Matrícula de setembro.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA EXTRAORDINARIA PARA E.S.O. E BACHARELATO:

• ESO, 4 de setembro.
  • Bacharelaro, 7 de setembro.

Horario: 9:00 - 13:00 h.

Restablecemento dos procesos de admisión

RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA EDUCACIÓN SECUNDARIA E BACHARELATO EN CENTROS PÚBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2020-2021.

De acordo coa Resolución do 5 de maio de 2020 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, que dispón o restablecemento do procedemento de admisión do alumnado de educación secundaria e bacharelato en centros públicos para o curso 2020-21 o IES A Sangriña INFORMA:

1. Para alumnado de centros NON adscritos ao IES A Sangriña:

• Prazo de presentación de SOLICITUDES DE ADMISIÓN: do 11 ao 18 de maio.
  • SECRETARÍA do IES A Sangriña
  • HORARIO: de 9:30 a 12:30 horas.

2. Entrega de Prematrículas curso 2020-21 para alumnado do IES A Sangriña:

• Prazo de entrega IMPRESOS PREMATRÍCULAS: do 11 ao 18 de maio.
  • CONSERXERÍA do IES A Sangriña.
  • HORARIO. De 9:30 a 12:30 horas.

3. O período de formalización da matrícula para ESO e Bacharelato será do 1 ao 10 de xullo. O centro informará do calendario para a matriculación dos distintos grupos dentro do devandito período.

Os impresos de prematrícula están dispoñibles nos documentos adxuntos.

Prazos dos procesos administrativos

Lembrade que todo proceso administrativo, como a solicitude de matriculación no centro, está suspendido debido ás condicións impostas polo decreto de estado de alarma. Informarase debidamente por esta vía e por Abalar dos prazos cando os ditos procesos sexan restablecidos.

Aproveitamos para enviar un afectuoso saúdo a toda a comunidade escolar. Coidádevos moito e quedade na casa. Moito ánimo a todas e todos!

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

• Prazo aberto do 27 de febreiro ata o 26 de marzo (ambos incluídos).
  • Alumnado destinatario: alumnado de centros públicos de Galicia que estea a cursar durante o curso 2019-2020, no réxime xeral, 1º, 2º, 3º ou 4º de ESO ou 1º ou 2º de bacharelato.
  • Non se pode ter recibido outra axuda para o mesmo fin.
  • Requírese nota mínima en Inglés de Ben (6) no curso pasado.
  • Cómpre DNI en vigor.

Podedes ampliar información nos taboleiros de secretaría do centro. Ademais, a información sobre este programa, así como a aplicación en liña que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Convocatoria:

Probas para o título de bacharel para maiores de 20 anos

Ábrese o prazo da convocatoria da proba para a obtención do título de bacharel para maiores de vinte anos. O prazo de presentacióndas solicitudes será entre o 27 de febreiro e o 12 de marzo de 2020.

Máis información en https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20200205_bacharel_20anos.pdf

Convocatoria adxunta.