INFO COVID

LIBROS DE TEXTO

FONDO LIBROS E AXUDAS

Admisión alumnado curso 2021/22

Ábrese o prazo de solicitudes de admisión do 1 ao 22 de marzo. Achégase listaxe de vacantes e instrucións para a tramitación das mesmas.

Máis información accedendo á aplicación de admisión da CCEU ou descargando o manual para as familias sobre solicitudes de admisión da Xunta de Galicia.

De Cerceda ao Parlamento Europeo. O Cruce na CRTVG

Como sabedes a iniciativa do alumnado de 4º ESO para que as linguas cooficiais, catalán, euskera e galego, sexan recoñecidas como tales no Parlamento Europeo tivo moita repercusión mediática nestes días e moitos apoios traducidos en xa máis de 3000 sinaturas en Change.org.

Moitos foron os medios, de prensa escrita e de radio, que se fixeron eco da proposta e tamén a CRTVG veu ao centro a gravar unha reportaxe para saber máis do papel de alumnas e alumnos como embaixadoras e embaixadores do Parlamento Europeo e da iniciativa das linguas cooficiais en particular.  Podedes ver o vídeo completo premendo na imaxe sobre estas liñas.

Parabéns nenas e nenos, bo traballo!

Video de presentación do CPI O Cruce como Escola Embaixadora do Parlamento Europeo

Mandadiños do Meco

Comezamos as celebracións de entroido coa tradición dos mandadiños do Meco. Familias do alumnado de infantil e primaira, aquí os tedes publicados:

CONMEMORACIÓN DÍA DA PAZ

Reserva de praza alumnado curso 2021/22