Educación Física

Adestramos “tiro olímpico” en modalidade carabina e pistola

Tiro Olímpico IES A SANGRIÑA

A pasada semana o adestrador autonómico de "tiro olímpico" Enrique Otero impartiu no noso centro unhas sesións das modalidades de carabina e pistola. Nelas, os rapaces e rapazas puideron coñecer a importancia da concentración e do control postural para o desenvolvemento deste tipo de prácticas deportivas. Ademais, a actividade centrouse en que o alumnado puidese aproximarse ao mundo das armas desde un punto de vista distinto ao da caza ou aos estereotipos que se transmiten no cine.

Moitas grazas Enrique pola túa amábel colaboración.

Obradoiro de primeiros auxilios

Obradoiro de primeiros auxilios IES A SANGRIÑA

Entre onte luns e hoxe martes recibimos unha desas visitas que xa son habituais no noso centro. Estivo a traballar co noso alumnado José Palacios Aguilar, coordinador do Grupo de Investigación en Actividades Acuáticas e Socorrismo, profesor da Universidade da Coruña, creador e Coordinador do Grupo Internacional de Actividades de Prevención e Socorrismo, doutor e licenciado en Educación Física e Presidente da Asociación de Educación Ambiental e do Consumidor. Como é habitual, no obradoiro traballáronse técnicas básicas de primeiros auxilios: cadea de supervivencia, RCP básica, uso do desfibrilador e actuación ante obstrución de vía aérea.

Moitas grazas a José Palacios por un traballo que nos pode axudar a salvar vidas.

Obradoiro de primeiros auxilios

Primeiros auxilios IES A Sangriña

Na mañá de onte, o alumnado de 2º de ESO participou no Obradoiro de Primeiros Auxilios, unha actividade moi importante organizada polo Departamento de Educación Física que pode chegar a axudar a protexer a vida dos seres queridos ou de outras persoas que teñan sufrido un accidente.

Impartida pola Cruz Vermella, a sesión tivo como obxectivo o coñecemento, por parte dos e das estudantes, da chamada conduta PAS (siglas de protexer, avisar e socorrer). Deste modo, os rapaces e rapazas recibiron formación teórico-práctica sobre como deben realizarse actuacións de auxilio con diferentes vítimas e en diferentes situacións de risco. Ademais de aprender cales son os números de teléfono de emerxencia máis útiles e como deben ser empregados, o alumnado recibiu tamén formación sobre soporte vital básico e RCP (reanimación cardiopulmonar).

TALLER DE BOXEO EN 1º DE BACHARELATO