CALENDARIO DE RESERVA E ADMISIÓN, CURSO 2021/2022

SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA PARA OS CENTROS ADSCRITOS:

• CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE.
  • CEIP AS SOLANAS.
  • CEIP A SANGRIÑA.

PRAZO DE SOLICITUDES: do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

LUGAR: A solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe (nos colexios de primaria adscritos ao centro).

SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE PRAZA PARA O ALUMNADO QUE VEÑA DOUTRO CENTRO E NON SEXA DE CENTROS ADSCRITOS:

• CPR PADRES SOMASCOS.
  • CPR SAN JOSÉ (HH CARMELITAS).
  • CPI MANUEL SUÁREZ MARQUIER.
  • OUTROS CENTROS.

PRAZO DE SOLICITUDES: do 1 ao 22 de marzo.

LUGAR: A solicitude deberase presentar no centro educativo solicitado en primeiro lugar. O alumnado matriculado neste centro ten garantida a súa permanencia, polo tanto, o cambio de curso non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.

Normativa: Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para admisión do alumnado que foi modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017 e pola Orde do 18 de decembro de 2020

Prazo extraordinario de matrícula en ESA

Entre o 11 e o 19 de xaneiro ábrese un prazo extraordinario de inscrición e matrícula en Educación Secundaria para persoas adultas, na modalidade presencial, concretamente para o módulo ESA IV, para alumnado de nova incorporación ao centro no segundo cuadrimestre.

Matrícula de setembro.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA EXTRAORDINARIA PARA E.S.O. E BACHARELATO:

• ESO, 4 de setembro.
  • Bacharelaro, 7 de setembro.

Horario: 9:00 - 13:00 h.

Restablecemento dos procesos de admisión

RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA EDUCACIÓN SECUNDARIA E BACHARELATO EN CENTROS PÚBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2020-2021.

De acordo coa Resolución do 5 de maio de 2020 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, que dispón o restablecemento do procedemento de admisión do alumnado de educación secundaria e bacharelato en centros públicos para o curso 2020-21 o IES A Sangriña INFORMA:

1. Para alumnado de centros NON adscritos ao IES A Sangriña:

• Prazo de presentación de SOLICITUDES DE ADMISIÓN: do 11 ao 18 de maio.
  • SECRETARÍA do IES A Sangriña
  • HORARIO: de 9:30 a 12:30 horas.

2. Entrega de Prematrículas curso 2020-21 para alumnado do IES A Sangriña:

• Prazo de entrega IMPRESOS PREMATRÍCULAS: do 11 ao 18 de maio.
  • CONSERXERÍA do IES A Sangriña.
  • HORARIO. De 9:30 a 12:30 horas.

3. O período de formalización da matrícula para ESO e Bacharelato será do 1 ao 10 de xullo. O centro informará do calendario para a matriculación dos distintos grupos dentro do devandito período.

Os impresos de prematrícula están dispoñibles nos documentos adxuntos.

Prazos dos procesos administrativos

Lembrade que todo proceso administrativo, como a solicitude de matriculación no centro, está suspendido debido ás condicións impostas polo decreto de estado de alarma. Informarase debidamente por esta vía e por Abalar dos prazos cando os ditos procesos sexan restablecidos.

Aproveitamos para enviar un afectuoso saúdo a toda a comunidade escolar. Coidádevos moito e quedade na casa. Moito ánimo a todas e todos!