Departamento de Música

Culturas do mundo

Como actividade final dun amplo traballo realizado no Proxecto Competencial de 3º de ESO sobre as Culturas do Mundo, o alumnado organizou na última semana do trimestre unha interesante xornada gastronómica, á que incluso algún pai se sumou, o cal desde aquí queremos agradecer.

O proxecto consistiu nunha investigación sobre diferentes lugares escollidos, os cales incluían os países de procedencia de parte do noso alumnado, como Brasil, Marrocos, Australia, Portugal ou Galicia. Deste xeito, elaboraron diferentes murais, expostos no vestíbulo do centro, nos que recollen información cultural, gastronómica e turística dos lugares investigados. Parabéns ao alumnado participante e ao Departamento de Música por esta actividade tan bonita que pon en valor a nosa diversidade e estreita lazos entre o alumnado da nosa comunidade.

Urban Art Project en Onda Cero

29/06/2017 13:00
Etc/GMT+1

De novo o Urban Art Project nos medios! Desta volta, foron entrevistados por Onda Cero, no programa Vigo en la onda.

Velaquí o podcast, poñede o minuto 26 e o segundo 45.

Urban Art Projetc na Radio Galega

28/06/2017 16:30
Etc/GMT+1

O alumnado e profesorado participantes no Urban Art Project, do que vos levamos a informar todo o curso, foi entrevistado onte pola Radio Galega, no programa de radio A Tarde.

Podedes escoitar aquí o podcast, no minuto 48.

Concerto de fin de curso

02/06/2017 12:20
Etc/GMT+1

O pasado 2 de xuño o alumnado de 2º e 3º de ESO e mais o de 1 de Bacharelato ofreceron un bonito concerto de peche de curso. Tivemos a oportunidade de gozar dun variado repertorio que abragueu danzas, bandas sonoras, arranxos de música popular española, clásicos de jazz ou música pop.

Podedes ver os vídeos do concerto aquí e aquí

O Departamento de Música quere agradecer a participación a todo o profesorado que colaborou no evento, así como felicitar o alumnado que, coma sempre, é quen dá sentido a todo isto.