Administrativo

Departamento de Administrativo

Visitamos VEPERSA e COPERVI

VISITA ÁS EMPRESAS VEPERSA E COPERVI EN VIGO

O pasado xoves día 25, alumnado de Administración (1ºCSADG01 e 2ºCMADG01) e automoción (1ºCMTMV02 E 2º CBTMV11), puideron visitar as empresas Vepersa e Copervi na cidade de Vigo, concesionarios Audi e Seat-Volkswagen, ambos pertencentes ao grupo Pérez Rumbao, empresa galega líder do sector da automoción en Galicia.

Da man do Director Xerente de Vepersa, D. José Fiel,  tiveron a oportunidade de visitar as instalacións de esta empresa de referencia no sector da automoción. Ao longo da visita faláronlles do seu posicionamento dentro do tecido industrial, organización da actividade, funcionamento e claves de éxito, así como da demanda,  os últimos avances no sector e da importancia de contar cun capital humano (os traballadores) moi profesionalizado e implicado co seu traballo.

Como actividade do programa  EduTecEmprende da Xunta de Galicia, foi esta unha estupenda oportunidade de coñecer de primeira man unha das empresas punteiras da nosa autonomía,

Grazas  ao persoal da empresa que acompañou o noso alumnado na visita con total entrega e  amabilidade, e grazas tamén ao alumnado pola súa participación e interese.

O IES A SANGRIÑA EN EDUGAL 2023

O pasado xoves 5 de outubro, o alumnado de Ciclos de  Automoción e de Administración e Finanzas visitaron EDUGAL (Salón de oferta en educación e formación de Galicia) celebrado do 4 ao 6 deste mes en Pontevedra. Neste certame  o alumnado de Automoción do IES A Sangriña participou organizando un stand e realizando, en directo, unha demostración de vinilado sobre a carrozaría dun vehículo eléctrico dando así a coñecer as competencias do noso alumnado a toda Galicia. Noraboa por ese traballo tan ben feito!!!

NOVA OFERTA FP BÁSICA DE SERVIZOS ADMINISTRATIVOS NO IES A SANGRIÑA PARA O CURSO 23-24.

A especialidade de Administración e Xestión vai ofertar para o curso académico 2023-2024 os xa coñecidos Ciclo Medio e Ciclo Superior, pero ademáis, o vindeiro curso teremos a FP Básica de Servizos Administrativos, á que podes acceder se cumpres 15 anos durante o próximo curso académico.
Se queres máis información, ponte en contacto co IES A Sangriña ou co departamento de Administración e Xestión.

En marcha pola inclusión: alumnado e profesorado do IES A Sangriña viaxan a Antalya (Turquía)

O IES A Sangriña (A Guarda) está a participar nun programa Erasmus + que promove a igualdade e a inclusión de minorías sociais xunto con outros centros educativos de secundaria e de formación profesional en Turquía, Alemaña e Italia. Este proxecto lingüístico e cultural desenvolverase ao longo de tres cursos académicos. A primeira das inmersións tivo lugar en Antalya (Turquía) desde o 15 ao 19 de maio do presente curso escolar. As rapazas que viaxaron desde o noso IES tiveron a oportunidade de participar en diversas actividades con rapaces e rapazas de distintas raíces e estiveron ademais aloxadas con familias locais, puidendo así compartir experiencias e integrarse dun xeito máis real. Elas presentaron tamén o noso centro e o noso sistema educativo ao instituto colaborador en Turquía e tres profesores do centro acompañáronas ata a propia cidade de destino, participando tamén desta experiencia cultural. Xa de regreso, comezamos a preparar a próxima estadía, que será desta volta en Galicia, no IES A Sangriña.