IMPRESOS DE MATRÍCULA

LIBROS DE TEXTO

EXAMES SETEMBRO

COMEDOR

Admisión e matrícula curso 2021/2022 (con impresos para descargar)

Informamos do comezo dos prazos de matrícula, do 20 ao 30 de xuño para novo alumnado de Infantil e Primaria e do 28 de xuño ao 10 de xullo para o alumnado de ESO.

Os impresos e documentación están aquí a disposición para descarga e tamén se poden recoller na secretaría do centro.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar (Curso 2021/2022)

Ábrese o prazo de solicitudes para participar no fondo solidario de libros de texto e para recibir axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado de educación primaria e secundaria obrigatoria. O prazo de presentación das mesmas é do 21 de maio ao 22 de xuño de 2021.

Enlace á Orde no Diario oficial de Galicia

Para presentación electrónica, poden acceder á aplicación correspondente facendo clic aquí.

Para presentación presencial no centro (ou por rexistro): utilice os Anexo I e Anexo II  da Orde de convocatoria.

Manual de usuario para os cidadáns: enlace

Máis información | Fondo Libros

Admisión alumnado curso 2021/22

Ábrese o prazo de solicitudes de admisión do 1 ao 22 de marzo. Achégase listaxe de vacantes e instrucións para a tramitación das mesmas.

Máis información accedendo á aplicación de admisión da CCEU ou descargando o manual para as familias sobre solicitudes de admisión da Xunta de Galicia.

Reserva de praza alumnado curso 2021/22

Modelo Declaración Responsable para descarga

Modelos de autorizacións para saída e recollida de alumnado

Co obxectivo de axilizar trámites neste inicio de curso, publicamos os modelos de autorizacións para saída e recollida do alumnado do centro.

Pódense descargar e imprimir para entregar xa cubertos, pero tamén hai opción de recollelos impresos no propio centro.