Skip to Content

Primaria, Informática 3º ciclo primaria

Libros de texto curso 2020/2021

Achégase o listado de libros de texto de primaria e secundaria para o curso 2020/2021 nos ficheiros adxuntos.

Cuadernillos de Lengua e Matemáticas

Material complementario

Cuadernillo de 1º  Lengua    Matemáticas

Cuadernillo de 2º Lengua   Matematicas

Cuadernillo de  3º Lengua   Matematicas 

Cuadernillo de 4º  Lengua   Matematicas  

Cuadernillo de 5º  Lengua   Matematicas 

Cuadernillo de 6º  Lengua   Matematicas 

 Actividades propostas pola profe

Actividades de religión

Actividades infantil

Actividades

Actividades de Reforzo

 

 

Actividades de Primaria 2º Trimestre 

Educación Primaria

3º Trimestre

 

Recomendación de E. Fisica 3

 

Traballos de inglés para os alumnos de E. Primaria

Inglés2º

https://elt.oup.com/student/oupeprimary/?cc=global&selLanguage=en&elqTra...

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

 

Traballos para 4º de Primaria

  Cuadernillo de matemáticas

   Cuadernillo de lengua

   Exercicios

 Trallos de 2º

 Nota  

 Actividades

Cuadernillo de lengua

cuadernillo de Mate 

Traballos reforzo Galego 5º Primaria

Ver os traballos 1     Traballos 3

Ver traballos 2

Traballos de Primeiro

Traballo 1

Traballo2

 

 Recomendación   de E. Fisica

 Recomendación de E Física 2

 

 

 

 

 

 Recomendación AL

 

Programacións curso 19 -20

 Inglés 1º  Ingles 2º  Inglés 3º    Inglés 4º  Inglés 5º    Inglés 6º

 

 

E Primaria

 

 

O programa “Introdución á robótica educativa en primaria” ten como principal fin que o alumnado poida iniciarse na experiencia de programación básica, robótica e construción. 

Profesorado participante de robótica educativa en primaria :

Milagros Trigo

María Pazos  

Lucia Perez Titorade 6º

A titora de 4º solía asistir  cando estaba adicada ao seu alumnado

Traballos con MBOT

Traballamos con  Mbot, aprenderon a manexar o equipo  e a programalo ,  fixeronse  varios circuítos,  durante varias sesións  traballaronse  circuitos con Mbot ata que todos soberon facelo .

MAKEY MAKEY

Outra actividade coa que traballamos foi con  Makey  makey,   A actividade é moi sinxela e resultou moi motivadora , encantoulle  aos  alumnos, depois de  traballar con Mbot resultoulles moi fácil 

Tamén traballou o alumnado  con  Lego we Do.

 

RECOLLIDA DE SUMINISTROS

 

Tarea: Responder  prgunta. plantease a os alumnos a siguiente situación;  creouse una base lunar para explorar a Luna. Envían suministros que deben ser recollidos por un vehículo tendo en conta a irregularidade do terreo y os posibles obstáculos. plantexase  a los alumnos a siguiente cuestión; ¿Cómo chegará o vehículo ata los suministros enviados?.

 Para responder a esta cuestión os alumnos deberán construir o robot vehículo e programar a secuencia correcta para aacadar o obxectivo. Elaboran un plano ubicando na base lunar e o paquete de suministros que se enviou, o problema está en que al vehículo tan averiado o eixe e  so pode xirar nuna dirección, dato que los alumnos desconocen. Ante la dificultad encontrada deben poñeer en práctica os seus sus coñocementos sobre xiros e ángulos puesto que el vehículo so xira nuna dirección e   obxectivo enconntrase n a dirección contraria. Deberán identificar o problema e plantear solucions. Deberán rexistrar tamén o tiempo empleado no recorrido, a distancia, a velocidade… y comprobar cómo en función da velocidade  o tempo .... http://www.proyectoscpiocruce.com/pk118/docsfinais/recogidadesuministros.pdf

 

 XOGO CON MBOT  6º

Tarefa: explora os diferentes animais que medran nas piscinas Aquarium Finisterrae e observa as principais especies que usamos para comer. Observe tamén o comportamento do tiburón "Gaston". Fai un traballo de investigación sobre os depredadores dos océanos e tome conclusións en powerpoint. Despois de que os estudantes doutros graos, deberán facer un mural que mostre a especie e a información sobre eles este mural será realizado por materiais reciclados.

Os alumnos de 6º curso crearon un código RQ que incluia información sobre cada peixe ou información sobre reciclaxe.  A continuación, os alumnos fixeron un xogo informático usando  Mblock onde un depredador ten que comer só o peixe que respecta o consumo mínimo, logo gañará puntos pero se o peixe depredador come unha presa que non respecta o tamaño mínimo perde  a vida.

 O tamaño do peixe escribiuse como unha operación matemática polo que o xogo pode facer uso de estudantes de 1º e 2º grao para practicar cálculo mental.

Esta actividades realizaronse presencialmente

 

HOLOGRAMAS

A Través de unha videocinferencia que se recolleu en video  e un tutotrial. Os alumnos   coñeceron  as propiedades da luz e  aprendron a  relacionar  este coñecemento para comprender como  se producen os hologramas.

Os alumnos  aprenderon  a constuir unha   pirámide hologramica caseira a través de  video conferencia e axuda de un tutorial,  aprenderon a realizala

 

Con uns videos que sacaron os alumnos na súa visita ao acuario  e coa axuada de " “Hologram creator” app e usando un telefono ou un iPad os alumnos poideron vosionar os hologramas  dos peixes.

 

CLUB DE ROBÓTICA 2018-19

Este ano empezamos oficialmente co CLUB de ROBOTICA ainda que xa empezamos a traballar a ROBOTICA, PROGRAMACIÓN e  COMPUTATIONAL THINKING  o curso pasado co proxecto ERASMUS + STEP by STEP 

 

 Taller de Robótica  20 de xuño

ACTIVIDADES  documentos en revision

Iniciación á Robótica 

 Robótica en E Infantil         Robótica en E Infantil (video)

1º ciclo E Primaria

Recogida de suministros

O Robot espía

A guía en  galego, recolle as actividades anteriores eoutras do 3º ciclo de Primaria

No Club de robótica participaron os alumnos de 4º , 5º e 6º  de E Primaria. 

  

    Actividades de CUARTO DE e PRIMARIA

·       

Actividades de computacional thinking      

·       

Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do 

·       

Proxecto “Vixiante” con LEGO e We Do  

·        

Programamos con Playground

Actividades de QUINTO DE e PRIMARIA

-      

·       

Actividades de computacional thinking     

·       

Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do      

·       

Creamos Apps con App Inventor       

·       

Programamos con Makey Makey

-           Os alumnos de  5º e  6º tiveron a oportunidadede aprender a crear un ROBOT  e logo competir cos outros equipos , os equipos estaban formados por alumnos de UK, Italia, España e Portugal

      https://photos.google.com/share/AF1QipNKLbkUA3HTfldz_qRPw9NmMlNEScT5d-xhMyQfP9wNGdWjWJqf8keXOS7rUI3g5Q?key=cjFQSVlNQUxUUDlxUTl3UVJMVERUbU1uQkYtd                                   

       Actividades de SEXTO DE  E  PRIMARIA

 Actividades de computacional thinking

-         

Proxecto “Velocidade” con LEGO e We Do      

·       

Creamos Apps con App InventoR     

·       

Programamos con MBLOK ( circuitos MBlock)        

·       

Programamos con Play ground      

·       

Diseñamos  para a impresora 3D       

·       

Creamos os nosos barcos para o concurso

Proxecto Step by Step - Visita aos centros ingleses

Aquí podedes ver algunhas das actividades realizadas polos alumnos durantes a semana do 7 ao 12 de outubro

 

https://twitter.com/TMoudiotis?lang=es

https://twitter.com/tmoudiotis?lang=es

https://twitter.com/tmoudiotis?lang=es

https://twitter.com/tmoudiotis?lang=es

 

Propostas didácticas e traballos dos alumnos de 5º e 6º de Primaria

Materiais  primaria (competencias, lingua e matemáticas)

Blog do profesorado Infantil e Primaria

 

Traballo sobre os volcáns

Ana

Juan Carlos

Emma

Alba

Claudia

 

Contos con Kerpoof

Mundo en guerra

As aventuras de Antón

O ataque alieníxena

Rock en Cerceda

PREGUNTAS SOBRE EDIXGAL

IREMOS COLOCANDO AS PREGUNTAS QUE NOS CHEGAN E TAMÉN

 

                ESPERAMOS  PUBLICAR AS SOLUCIÓNS

Como se mandan mensaxes ?

Ver a resposta

 

¿Como un alumno Pode  substituir  o usuario e a contraseña olvidada?

 O profesor da materia pode facilitarlle o usuario. Para eso vai a escritorio, xestión de credanciais deplegase: CENTRO- GRUPO- ASIGNATURA,  dáselle a filtrar, buscase o alumno/a  e xa podemos acceder ao usuario e facilitalo ao alumno. Colocando no acceso a "eva" o usuario o alumno pode solicitar a contraseña se disp-on dunha conta de correo.

 O profesorado pode tanén facilitar a contraseña

 ¿ Como  descargar a unidades? 

 https://drive.google.com/file/d/1ZTYOhEZkbQnaJ7zsxfuGBbWz5wK_vZwd/view

  ¿ Como utilizar a ferramenta de autor?

 http://evaformacion.edixgal.com/p/ferramentas-de-autor.html

 

..................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materiais  para usar na aula ou feitos polos alumnos

Materiales pizarra digital 

Conto en inglés - Pizarra dixital 

La Armada Invencible

Actividades con EDILIM - Escritores galegos

Presentaciones" El camino"

Del huerto a las farmacias

Personajes del Camino

Novel by chapter

Ecosistemas

María Mariño

Velázquez

Cuento Viajero

Del comercio en la Edad Media al comercio actual

El Camino 

O Camiño- Edilim

Lois Pereiro

Distribuir contido


by Dr. Radut