COMEDOR

SECRETARÍA VIRTUAL

AXUDAS

Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19

Actualizado á versión 4 (set 2021). En proceso de edición e mellora.

Achégase versión 1 o Plan de adaptación ao contexto COVID 19 xunto cos planos de circulación e recreos.

O Protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2021-2022 (Versión 1/10/2021) pódese consultar premendo aquí

Resumo do protocolo COVID do centro

Para tratar de aclarar as dúbidas que lóxicamente xenera este inicio de curso tan singular, elaboramos un resumo do protocolo do centro que compartimos agardando que resulte de utilidade para toda a comunidade educativa.

Agradecemos a vosa colaboración e comprensión nestes días complicados e agardamos que o curso que imos comezar se desenvolva con toda a normalidade que o contexto sanitario permita.

Modelo Declaración Responsable para descarga

Admisión de membros da comunidade educativa como colaboradores voluntarios do comedor escolar para o curso 2021/2022

Anuncio de apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do CPI O Cruce como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2021/2022.

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado do cenro que desexen, ao longo do curso 2021/2022 colaborar nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán presentar solicitude cubrindo a solicitude e o anexo III dos ficheiros adxuntos e achegándoo por correo electrónico ou presencialmente en secretaría.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá aberto ata o día 8 de setembro de 2021. Podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso ata o 21 de decembro de 2021.

Libros de texto curso 2021/2022 (actualizado para E. Primaria)

Achégase o listado de libros de texto para o curso 2021/2022 nos ficheiros adxuntos.

Solicitude servizo de comedor curso 2021/2022

Publicada a Instrución 2/2021 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura Eduación e Universidade do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de Xestión directa no curso escolar 2021-2022, ábrese o prazo para que as familias que desexen solicitar servizo de comedor para o vindeiro curso presenten presencialmente ou por vía telemática (ao correo electrónico do centro) cubertos os dous impresos que se achegan:

- Solicitude

- Anexo II

As persoas que non teñan posibilidade de imprimir na casa poden pasar a recoller os impresos en papel que estarán á súa disposición no vestíbulo do centro.