Relixión

Departamento de Relixión

Roteiros histórico-literarios

En colaboración cos centros IES Antón Alonso Ríos de Tomiño e IES San Paio de Tui, o alumnado de Relixión do noso instituto viaxou á Pobra do Caramiñal, Padrón e Ferrol, os días 7 e 8 de novembro. O xoves pola mañá visitaron a torre de Bermúdez, o museo de Valle-Inclán e o mirador da Curota; un paseo histórico- literario. Pola tarde, en Padrón, visitaron a Fundación Cela, a casa-museo de Rosalía de Castro e de novo un pequeno paseo histórico-literario. O venres pasárono en Ferrol, onde visitaron o museo de construción naval e o museo de historia natural. Despois, realizaron un roteiro histórico-literario polo Ferrol Vello e o barrio da Magdalena e visitamos as Meninas en Canido.

XV VIAXE DIDÁCTICA CLÁSICO-LITERARIA

O pasado luns 19 de marzo, o Departamento de Relixión realizou unha saída didáctica que durou ata o venres 23, coincidindo co final do 2º trimestre.

A actividade estivo pensada para o alumnado de 3º ESO C e a profesora acompañante foi María Rodríguez Velasco.

O itinerario foi o seguinte:

Luns, 19 de marzo: saída hacia Condemios de Arriba (Guadalajara)
Martes, 20 de marzo: por terras do Arcipreste de Hita e do Doncel (Hita, Sigüenza, Atienza)
Mércores, 21 de marzo: Alcalá de Henares e Complutum
Xoves, 22 de marzo: Guadalajara e Torija