Premios ou recoñecementos

Premios recibidos polo centro

ANDREA VEIGA, PREMIO “IMAGINA TU EMPRESA” 2023 NA CATEGORÍA BACH

Un dos plans de empresa deseñados polo alumnado de Fundamentos de Administración e Xestión de 2º de Bacharelato foi o gañador na categoría BACH da terceira edición do concurso Imagina tu empresa. O presidente da Asociación Galega da Empresa Familiar, Víctor Nogueira, e a coordinadora adxunta de Educación Superior de Afundación, Obra Social ABANCA, Carlota Sánchez Puga, entregaron os premios o pasado 16 de maio en Santiago de Compostela. Parabéns a todos os alumnos e alumnas polo seu traballo, en especial a Andrea Veiga, alumna premiada.

Fondo solidario: listaxes provisionais.

Estimadas familias:

Xa tedes á vosa disposición no taboleiro que está na entrada do instituto as LISTAXES PROVISIONAIS DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS, con indicación da causa de exclusión (por estar presentadas fóra de prazo, por falta de documentación, por falta de devolución dos libros de texto,...). Estas listas son PROVISIONAIS, polo que poden sufrir modificacións en setembro Tamén podedes recoller na conserxería do centro os VALES DE MATERIAL do alumnado que promocionou en xuño. Para calquera dúbida ou aclaración contactade coa Vicedirección do centro.

Sabías que o noso instituto posúe a Carta VET?

Esta carta outórgaa o Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) e recoñece a capacidade operativa desta institución para a xestión de proxectos de mobilidade, e os seus esforzos por acadar unha maior internacionalización da Formación Profesional a través do Programa Erasmus+. Esta carta de Formación Profesional recoñece ademais a calidade dos proxectos de mobilidad realizados anteriormente, o compromiso a longo prazo da mellora continua da mobilidade e o enfoque estratéxico do noso centro de ensino para incorporar a mobilidade internacional ás nosas actividades.

Claudia Gómez Lomba, premio extraordinario de ESO

Hoxe pola mañá coñecéronse os resultados da convocatoria dos Premios Extraordinarios de Educación Secundaria Obrigatoria, publicados no DOG. É unha boa noticia para o IES A Sangriña que entre as persoas ganadoras deste ano figure Claudia Gómez Lomba, no sexto lugar de puntuación.

Moitísimos parabéns, Claudia!

Es un orgullo para toda a comunidade da Sangriña!