharelato.

.

PRIMEIROS AUXILIOS: TÉCNICAS QUE SALVAN VIDAS

Conscientes da importancia da formación en primeiros auxilios, os departamentos de Bioloxía e Educación Física organizaron uns obradoiros dirixidos ao alumnado de 4º de ESO durante o mes de maio, impartidos por José Palacios Aguilar, coordinador do Grupo de Investigación en Actividades Acuáticas e Socorrismo (GIAAS) e profesor da Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física da Universidade da Coruña.

FOTOGRAFÍA GANADORA DO CONCURSO “A LUSOFONÍA VISTA DESDE A GUARDA”

Xa temos ganador do Concurso "A lusofonía vista da Guarda"! Trátase de Miguel Moreira, de 2º de Bacharelato, que foi escollido pola súa fotografía da costa iluminada de Caminha durante o amencer, coa lúa brillante no ceo... Moitos parabéns!!

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO “ILUSTRA XELA”

Pola aula de usos múltiples "Xela Arias" veu pasar a primeira fornada de artistas ilustradoras do IES A Sangriña. Parabéns ás ganadoras!

CRIBADO COVID-19 A PERSOAS DE 12 A 17 ANOS

O Colexio de Farmacéuticos de Pontevedra está a realizar un cribado voluntario entre rapaces e rapazas de 12 a 17 anos. Trátase dunha proba moi sinxela e gratuíta que se recolle nas farmacias. Tendes toda a información na carta adxunta.

ÁBRESE O PRAZO PARA SOLICITAR A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DO CURSO 2021-2022

Xa podedes solicitar a participación no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (préstamo de libros) e AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR (vales de material) para o alumnado da ESO.

As solicitudes podedes recollelas en conserxería e, unha vez cubertas, debedes presentalas coa documentación necesaria na secretaría do centro.

As solicitudes tamén poderán presentarse por vía electrónica empregando a aplicación informática “fondolibros” (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES: do 20 DE MAIO ao 22 de XUÑO de 2021.

O alumnado que repita 4º da ESO e aquel que non obteña

praza en formación profesional básica no curso 2021/22 e formalice a matrícula no curso da ESO que lle corresponda, cando non presentase solicitude de participación no fondo solidario nin de axuda para adquir