Saídas

ALMORZOS SAUDABLES!

ONTE OS NOSOS NEN@S DISFRUTARON DUNHA XORNADA DE ALMORZOS SAUDABLES NA AULA ACTIVA DO MAR, ONDE APRENDERON UN POUCO MÁIS SOBRE OS PRODUCTOS DO MAR EN COLABORACIÓN CON CORTIZO, QUE NOS AGASALLOU CUNHAS LATAS DE CONSERVA PARA FACER UNS BOCADILLOS RIQUÍSIMOS E NUTRITIVOS! POR OUTRA PARTE OS NEN@S DE PRIMARIA, PARTICIPARON NA ACTIVIDADE "ALMORZ@ CON BEIZOS BRANCOS, NA CAL NOS EXPLICARON OS ALIMENTOS NECESARIOS PARA OBTER UN ALMORZO BO E SAUDABLE. DESPOIS, TOD@S NOS ACHEGAMOS AO POLIDEPORTIVO MUNICIPAL, ONDE O MESTRE DE EDUCACIÓN FÍSICA NOS PREPAROU UNHA XORNADA DE XOGOS E DEPORTE GALEGO 100%.

CON TODO, ATA NOS QUEDOU TEMPO PARA CONTAR A NOSA EXPERIENCIA NA TELEVISIÓN. AQUÍ VOS QUEDA!

E TAMÉN SAÍMOS NO XORNAL "A VOZ DE GALICIA", AQUÍ PODEDES VER O ÁLBUM:

1º XORNADA DE BIBLIOTECA E MÚSICA

O VINDEIRO VENRES 25 DE NOVEMBRO DESENVOLVERASE NO NOSO CENTRO A 1ª XORNADA DE BIBILOTECA E MÚSICA DESTE CURSO 2016- 2017. O NOSO AMIGO DANIEL INVITA A TOTALIDADE DO NOSO ALUMNADO A DESPRAZARSE Á SEDE DE ASADOS PARA TOMAR PARTE NAS SEGUINTES ACTIVIDADES:

1. AULA DE MÚSICA

2. AULA DE BIBLIOTECA

3. SESIÓN DE CONTACONTOS "CONTANDO EN FEMININO" A CARGO DE ANA HERMIDA. A ESTA ACTIVIDADE ORGANIZADA POLA ANPA DO COLE PODEN ASISTIR AS FAMILIAS QUE O DESEXEN. CONSULTADE COAS TIROTÍAS DOS VOSOS FILLOS E FILLAS A HORA Á QUE LLE TOCA A VOSA ESCOLA.

Organiza:

Equipo de Biblioteca

Equipo de Complementarias

Departamento de Música

ANPA Irmáns Insua

VIVAN AS CRAOLIMPIADAS!

Este curso tivemos a sorte de poder visitar o polideportivo de Rianxo e ademais a temática era ben bonita. As olimpiadas. Así pois, en vista de que íamos ter que participar nas nosas CRAolimpiadas, decidimos facelo de cheo. Estudamos sobre as primeiras olimpiadas, a orixe dos aros olímpicos e outras cousas interesantes. Na clase de primaria ademais, centrámonos en Barcelona 92 e coñecemos a Cobi! Unha mascota ben divertida. Tamén lle puxémos o toque musical cos Manolos, un grupo español que, entre moitos outros, puxo música a estes xogos olímpicos no 92. Finalmente coloreamos os nosos dorsais, e fomos ó polideportivo para disfrutar do día como podedes ver neste vídeo.

Que o disfrutedes tanto como nós o fixemos!

VISITAMOS PADRÓN

Despois de aprazar a nosa visita á casa de Rosalía e ó Xardín Botánico por mor da chuvia, por fin puidemos visitar a Matanza, ver onde vivía Rosalía, fotos familiares dela e ata ver un agasallo que o noso Daniel Castelao lle fixo fai moitos anos. Despois de merendar, baixamos ó Xardín Botánico onde puidemos ver un feixe de árbores curiosas e interesantes. Foi un día fantástico e aínda que caeron unhas gotiñas, non puideron con nós!

Aquí vos queda un vídeo da nosa viaxe que agardamos que vos guste!

DANIEL, MÚSICA E ROSALÍA, QUE REGALÍA!

NO SEGUNDO TRIMESTRE TIVEMOS A SORTE DE RECIBIR OUTRA INVITACIÓN DE DANIEL PARA VISITAR A NOSA QUERIDA BIBLIOTECA.

ALÍ AGARDÁBANOS UN FEIXE DE MAXIA E LEDICIA COMO SEMPRE! DENDE ROSALÍA EN TÍTERE, ATA A MÚSICA ENGAIOLADORA DA PROFE CRIS E A SÚA FRAUTA. UNHA VIAXE COA NEGRA SOMBRA DA PROFE PATRI A TRAVÉS DA CASA DA MATANZA.

O PROFE RUBÉN TAMÉN PUXO UNHA MOREA DE NOTAS MUSICAIS PARA FACER DESTA VISITA UNHA MARABILLA CARGADA DE MÚSICA, POEMAS E BOAS LECTURAS COMO SEMPRE.

AQUÍ VOS DEIXAMOS UN DIVERTIDO VÍDEO DO NOSO PASO POLA BIBLIOTECA DAS AMIGAS E AMIGOS DE DANIEL.

DESEXAMOS QUE VOS GUSTE TANTO COMO NOS GUSTOU A NÓS A VISITA!

E MOITAS GRAZAS @S NOS@S MARABILLOSOS PROFES POR FACELA POSIBLE!

NA CASA DE ROSALIA

COMO XA SABEMOS MOITAS COUSAS DE ROSALÍA

FOMOS COÑECER A CASA ONDE VIVIU TANTOS ANOS,

ESA "CASA DA MATANZA", QUE  XA NOS ERA FAMILIAR.

PARA REMATAR ACHEGAMONOS AO XARDÍN BOTÁNICO

QUE, PESE A NON ESTAR AINDA EN PRIMAVERA ,

VALE A PENA VISITALO.

VISITA Á CASA DA MATANZA

DESPOIS DE TER SIDO APRAZADA POR MOR DO TEMPO, A SÁIDA E VISITA Á CASA DE ROSALÍA REALIZOUSE O XOVES 10 DE MARZO

DANIEL TRÁENOS MILLO!

O 5 de novembro, os nenos e nenas de Quintáns, visitamos a biblioteca do noso amigo Daniel, xa que nos invitou cunha carta tan suculenta, que non podíamos desprezar a invitación de ningunha maneira. Prometíanos bonitas lendas de México, música e moito moito millo! Así foi! O profe Tobías leunos un contiño de México e algunhas das nosas mamás e avoas acompañáronnos para contarnos todo o que saben do millo e o seu cultivo!

Tamén o profe Rubén nos deixou tocar os instrumentos, e bailamos e cantamos ó ritmo de Migallas e o seu "Pan de millo". Podédesnos ver neste vídeo cantando e bailando contentiños como espigas en fror!

Foi un día emocionantísimo!

Agardamos que Daniel nos traia pronto máis aventuras así.

DE CONCERTO A COMPOSTELA!

O mércores 28 de Outubro, tocounos ós nenos e nenas de Quintáns visitar o auditorio de Galicia para asistir ó concerto didáctico "Acábate la sopa".

A viaxe foi moi divertida, merendamos na porta do auditorio e tomamos galletas e auga.

Despois de relaxarnos uns intres, entramos xa a disfrutar deste fantástico concerto.

Pasámolo moi ben coa historia de Muriel e os seus amigos, e algúns ata nos demos conta de que no medio do concerto apareceron imaxes de Neil Armstrong pisando a lúa!

Un día cheíño de cousas bonitas!

SAÍDA AO AUDITORIO DE GALICIA

Que ben o pasamos na nosa primeira saída a Santiago de Compostela! Estas imaxes dan boa conta da nosa experiencia.