DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS.CENTRO PÚBLICO INTEGRADO "O CRUCE". CERCEDA.

A asignación de grupos establecidos no Curso Escolar 2014/2015 é a seguinte :

1º de ESO:     2 Grupos  (de 1ºA de ESO 16 e 1ºB de ESO 16 alumnos). Reciben unha clase más de Reforzo de Matemáticas os 10 alumnos (de 1ºA e de 1ª B) deste nivel que teñen exención de Lingua Francesa.

2º de ESO:     2 Grupos  (2ºA de 19 alumnos e 2ºB de 20 alumnos). Reciben unha clase más de Reforzo de Matemáticas os 13 alumnos (de 2ºA e de 2ª B) deste nivel que teñen exención de Lingua Francesa.

3º de ESO:     3 Grupos ( 3ºA de 17 alumnos e 3ºB de 18 alumnos e outro grupo 3ºC do Programa de Diversificación Curricular de 5 alumnos).

4º de ESO:     Materia de MatemáticasB Grupo A de 18 alumnos e da materia de Informática: 2 grupos (de 13 e 4 alumnos respectivamente) e outro grupo 4ºB do Programa de Diversificación Curricular de 6 alumnos).

Composición do Departamento e asignación de Grupos:

• Rodríguez González, Luis J.: Profesor Numerario de Ensino Secundario e Xefe de Departamento. Imparte docencia en tódolos grupos de 3º e 4º de E.S.O. e no Grupo 2 de Informática.
  • Sorribas Chaves, Rosario: Profesor en expectativa de Ensino Secundario do Departamento de Matemáticas que imparte o ámbito científico–tecnolóxico ao grupo do Programa de Diversificación Curricular de 3º y 4º de ESO e Informática en 4º no grupo1.
  • Gordillo Campelo, Juan: Maestro de Primaria Adscrito ó Departamento de Matemáticas. Imparte docencia nos grupos de 1º e 2º  de ESO.
  • Pérez Veiga, Erundina: Imparte un reforzo de Matemáticas de 1º e 2º de ESO.