COMEDOR

SECRETARÍA VIRTUAL

AXUDAS

Aclaracións con respecto aos cambios nas áreas de influencia no Concello de Cerceda

O alumnado previamente matriculado en calquera dos centros de Cerceda ten dereito a continuar nel para o próximo curso académico e sucesivos. A súa situación no varía.

Se algunha familia quixera mudar de centro, pode presentar unha solicitude fóra de prazo no centro da súa elección. Dentro da súa área de influencia, o alumnado terá dereito aos servizos complementarios dese centro.

Matrícula Infantil, Primaria e ESO curso 2022/23

Ábrese o prazo de matrícula para o alumnado de E. Infantil e E. Primaria de nova incorporación ao centro. O prazo permanecerá aberto entre os días 20 e 30 de xuño.

O horario de atención ao público na secretaría do centro será:

• De 9:45 h a 15:00 h os días 20, 21 e 22 de xuño.
  • De 9:00 h a 14:00 h na semana do 27 ao 30 de xuño.

A documentación que teñen que presentar é:

• Anexo de formalización de matrícula.
  • Autorizacións de recollida.
  • Consentimento do tratamento de imaxes.
  • Dúas fotografías tamaño carné do alumno/a.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.
  • Fotocopia dos DNI dos proxenitores ou titores legais.
  • Cuestionario lingua materna (so para 4º de E. Infantil).
  • De ser o caso, sentencia de separación ou divorcio (no caso de non telo entregado no período de solicitude de admisión).
  • Para o alumnado xa escolarizado noutro centro: certificado de matrícula do centro de procedencia.

No caso da ESO o prazo de matrícula estará aberto entre os días 1 e 10 de xullo. Poderán presentar a documentación en secretaría en horario de 9.30 h a 13:30 h. No caso do alumnado de secundaria será necesario presentar:

• Anexo de formalización de matrícula.
  • Autorizacións de recollida.
  • Consentimento do tratamento de imaxes.

Moitas grazas pola súa colaboración.

Novas áreas de influencia do Concello de Cerceda

De conformidade co artigo 2 do decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación e da orde do 12 de marzo de 2013, emítese resolución de delimitación de áreas de influencia do concello de Cerceda:

• O CPI O Cruce acollerá ao alumnado que teña o seu domicilio comprendido nas parroquias de Cerceda, Encrobas e Meirama.

• O CEIP Celso Emilio Ferreiro acollerá ao alumnado que teña o seu domicilio comprendido na parroquias de Queixas, Xesteda e Rois”.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

SOLICITUDE DENDE O 19 DE MAIO ATA O 22 DE XUÑO DE 2022

A partir de maña día 19 recibirán o formulario de solicitude e as instruccións.

O prazo de presentación das solicitudes vai dende o 19 de MAIO ata o 22 de XUÑO de 2022.

- A presentación será presencial no centro educativo, en horario de

de 14:30 a 15:30

- A presentación telemática, soamente pola Sede da Xunta, non se tramitarán solicitudes polo correo electrónico.

Trámite telemático

Listaxe definitiva admisión curso 2022/23

Dende hoxe 14 de maio pódese consultar as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso escolar. Para poder acceder á consulta de dita información, seguindo a lexislación vixente, poden facelo:

• Presencialmente: no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. O horario será: de lúns a venres de 9:45 a 11:00 e de 14:20 a 15:50 horas. Non é preciso solicitar cita previa.

• Telemáticamente: A través da aplicación "admisionalumnado" empregando a Chave365 ou certificado dixital. Premendo neste enlace: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

• O prazo de formalización de matrícula para o novo alumnado será do 20 ao 30 de xuño, ambos inclusive. Informaremos, a través da páxina web, do horario de atención na secretaría do centro para a realización de dito tramite.

Apertura do prazo para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo

Unha vez determinado que o número de solicitudes para 4º CURSO DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 anos) é superior ao de prazas ofertadas; e tal e como se regula na Orde. 12 de marzo de 2013, art.17, punto 1: "o centro abrirá un prazo de 10 días hábiles, contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión, para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo".

O prazo de presentación na secretaría do centro (previa cita) será dende o día 24 de marzo ata o 6 de abril, ambos incluídos.

Para máis información consulten os ficheiros adxuntos