EPV/Debuxo

Departamento de EPV/Debuxo

Debuxando ao alén

“Debuxando ao alén” é o título da exposición da ilustradora Ana Juan que visitou en Pontevedra o pasado martes 19 de febreiro de 2019 o noso alumnado de 1º e 2º de Bacharelato que cursa as materias de Debuxo artístico ou Historia da arte. Completouse a xornada no Museo de Pontevedra coa visita á colección de Castelao.

Exposición de Ana Juan, no Pazo da Cultura de Pontevedra.

No Museo de Pontevedra.

Saída didáctica do proxecto A PEGADA DO LOBO

15/02/2018 17:00
17/02/2018 20:00
Etc/GMT+1
Os departamentos de Administración e Finanzas, Ciencias Naturais, Lingua Galega e Literatura, Inglés, EPV e Filosofía organizaron dende o pasado xoves 15 de febreiro ao sábado 17 unha saída co alumnado de 4º ESO e de 1º Ciclo Superior de Administración e Finanzas.

Esta saída enmárcase dentro do proxecto "A pegada do lobo", que se está a desenvolver dentro da liña de Paisaxe e Sustentabilidade do Plan PROXECTA da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Na seguinte foto vemos ao alumnado visitando o Centro de interpretación do lobo ibérico en Robledo (Sanabria - Zamora) e o Caurel.

O profesorado acompañante foron Pilar Carro Loureiro e Juan José Hermida Lago.

Máis info picando neste enlace.