Igualdade

E ti, só ti

08/03/2020 12:00
Atlantic/Bermuda

No Grupo de Igualdade do instituto estamos a ensaiar un baile cunha canción de ‪Sés. Queremos facer un vídeo para conmemorar o ‪8 de marzo‬, Día Internacional das Mulleres. Ven e goza bailando en cada segundo recreo!!!

Elisa e Marcela

O venres 14 de febreiro no salón de actos do IES A Sangriña, para o alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato, ELISA E MARCELA, Historia que parece conto.

Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

Como sabedes, desde a semana pasada estamos a levar a cabo un ciclo de charlas de prestixiosas científicas galegas no noso centro. Con esta actividade perseguimos varios obxectivos, entre os que podemos destacar dar a coñecer o labor destas mulleres de ciencia, rachar con estereotipos de xénero ou ofrecer referentes á rapazada. Máis información aquí.

A Sangriña contra a violencia machista. Crónica do 25N.

O pasado luns 25N o alumnado do IES A Sangriña viviu unha emotiva xornada centrada na reivindicación da erradicación das violencias exercidas contra as mulleres. Pero esta data comezou a vivirse moito antes nas nosas aulas, coa programación de unidades didácticas específicas preparadas polo Grupo de Igualdade do centro.

O traballo docente previo desembocou en actividades onde o alumnado foi o verdadeiro protagonista. Un traballo colectivo reproduciu, en tres dos principais accesos ás aulas, a escaleira da violencia de xénero e varios rapaces de distintas idades gravaron o vídeo “Os homes do futuro”, que busca concienciar da necesidade dunha nova masculinidade alternativa e non machista.

Ademais, este ano, o noso centro volveu participar activamente na campaña “en negro contra as violencias”, asistindo o alumnado ás aulas vestido negro o día 25N de maneira maioritaria para mostrar a súa repulsa contra a violencia machista. Pero a nosa adhesión á campaña non se limitou a este acto simbólico, se non que a rapazada elaborou ela mesma os carteis reivindicativos que son xa tradicionais desta iniciativa. As case cen frases propostas por alumnas e alumnos do noso instituto pasaron de ser textiños escritos en pequenos anacos de papel a transformarse nun enorme mural e en carteis reivindicativos que acompañaron a lectura do noso manifesto contra as violencias machistas, tanto no propio centro como na concentración convocada polo Concello da Guarda na Praza do Reló.

O IES A Sangriña en negro