Admisión de membros da comunidade educativa como colaboradores voluntarios do comedor escolar para o curso 2022/2023

Anuncio de apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do CPI O Cruce como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2022/2023.

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado do cenro que desexen, ao longo do curso 2022/2023 colaborar nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán presentar solicitude cubrindo a solicitude e o anexo III dos ficheiros adxuntos e achegándoo por correo electrónico ou presencialmente en secretaría.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá aberto ata o día 7 de setembro de 2022

Moitas grazas pola súa colaboración!

AdxuntoTamaño
Anexoiii-comedores-Instrucion_2-2022_XD.pdf177.71 KB