Infantil

4º Educación Infantil curso 2022/23: período de adaptación

"Se o reto queres gañar, en galego tes que cociñar"

Co motivo do Día do Libro, comeza o TERCEIRO RETO do proxecto PERCORRENDO GALICIA do Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Faremos un libro de receitas e para iso precisamos da vosa axuda. Hoxe, o alumnado levará para casa unha folla para escribir unha receita en GALEGO. O obxectivo da mesma é que os nenos e nenas coñezan e aprendan o vocabulario relativo á cociña (alimentos, utensilios, técnicas de cociñado, ...).

A data de entrega da receita será o vindeiro venres día 29 de abril.
Moitas gracias pola vosa colaboración!

Noticiario CPI O Cruce

Os nenos e nenas de 5 anos do Cpi O Cruce fan unha pequena escenificación do que lles gustaría ser de maiores

"A pantasma que non sabía asustar": video-conto creado polo alumnado de 6º de infantil

Os nenos e nenas de 5 anos, no trimestre pasado inventamos un conto no que unha pantasmiña non sabía asustar. Agora, tamén o ilustramos cos nosos propios debuxos. Esperamos que vos guste!