Departemento de Informática

Programa Operativo FSE Galicia 2014-2020

No IES A Sangriña as operacións financiadas pola Dirección Xeral de Política Financeira, Tesouro e Fondos Europeos da Consellería de Educación de Facenda e Administración Pública son as seguintes:

-        Ciclo Medio 1º Xestión Administrativa
-        Ciclo Medio 2º Xestión Administrativa
-        Ciclo Medio 1º Sistemas Informáticos e redes.
-        Ciclo Medio 2º Sistemas Informáticos e redes.
-        Ciclo Medio 1º Electromecánica de vehículos automóviles
-        Ciclo medio 2º Electromecánica de vehículos automóviles

Estas ensinanzas serán cofinanciadas nun 80% polo Fondo Social Europeo (FSE), no marco do obxectivo temático 10 ”Investir na educación, na formación, incluída a Formación Profesional para o desenvolvemento das capacidades e aprendizaxe permanente” do Programa Operativo FSE Galicia 2014-2020.

Calendario de exames finais presenciais de xuño para o alumnado con perda de avaliación continua.

Nos documentos adxuntos figuran as datas en que se celebrarán os exames presenciais dos departamentos de Automoción, Informática, e materias de 2º de Bacharelato para o alumnado con perda do dereito de avaliación continua. Estes exames terán lugar sempre que as condicións o permitan. É conveniente consultar nesta páxina as posibles actualizacións de información.