COMEDOR

SECRETARÍA VIRTUAL

AXUDAS

Listaxe definitiva admisión curso 2022/23

Dende hoxe 14 de maio pódese consultar as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso escolar. Para poder acceder á consulta de dita información, seguindo a lexislación vixente, poden facelo:

• Presencialmente: no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. O horario será: de lúns a venres de 9:45 a 11:00 e de 14:20 a 15:50 horas. Non é preciso solicitar cita previa.

• Telemáticamente: A través da aplicación "admisionalumnado" empregando a Chave365 ou certificado dixital. Premendo neste enlace: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

• O prazo de formalización de matrícula para o novo alumnado será do 20 ao 30 de xuño, ambos inclusive. Informaremos, a través da páxina web, do horario de atención na secretaría do centro para a realización de dito tramite.

Viaxe a Bélxica de 2º ESO maio 2022 no marco do proxecto Erasmus+ DLAB

"Se o reto queres gañar, en galego tes que cociñar"

Co motivo do Día do Libro, comeza o TERCEIRO RETO do proxecto PERCORRENDO GALICIA do Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Faremos un libro de receitas e para iso precisamos da vosa axuda. Hoxe, o alumnado levará para casa unha folla para escribir unha receita en GALEGO. O obxectivo da mesma é que os nenos e nenas coñezan e aprendan o vocabulario relativo á cociña (alimentos, utensilios, técnicas de cociñado, ...).

A data de entrega da receita será o vindeiro venres día 29 de abril.
Moitas gracias pola vosa colaboración!

Punto de recollida de tapóns de plástico

reciclaxe tapons

Becas e axudas para o curso 2022/23

O prazo para solicitar becas do curso 2022/23 ábrese o 30 de marzo e remata o 12 de maio. Poden atopar máis información na web do Ministerio de Educación.

Apertura do prazo para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo

Unha vez determinado que o número de solicitudes para 4º CURSO DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 anos) é superior ao de prazas ofertadas; e tal e como se regula na Orde. 12 de marzo de 2013, art.17, punto 1: "o centro abrirá un prazo de 10 días hábiles, contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión, para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo".

O prazo de presentación na secretaría do centro (previa cita) será dende o día 24 de marzo ata o 6 de abril, ambos incluídos.

Para máis información consulten os ficheiros adxuntos