Lingua Galega e Literatura

Departamento de Lingua Galega e Literatura

CONVERSA NA REDE - RICARDO CARVALHO CALERO

"CONVERSA NA REDE - RICARDO CARVALHO CALERO" é umha conversa virtual entre alunas e alunos do IES A Sangriña (A Guarda) e professoras, escritores e representantes de associaçons do ámbito da língua e da cultura galegas. O motivo da mesma é a comemoraçom do Dia das Letras galegas do ano 2020 em homenagem a Carvalho Calero (inspirador da proposta ortográfica para a língua galega com que se escreve este texto). Como nom poderia ser de outra maneira, no vídeo, as alunas e alunos formularám perguntas sobre a vida e a obra literária de Carvalho, mas também sobre a visom que o professor tinha da nossa língua.

Depois da apresentaçom inicial de Anxos Sufuentes, chefa do Departamento de Língua do nosso centro, e de que outro professor do mesmo, Ramón Quiroga nos conte como ele, na sua infáncia, conheceu Carvalho Calero, intervirám:

• José Luís Rodríguez (Catedrático da Universidade de Santiago de Compostela).
  • Loaira Martíne (Presidenta da ADP - Associação de Docentes de Português na Galiza).
  • Carlos Quiroga (Escritor).
  • Eduardo Maragoto (Presidente da AGAL - Associaçom Galega da Língua).
  • Carme Saborido (Professora do I.E.S. A Sangriña).
  • Valentim Fagim (Professor da E.O.I. de Compostela).

Que responderám as perguntas das seguintes alunas e alunos em representaçom do I.E.S. A Sangriña:

María Reimóndez estará no IES A Sangriña

Saída didáctica do proxecto A PEGADA DO LOBO

15/02/2018 17:00
17/02/2018 20:00
Etc/GMT+1
Os departamentos de Administración e Finanzas, Ciencias Naturais, Lingua Galega e Literatura, Inglés, EPV e Filosofía organizaron dende o pasado xoves 15 de febreiro ao sábado 17 unha saída co alumnado de 4º ESO e de 1º Ciclo Superior de Administración e Finanzas.

Esta saída enmárcase dentro do proxecto "A pegada do lobo", que se está a desenvolver dentro da liña de Paisaxe e Sustentabilidade do Plan PROXECTA da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Na seguinte foto vemos ao alumnado visitando o Centro de interpretación do lobo ibérico en Robledo (Sanabria - Zamora) e o Caurel.

O profesorado acompañante foron Pilar Carro Loureiro e Juan José Hermida Lago.

Máis info picando neste enlace.

Semana do libro. Homenaxe a Agustín Fernández Paz

23/04/2017 10:00
Etc/GMT+1

O día 23 de abril foi o Día do Libro. Nós quixemos dedicarlle a esta importante celebracióntoda unha semana, e foi a última semana do mes de abril a que escollemos no noso centro.
Por este motivo e co desexo de introducir a actividade de lectura continuada dun libro durante dúas horas de clase, quixemos facer unha homenaxe ao escritor Agustín Fernández Paz, un dos autores máis lidos en todos os centros de ensino do país, tristemente desaparecido no pasado verán.

Levamos a Biblioteca para o vestíbulo: nunha mesa dispuxemos os libros do autor que o noso alumnado le ano tras ano; colocamos arredor paneis con murais realizados por alumnas e alumnos de 1º ESO, e outros feitos desde a Biblioteca con información e imaxes sobre o autor e as súas obras. Logo, animamos ao alumnado de 1º ESO a ler alí e a escoitar, durante dúas horas continuadas, diversos relatos dos libros Contos por palabras e Rapazas.

“Todas as historias se tecen cos fíos da vida”