Axudas

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DAS BOLSAS COMEDOR 19/20

Na web do Concello teñen xa publicadas a resolución definitiva das bolsas de comedor para este curso.

IMPORTANTE: Todas as persoas beneficiarias deben pasar polo seu centro cívico de referencia, fóra daquelas cuxo centro de referencia sexa o centro cívico Rosales, que deberán acudir ao centro cívico de Labañou. En cada centro cívico entregaráselles o documento que han de presentar obrigatoriamente nos servizos de comedor correspondentes e tamén en calquera dos rexistros municipais. De non presentar este documento en tempo e forma en ambos os sitios, a persoa deixará de ser beneficiaria da bolsa de comedor.

O prazo para presentar o documento de aceptación da bolsa será desde o 11 ao 22 de novembro, ambos os días incluídos.

ALEGACIÓNS ÁS BOLSAS COMEDOR

O Concello amplía o plazo para presentar as alegacións para as bolsas comedor que foron denegadas, ata o próximo xoves 24 de outubro.

Tedes toda a información na páxina do Concello.

LISTAXES PREDEFINITIVAS DAS BOLSAS DE COMEDOR

Chéganos esta información dende o Concello en relación as bolsas de comedor escolar.

Podedes consular as listaxes predefinitivas neste enlace.

PROGRAMA BOLSAS COMEDOR 2019-20: LISTAXES PROVISIONAIS

Chegounos ao centro esta información sobre a resolución provisonal sobre as bolsas de comedores escolares:

Hoxe 4 de setembro de 2019, publícanse nas oficinas dos rexistros municipais, taboleiros de anuncios dos centros cívicos municipais, no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, na páxina web municipal da área dos servizos sociais e no teléfono de información cidadá 010 do Concello da Coruña, as listaxes provisionais de admitidas/os e excluídas/os da convocatoria do Programa de bolsas de comedor do Concello da Coruña para o curso 2019-2020.

Nesta listaxe indícanse as causas de exclusión e concédese un prazo de 10 días hábiles para emendar a documentación as persoas que teñan un requerimento dela que será do 5 ó 18 de setembro de 2019, ambos os días incluídos.

A información pódese obter na web municipal de servizos sociais (www.coruna.es/serviciossociales), no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos municipais.

Atentamente,

Programa municipal de traballo con familias.

FONDO DE LIBROS: LISTAXES DEFINITIVAS

Xa podedes consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido e excluído no Fondo de Libros Solidario para o curso 19/20.

Unha aclaración, onde pon: "Máis 1 libros de adquisición complementaria. O número mínimo de libros complementarios está limitado polas materias con libro nas que se matriculou o alumno." Isto significa que ese libro corresponde a "Valores" pero non utilizaran libro de texto.

A entrega dos libros farase na reunión coas familias a principio de curso.

FONDO DE LIBROS: LISTAXES PROVISIONAIS

Xa están publicadas as listaxes provisionais dos admitidos e excluídos no fondo de libros solidario para o curso 19/20.

Nestas listas provisionais non aparecen os libros concedidos, unicamente o número de libros, pero ao ser un listado provisional vai haber modificacións. As listaxes definitivas publicaránse nos primeiros días de xullo.

Recomendámosvos non mercar os libros ata setembro, tras as reunións nas titorías.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Publicado na Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do 20 de maio) o procedemento para participar no fondo solidario de libros e para solicitar axudas para a adquisición dos libros de texto e de material escolar.

PROCEDEMENTO:

1. A solicitude será única para todas as axudas e para todos os fillos/as admitidos/as no mesmo centro para o curso 2019/2020. Preferentemente cubrirase na sede electrónica e tamén pode descargarse premendo aquí ou solicitala na conserxería ou administración.
  2. A solicitude debidamente cuberta e asinada acompañarase da seguinte documentación.
    • Fotocopia do libro de familia onde figuren todos os membros computables da unidade familiar (situación de referencia a 31 de decembro de 2017).
    • De ser o caso: outra documentación que fose necesaria.
  3. Prazo para a entrega do 21 de maio de 2019 ata o 21 de xuño de 2019.
  4. Presentación:
  •  Preferentemente por vía telemática (https://sede.xunta.gal)
  • Na secretaría do centro onde está admitido para o curso 2019/2020.

BOLSAS COMEDOR ESCOLAR PARA O PRÓXIMO CURSO 2019/20

Estimadas familias:

O día 17 de abril de 2019, publicouse no BOP da Coruña as bases que rexen a nova convocatoria do Programa de Bolsa comedor do Concello da Coruña para o curso 2019-2020.

O prazo para solicitalas será do 22 de abril ao 6 de maio de 2019, ambos os días incluídos.

Os formularios de solicitude específicos para esta convocatoria, poderanos obter nos Rexistros Municipais, nos centros cívicos, na páxina web dos servizos sociais municipais (www.coruna.es/serviciossociales), ou na páxina web da sede electrónica (https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/tramites?method=enter#l242).

As bases e a información pódense obter na web municipal de servizos sociais (www.coruna.es/serviciossociales), no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos municipais.

No CCM dos Mallos desenvolveranse dúas charlas para resolver dúbidas de documentación, etc.

Estas charlas informativas serán os días:

VENRES 26  DE ABRIL ÁS 10.30 HORAS

MARTES 30 DE ABRIL ÁS 12.30 HORAS.