PARTICIPACIÓN NA OLIMPÍADA MATEMÁTICA

O pasado 29 de abril participamos na Olimpíada Matemática, na fase de zona, que tivo lugar no IES Castelao, en Vigo. O alumnado participante, Xiana Aldea González, Manuel Alonso Prado e Mario Castro Correa, de 2º de ESO, tivo que resolver cinco problemas de matemáticas en dúas horas.
Na fotografía, o alumnado acompañado polas profesoras de Matemáticas Edita Astrar e Laura Martínez.

Obras premiadas no Concurso de Fotografía Matemática

Velaquí as fotografias premiadas no Concurso de Fotografía Matemática. Parabéns!

Primeiro premio:

Segundo premio:

Terceiro premio:

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Bases:

1. As fotografías subiranse ao muro Padlet no enlace: https://padlet.com/cativica/2m86vdupdfhcywq0
  2. Só se admitirá unha única fotografía por estudante.
  3. As fotografías deben ser orixinais e non se aceptarán fotos descargadas de Internet, nin escaneadas de ningún tipo de medio gráfico. Non se acepta tampouco ningún tipo de retoque fotográfico.
  4. Valorarase o contido matemático, a orixinalidade e a calidade plástica e técnica da imaxe.
  5. O Dpto. de Matemáticas resérvase o dereito a utilizar as fotografías presentadas para usos didácticos.
  6. Todas as fotos serán publicadas no muro.
  7. A participación neste concurso implica a aceptación das súas bases.

Participantes:

• Poderá participar todo o alumnado matriculado no IES A Sangriña no curso 2020-21.

Premios:

• 1° premio....vale de 50€ en material de papelería.
  • 2° premio....vale de 30€ en material de papelería.
  • 3° premio....vale de 20€ en material de papelería.