Departamento de Administrativo

Setembro: novo prazo de matrícula para Ciclos de Administrativo en IES A Sangriña CURSO 2021-22

Programa Operativo FSE Galicia 2014-2020

No IES A Sangriña as operacións financiadas pola Dirección Xeral de Política Financeira, Tesouro e Fondos Europeos da Consellería de Educación de Facenda e Administración Pública son as seguintes:

-        Ciclo Medio 1º Xestión Administrativa
-        Ciclo Medio 2º Xestión Administrativa
-        Ciclo Medio 1º Sistemas Informáticos e redes.
-        Ciclo Medio 2º Sistemas Informáticos e redes.
-        Ciclo Medio 1º Electromecánica de vehículos automóviles
-        Ciclo medio 2º Electromecánica de vehículos automóviles

Estas ensinanzas serán cofinanciadas nun 80% polo Fondo Social Europeo (FSE), no marco do obxectivo temático 10 ”Investir na educación, na formación, incluída a Formación Profesional para o desenvolvemento das capacidades e aprendizaxe permanente” do Programa Operativo FSE Galicia 2014-2020.

O alumnado do Ciclo Superior de Administración e Finanzas presenta os Proxectos de fin de Ciclo

O día 17 do pasado mes de marzo tivo lugar a presentación dos proxectos de fin de ciclo por parte dos alumnos de 2º Ciclo Superior de Administración e Finanzas.

Nestes traballos, realizados en grupos de entre 3 e 4 membros, preséntase e desenvólvese unha idea de negocio baseada non só na iniciativa persoal dos creadores senón tamén en datos obxectivos recadados a través de entrevistas, enquisas a través de plataformas web, informes económicos etc. Este proxecto supón a integración nun documento único e orixinal de todos os coñecementos, destrezas e experiencias adquiridos ao longo dos dous cursos do ciclo.

Os plans de empresa baseábanse nos seguintes negocios:

• “Sala Jean”: creación dun salón recreativo e sala de bingo na Guarda.
  • “AllCars”: empresa dedicada á venda de coches usados procedentes de subastas e flotas, tamén na Guarda.
  • “Good Vibes”: é un tenda de produtos e xoguetes eróticos en Tomiño, tamén con venda online.
  • “Enxebre gran a gran”: aposta pola venda a granel de produtos alimenticios e de droguería para fomentar o consumo suficiente e o non uso de plásticos desbotables. Situada en Tui.
  • “Smoöy A Guarda”: franquicia da coñecida tenda de iogures xeados.

Actuou como coordinador-titor o profesor J. Carlos López Pazos acompañado polos demais membros do equipo docente do grupo.