Departamento de Administrativo

Alumnado de Ciclos visita UNVI e OREMBEr

O alumnado dos ciclos de Automoción e de Administrativo realizou unha saída a Ourense o pasado 14 de decembro, para visitar a empresa UNVI (punteira a nivel internacional na fabricación de autobuses) e tamén a factoría de OREMBEr do grupo madereiro FINSA. A mediodia o alumnado e profesorado comeu na cidade de Ourense, e xa pola tarde tiveron a oportunidade de deleitarse no Complexo termal de Prexigueiro en Ribadavia. Desde os departamentos de automoción e administrativo queren agradecer a axuda na organización da viaxe, e sobre todo por sufragar o total do coste económico da viaxe ás responsables do proxecto eMprende neste centro, a través de Ayuda en acción, Ana e María.

LIBROS DE TEXTO

Prezadas familias:

Esta é a relación dos libros de texto para o vindeiro curso escolar 2022-2023. Son moi importantes todas as observacións/anotacións que están debaixo da listaxe de libros para cada curso.

Para resolver calquera dúbida dirixídevos á Vicedirección do centro.

LEMBRADE QUE NO CURSO 2022-2023 ENTRA A NOVA LEI DE EDUCACIÓN (LOMLOE) NOS CURSOS IMPARES: 1º E 3º ESO, E 1º BACHARELATO, E POLO TANTO CAMBIAN OS LIBROS DE TEXTO DESTES NIVEIS PARA ADAPTARSE AO NOVO CURRICULUM.

Atentamente,

A Dirección.

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DO CURSO 2021-2022

Dispoñibles nos adxuntos.

PRESENTACIÓN DE PROXECTOS E GRADUACIÓN CICLOS DE ADMINISTRACIÓN E XESTIÓN

O pasado 17 de marzo foi un gran día para os ciclos formativos de Administración e Xestión. Celebramos a graduación do seu alumnado e foron presentados os proxectos finais elaborados por alumnas e alumnos do Ciclo Superior. Días coma este son os que poñen en valor o grande traballo realizado nestes últimos meses.
Na vida o importante é deixar pegada e nós estamos seguros de que os nosos alumnos e alumnas xa a deixaron, indeleble, neste centro para sempre.
Agradecemos a presencia no acto da Sra. Alcaldesa do Concello do Rosal, do Sr. Vicealcalde do Concello de Tui, de representantes da ANPA do IES A Sangriña e do alcalde da nosa vila e profe desta que é a súa casa, Antonio Lomba, quen pechou o acto.
Por outra banda, temos que agradecer o esforzo feito por todas as empresas da comarca que colaboran con nós, en especial facendo mención a ORPAGU, RÍO TOLLO e PALANGREROS, empresas que apadriñaron o alumnado neste día tan emotivo.
Moitas grazas tamén aos verdadeiros e verdadeiras protagonistas deste certame, os alumnos e alumnas, que coa calidade dos seus traballos e o recoñecemento do seu esforzo coa entrega dos diplomas, fixeron deste día un evento especial.
Expresas grazas ao Departamento de Administración e Xestión que se volcou na organización deste acto demostrando unha cercanía e un saber facer excepcional. Grazas a Juan Carlos López polas súas enormes competencias como MC e grazas a Juan Vázquez, Xefe do Departamento, por ser o ideólogo deste día tan significativo.