INFORMACIÓN DE INTERESE

SECRETARÍA VIRTUAL

AXUDAS

CALENDARIO ESCOLAR

Axudas para o alumnado con NEAE

O prazo para solicitar axudas para o alumnado con NEAE está aberto ata o 13 de setembro de 2024.

A solicitude faise a través da sede electrónica.

Máis información | Ministerio de educación e formación profesional

Alumnado de 5º e 6º de primaria impartiu un obradoiro de foguetes químicos e de auga na final autonómica do CanSat, celebrada en Cerceda

O pasado martes 23 de abril celebrouse no aeródromo "As Gaivotas", en Cerceda, a final autonómica da competición da Axencias Espacial Europea CanSat.

Alumnado de 5º e 6º de primaria, que pertence ao Club de Ciencia e traballa en proxectos de Polos Creativos, foi convidado a participar no evento impartindo un obradoiro de foguetes químicos e de auga o que resultou ser unha experiencia moi enriquecedora, inspiradora e divertida.

Máis información | Xunta de Galicia

"Tamos" triunfando no "Dígocho eu"

Varios membros do programa "Dígocho eu", da TVG, entre os que se atopaban a súa presentadora Esther Estévez, acudiron o 13 de marzo para proceder á gravación dun vídeo con parte do alumnado de 3º ESO (Noelia Castro, Iria Dubra, Aroa Rey, Olivia Lamas, Celia Bello, James Eghosa, Antía Porto, Saúl Pardo, Reynald Silva e Paula Castro).

O tema proposto foi o uso que se fai do verbo “estar” en Cerceda e a súa comarca, no que se produce unha aférese e queda reducido a “tar”.

O resultado xa está visible nas redes dende o día 3 de abril (tiktok, instagram, facebook...)

E está batendo records de visionados tal como se recolle na noticia publicada hoxe en La Voz de Galicia

Excelente traballo!

Podcast "El acoso escolar"

Andriely y Liana,de 3º ESO, abordan neste podcast un tema preocupante: o acoso escolar. Baseándose nos datos publicados na guía sobre o acoso publicada pola CEAPA (Confederación Española de Padres y Madres de Alumnos), tentan dar resposta a cuestións basicas sobre o acoso: quen son os seus protagonistas e  qué consecuencias sufren, que síntomas presentan as víctimas,que pautas de actuación deben seguir as familias,entre outras.

Podes escoitar o podcast no cartafol adxunto.

Tamén podes escoitalo  en Spotify:

Apertura a convocatoria de bolsas para o curso 2024/25

O Ministerio de Educación e Formación Profesional, abre mañá o prazo para solicitar as bolsas de estudios Post-Obrigatorios para o curso 2024/25, destinadas a Bacharelato, Formación Profesional e Estudos Universitarios.

A solicitude é telemática, desde a páxina web do Ministerio de Educación e Formación Profesional:

Ligazón á sede electrónica

Máis información | Becas e axudas

Quen e quen do Día Internacional da muller 8M

Para a conmemoración do Día internacional da Muller 8 de marzo, profesorado de secundaria do centro instalou no taboleiro da entrada un xogo xigante de "Quen é quen?" de mulleres importantes na actualidade e ao longo dos tempos en deportes, ciencia, literatura, arte e política.