Departamento de Administrativo

O IES A SANGRIÑA EN EDUGAL 2023

O pasado xoves 5 de outubro, o alumnado de Ciclos de  Automoción e de Administración e Finanzas visitaron EDUGAL (Salón de oferta en educación e formación de Galicia) celebrado do 4 ao 6 deste mes en Pontevedra. Neste certame  o alumnado de Automoción do IES A Sangriña participou organizando un stand e realizando, en directo, unha demostración de vinilado sobre a carrozaría dun vehículo eléctrico dando así a coñecer as competencias do noso alumnado a toda Galicia. Noraboa por ese traballo tan ben feito!!!

NOVA OFERTA FP BÁSICA DE SERVIZOS ADMINISTRATIVOS NO IES A SANGRIÑA PARA O CURSO 23-24.

A especialidade de Administración e Xestión vai ofertar para o curso académico 2023-2024 os xa coñecidos Ciclo Medio e Ciclo Superior, pero ademáis, o vindeiro curso teremos a FP Básica de Servizos Administrativos, á que podes acceder se cumpres 15 anos durante o próximo curso académico.
Se queres máis información, ponte en contacto co IES A Sangriña ou co departamento de Administración e Xestión.

En marcha pola inclusión: alumnado e profesorado do IES A Sangriña viaxan a Antalya (Turquía)

O IES A Sangriña (A Guarda) está a participar nun programa Erasmus + que promove a igualdade e a inclusión de minorías sociais xunto con outros centros educativos de secundaria e de formación profesional en Turquía, Alemaña e Italia. Este proxecto lingüístico e cultural desenvolverase ao longo de tres cursos académicos. A primeira das inmersións tivo lugar en Antalya (Turquía) desde o 15 ao 19 de maio do presente curso escolar. As rapazas que viaxaron desde o noso IES tiveron a oportunidade de participar en diversas actividades con rapaces e rapazas de distintas raíces e estiveron ademais aloxadas con familias locais, puidendo así compartir experiencias e integrarse dun xeito máis real. Elas presentaron tamén o noso centro e o noso sistema educativo ao instituto colaborador en Turquía e tres profesores do centro acompañáronas ata a propia cidade de destino, participando tamén desta experiencia cultural. Xa de regreso, comezamos a preparar a próxima estadía, que será desta volta en Galicia, no IES A Sangriña.

Alumnado de Ciclos visita UNVI e OREMBEr

O alumnado dos ciclos de Automoción e de Administrativo realizou unha saída a Ourense o pasado 14 de decembro, para visitar a empresa UNVI (punteira a nivel internacional na fabricación de autobuses) e tamén a factoría de OREMBEr do grupo madereiro FINSA. A mediodia o alumnado e profesorado comeu na cidade de Ourense, e xa pola tarde tiveron a oportunidade de deleitarse no Complexo termal de Prexigueiro en Ribadavia. Desde os departamentos de automoción e administrativo queren agradecer a axuda na organización da viaxe, e sobre todo por sufragar o total do coste económico da viaxe ás responsables do proxecto eMprende neste centro, a través de Ayuda en acción, Ana e María.