Departamento do mesmo nome

Programación Didáctica de Música 2º ESO 22/23

Programación Didáctica de IAEE 4º ESO 22/23

Concerto do 4 de maio

O 4 de maio un grupo de rapazas e rapaces de Primaria e Secundaria do centro,coa colaboración dos profesores de Música,Martín Nogueira e David Sanz, deron un pequeno concerto con pezas de música tradicional galega con motivo da visita ao centro dun grupo de profesores e alumnos de Grecia e Portugal, no marco do proxecto Erasmus+ "Undertaking, Recycling and Creating".

Visita ao Viveiro de Empresas Municipal de Cerceda

O 30 de marzo fuimos  co alumnado de IAEE 4º ESO ao Viveiro de Empresas Municipal de Cerceda,puidendo visitar  as excelentes instalacións das que dispón   e coñecer de primeira man a experiencia dalgúns dos emprendedores que teñen instalada aquí a súa empresa.

Concerto no Palacio da Ópera de A Coruña

O 24 de marzo asistimos con alumnado de 2º e 3º ESO a un excelente concerto do grupo L´Rollin Clarinet Band no Palacio da Ópera de A Coruña.

Aquí estamos todos diante da cascada xunto ao Palacio da Ópera:

E aquí pode verse aos  músicos nun momento do concerto, "dándoo todo":

Curso 2021/2022

Profesorado do departamento:

David Sanz Diéguez

Imparte Música en 2º e 3º ESO e IAEE en 4º ESO.

Blogs de Música

Xefe de Departamento 2021-22: David Sanz

Aquí os blogs de Música publicados en cursos anteriores

4º de ESO