COMEDOR

SECRETARÍA VIRTUAL

AXUDAS

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

SOLICITUDE DENDE O 19 DE MAIO ATA O 22 DE XUÑO DE 2022

A partir de maña día 19 recibirán o formulario de solicitude e as instruccións.

O prazo de presentación das solicitudes vai dende o 19 de MAIO ata o 22 de XUÑO de 2022.

- A presentación será presencial no centro educativo, en horario de

de 14:30 a 15:30

- A presentación telemática, soamente pola Sede da Xunta, non se tramitarán solicitudes polo correo electrónico.

Trámite telemático

Listaxe definitiva admisión curso 2022/23

Dende hoxe 14 de maio pódese consultar as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso escolar. Para poder acceder á consulta de dita información, seguindo a lexislación vixente, poden facelo:

• Presencialmente: no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. O horario será: de lúns a venres de 9:45 a 11:00 e de 14:20 a 15:50 horas. Non é preciso solicitar cita previa.

• Telemáticamente: A través da aplicación "admisionalumnado" empregando a Chave365 ou certificado dixital. Premendo neste enlace: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

• O prazo de formalización de matrícula para o novo alumnado será do 20 ao 30 de xuño, ambos inclusive. Informaremos, a través da páxina web, do horario de atención na secretaría do centro para a realización de dito tramite.

Viaxe a Bélxica de 2º ESO maio 2022 no marco do proxecto Erasmus+ DLAB

Proxecto DLAB Viaxe a Bélxica maio 2022

"Se o reto queres gañar, en galego tes que cociñar"

Co motivo do Día do Libro, comeza o TERCEIRO RETO do proxecto PERCORRENDO GALICIA do Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Faremos un libro de receitas e para iso precisamos da vosa axuda. Hoxe, o alumnado levará para casa unha folla para escribir unha receita en GALEGO. O obxectivo da mesma é que os nenos e nenas coñezan e aprendan o vocabulario relativo á cociña (alimentos, utensilios, técnicas de cociñado, ...).

A data de entrega da receita será o vindeiro venres día 29 de abril.
Moitas gracias pola vosa colaboración!

Punto de recollida de tapóns de plástico

reciclaxe tapons