Saídas

Visitamos o M.A.R.C.O. de Vigo

A vindeira semana visitaremos o Museo de Arte Contémporanea de Vigo en tres quendas que se levarán a cabo o martes 14, o mércores 15 e o xoves 16 de marzo, para ver a exposición "Mulleres do silencio. De Maruja Mallo a Ángela de la Cruz"

1º XORNADA DE BIBLIOTECA E MÚSICA

O VINDEIRO VENRES 25 DE NOVEMBRO DESENVOLVERASE NO NOSO CENTRO A 1ª XORNADA DE BIBILOTECA E MÚSICA DESTE CURSO 2016- 2017. O NOSO AMIGO DANIEL INVITA A TOTALIDADE DO NOSO ALUMNADO A DESPRAZARSE Á SEDE DE ASADOS PARA TOMAR PARTE NAS SEGUINTES ACTIVIDADES:

1. AULA DE MÚSICA

2. AULA DE BIBLIOTECA

3. SESIÓN DE CONTACONTOS "CONTANDO EN FEMININO" A CARGO DE ANA HERMIDA. A ESTA ACTIVIDADE ORGANIZADA POLA ANPA DO COLE PODEN ASISTIR AS FAMILIAS QUE O DESEXEN. CONSULTADE COAS TIROTÍAS DOS VOSOS FILLOS E FILLAS A HORA Á QUE LLE TOCA A VOSA ESCOLA.

Organiza:

Equipo de Biblioteca

Equipo de Complementarias

Departamento de Música

ANPA Irmáns Insua

VIVAN AS CRAOLIMPIADAS!

Este curso tivemos a sorte de poder visitar o polideportivo de Rianxo e ademais a temática era ben bonita. As olimpiadas. Así pois, en vista de que íamos ter que participar nas nosas CRAolimpiadas, decidimos facelo de cheo. Estudamos sobre as primeiras olimpiadas, a orixe dos aros olímpicos e outras cousas interesantes. Na clase de primaria ademais, centrámonos en Barcelona 92 e coñecemos a Cobi! Unha mascota ben divertida. Tamén lle puxémos o toque musical cos Manolos, un grupo español que, entre moitos outros, puxo música a estes xogos olímpicos no 92. Finalmente coloreamos os nosos dorsais, e fomos ó polideportivo para disfrutar do día como podedes ver neste vídeo.

Que o disfrutedes tanto como nós o fixemos!

VISITAMOS PADRÓN

Despois de aprazar a nosa visita á casa de Rosalía e ó Xardín Botánico por mor da chuvia, por fin puidemos visitar a Matanza, ver onde vivía Rosalía, fotos familiares dela e ata ver un agasallo que o noso Daniel Castelao lle fixo fai moitos anos. Despois de merendar, baixamos ó Xardín Botánico onde puidemos ver un feixe de árbores curiosas e interesantes. Foi un día fantástico e aínda que caeron unhas gotiñas, non puideron con nós!

Aquí vos queda un vídeo da nosa viaxe que agardamos que vos guste!

DANIEL, MÚSICA E ROSALÍA, QUE REGALÍA!

NO SEGUNDO TRIMESTRE TIVEMOS A SORTE DE RECIBIR OUTRA INVITACIÓN DE DANIEL PARA VISITAR A NOSA QUERIDA BIBLIOTECA.

ALÍ AGARDÁBANOS UN FEIXE DE MAXIA E LEDICIA COMO SEMPRE! DENDE ROSALÍA EN TÍTERE, ATA A MÚSICA ENGAIOLADORA DA PROFE CRIS E A SÚA FRAUTA. UNHA VIAXE COA NEGRA SOMBRA DA PROFE PATRI A TRAVÉS DA CASA DA MATANZA.

O PROFE RUBÉN TAMÉN PUXO UNHA MOREA DE NOTAS MUSICAIS PARA FACER DESTA VISITA UNHA MARABILLA CARGADA DE MÚSICA, POEMAS E BOAS LECTURAS COMO SEMPRE.

AQUÍ VOS DEIXAMOS UN DIVERTIDO VÍDEO DO NOSO PASO POLA BIBLIOTECA DAS AMIGAS E AMIGOS DE DANIEL.

DESEXAMOS QUE VOS GUSTE TANTO COMO NOS GUSTOU A NÓS A VISITA!

E MOITAS GRAZAS @S NOS@S MARABILLOSOS PROFES POR FACELA POSIBLE!

NA CASA DE ROSALIA

COMO XA SABEMOS MOITAS COUSAS DE ROSALÍA

FOMOS COÑECER A CASA ONDE VIVIU TANTOS ANOS,

ESA "CASA DA MATANZA", QUE  XA NOS ERA FAMILIAR.

PARA REMATAR ACHEGAMONOS AO XARDÍN BOTÁNICO

QUE, PESE A NON ESTAR AINDA EN PRIMAVERA ,

VALE A PENA VISITALO.

VISITA Á CASA DA MATANZA

DESPOIS DE TER SIDO APRAZADA POR MOR DO TEMPO, A SÁIDA E VISITA Á CASA DE ROSALÍA REALIZOUSE O XOVES 10 DE MARZO

DANIEL TRÁENOS MILLO!

O 5 de novembro, os nenos e nenas de Quintáns, visitamos a biblioteca do noso amigo Daniel, xa que nos invitou cunha carta tan suculenta, que non podíamos desprezar a invitación de ningunha maneira. Prometíanos bonitas lendas de México, música e moito moito millo! Así foi! O profe Tobías leunos un contiño de México e algunhas das nosas mamás e avoas acompañáronnos para contarnos todo o que saben do millo e o seu cultivo!

Tamén o profe Rubén nos deixou tocar os instrumentos, e bailamos e cantamos ó ritmo de Migallas e o seu "Pan de millo". Podédesnos ver neste vídeo cantando e bailando contentiños como espigas en fror!

Foi un día emocionantísimo!

Agardamos que Daniel nos traia pronto máis aventuras así.

DE CONCERTO A COMPOSTELA!

O mércores 28 de Outubro, tocounos ós nenos e nenas de Quintáns visitar o auditorio de Galicia para asistir ó concerto didáctico "Acábate la sopa".

A viaxe foi moi divertida, merendamos na porta do auditorio e tomamos galletas e auga.

Despois de relaxarnos uns intres, entramos xa a disfrutar deste fantástico concerto.

Pasámolo moi ben coa historia de Muriel e os seus amigos, e algúns ata nos demos conta de que no medio do concerto apareceron imaxes de Neil Armstrong pisando a lúa!

Un día cheíño de cousas bonitas!

SAÍDA AO AUDITORIO DE GALICIA

Que ben o pasamos na nosa primeira saída a Santiago de Compostela! Estas imaxes dan boa conta da nosa experiencia.