Skip to Content

Robótica en primaria

Robótica curso 2020-2021

Neste curso tan complicado pola situación de pandemia e o protocolo de prenvención, finalmente e despois dun período de avaliación do desenvolvemento das dinámicas de ensino-aprencizaxe, fomos quen de levar a cabo algunhas prácticas de iniciación á robótica con alumnos de 4º, 5º e 6º de primaria. Extremamos as medidas de prevención ao máximo e concluimos que o resultado foi satisfactorio. Velaquí algúns exemplos das actividades que levamos a cabo. Foron actividades de codificación e programación.

 

 

 

Curso 2019/2020 e anteriores

 

 

O programa “Introdución á robótica educativa en primaria” ten como principal fin que o alumnado poida iniciarse na experiencia de programación básica, robótica e construción. 

Profesorado participante de robótica educativa en primaria :

Milagros Trigo

María Pazos  

Lucia Perez Titorade 6º

A titora de 4º solía asistir  cando estaba adicada ao seu alumnado

Traballos con MBOT

Traballamos con  Mbot, aprenderon a manexar o equipo  e a programalo ,  fixeronse  varios circuítos,  durante varias sesións  traballaronse  circuitos con Mbot ata que todos soberon facelo .

MAKEY MAKEY

Outra actividade coa que traballamos foi con  Makey  makey,   A actividade é moi sinxela e resultou moi motivadora , encantoulle  aos  alumnos, depois de  traballar con Mbot resultoulles moi fácil 

Tamén traballou o alumnado  con  Lego we Do.

 

RECOLLIDA DE SUMINISTROS

 

Tarea: Responder  prgunta. plantease a os alumnos a siguiente situación;  creouse una base lunar para explorar a Luna. Envían suministros que deben ser recollidos por un vehículo tendo en conta a irregularidade do terreo y os posibles obstáculos. plantexase  a los alumnos a siguiente cuestión; ¿Cómo chegará o vehículo ata los suministros enviados?.

 Para responder a esta cuestión os alumnos deberán construir o robot vehículo e programar a secuencia correcta para aacadar o obxectivo. Elaboran un plano ubicando na base lunar e o paquete de suministros que se enviou, o problema está en que al vehículo tan averiado o eixe e  so pode xirar nuna dirección, dato que los alumnos desconocen. Ante la dificultad encontrada deben poñeer en práctica os seus sus coñocementos sobre xiros e ángulos puesto que el vehículo so xira nuna dirección e   obxectivo enconntrase n a dirección contraria. Deberán identificar o problema e plantear solucions. Deberán rexistrar tamén o tiempo empleado no recorrido, a distancia, a velocidade… y comprobar cómo en función da velocidade  o tempo .... http://www.proyectoscpiocruce.com/pk118/docsfinais/recogidadesuministros.pdf

 

 XOGO CON MBOT  6º

Tarefa: explora os diferentes animais que medran nas piscinas Aquarium Finisterrae e observa as principais especies que usamos para comer. Observe tamén o comportamento do tiburón "Gaston". Fai un traballo de investigación sobre os depredadores dos océanos e tome conclusións en powerpoint. Despois de que os estudantes doutros graos, deberán facer un mural que mostre a especie e a información sobre eles este mural será realizado por materiais reciclados.

Os alumnos de 6º curso crearon un código RQ que incluia información sobre cada peixe ou información sobre reciclaxe.  A continuación, os alumnos fixeron un xogo informático usando  Mblock onde un depredador ten que comer só o peixe que respecta o consumo mínimo, logo gañará puntos pero se o peixe depredador come unha presa que non respecta o tamaño mínimo perde  a vida.

 O tamaño do peixe escribiuse como unha operación matemática polo que o xogo pode facer uso de estudantes de 1º e 2º grao para practicar cálculo mental.

Esta actividades realizaronse presencialmente

 

HOLOGRAMAS

A Través de unha videocinferencia que se recolleu en video  e un tutotrial. Os alumnos   coñeceron  as propiedades da luz e  aprendron a  relacionar  este coñecemento para comprender como  se producen os hologramas.

Os alumnos  aprenderon  a constuir unha   pirámide hologramica caseira a través de  video conferencia e axuda de un tutorial,  aprenderon a realizala

 

Con uns videos que sacaron os alumnos na súa visita ao acuario  e coa axuada de " “Hologram creator” app e usando un telefono ou un iPad os alumnos poideron vosionar os hologramas  dos peixes.

 

CLUB DE ROBÓTICA 2018-19

Este ano empezamos oficialmente co CLUB de ROBOTICA ainda que xa empezamos a traballar a ROBOTICA, PROGRAMACIÓN e  COMPUTATIONAL THINKING  o curso pasado co proxecto ERASMUS + STEP by STEP 

 

 Taller de Robótica  20 de xuño

ACTIVIDADES  documentos en revision

Iniciación á Robótica 

 Robótica en E Infantil         Robótica en E Infantil (video)

1º ciclo E Primaria

Recogida de suministros

O Robot espía

A guía en  galego, recolle as actividades anteriores eoutras do 3º ciclo de Primaria

No Club de robótica participaron os alumnos de 4º , 5º e 6º  de E Primaria. 

  

    Actividades de CUARTO DE e PRIMARIA

·       

Actividades de computacional thinking      

·       

Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do 

·       

Proxecto “Vixiante” con LEGO e We Do  

·        

Programamos con Playground

Actividades de QUINTO DE e PRIMARIA

-      

·       

Actividades de computacional thinking     

·       

Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do      

·       

Creamos Apps con App Inventor       

·       

Programamos con Makey Makey

-           Os alumnos de  5º e  6º tiveron a oportunidadede aprender a crear un ROBOT  e logo competir cos outros equipos , os equipos estaban formados por alumnos de UK, Italia, España e Portugal

      https://photos.google.com/share/AF1QipNKLbkUA3HTfldz_qRPw9NmMlNEScT5d-xhMyQfP9wNGdWjWJqf8keXOS7rUI3g5Q?key=cjFQSVlNQUxUUDlxUTl3UVJMVERUbU1uQkYtd                                   

       Actividades de SEXTO DE  E  PRIMARIA

 Actividades de computacional thinking

-         

Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do      

·       

Creamos Apps con App InventoR     

·       

Programamos con MBLOK ( circuitos MBlock)        

·       

Programamos con Play ground      

·       

Diseñamos  para a impresora 3D       

·       

Creamos os nosos barcos para o concurso

Distribuir contido


by Dr. Radut