FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Ábrese o prazo para presentar solicitude para adquisición de libros de texto e material escolar.

CARREIRA "SAVE THE CHILDREN"

O CEIP SAN VICENZO AGRADÉCELLE AO ALUMNADO A PARTICIPACIÓN UN ANO MÁIS NA CARREIRA DESTINADA A RECAUDAR FONDO PARA A ONG SAVE THE CHILDREN. LEVAMOS ANOS FACENDO ESTA CARREIRA E OS RESULTADOS SON CADA VEZ MELLORES.

AGRADECEMOS TAMÉN ÁS FAMILIAS QUE PATROCINAN A CARREIRA. MOITAS GRAZAS.

O IMPORTE RECADADO ASCENDE A 509,65 €, FOI INGRESADO XA NA CONTA DE DITA ONG.

SECRETARÍA

PUBLÍCANSE AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2019/2020, NOS SEGUINTES NIVEIS:

• 4º DE ED. INFANTIL
  • 5º DE ED. INFANTIL
  • 2º DE ED. PRIMARIA

PARA VER AS LISTAXES PODEN CONSULTAR OS ANEXOS NESTE DOCUMENTO OU NA PORTA DE ENTRADA DO CENTRO.

ENTRADA PARQUE

Desde mañá e ata que rematen as obras do Parque Infantil, o acceso ao colexio do alumnado que non vén en autobús será pola porta situada diante do Pavillón. Nesa entrada non hai timbre; polo tanto, é importante respectar horarios de entrada e saída, para evitar esperas innecesarias.

Se houbese calquera problema para acceder ao Centro chamen ao 881- 866532. Grazas.

PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO

Comenza o período para admisión de novo alumnado no Ceip Plurilingüe San Vicenzo de Vimianzo.

Nos anexos pódense consultar as instruccións.

PROCESO DE VOTACIÓN DA XORNADA ÚNICA

RECÓRDASELLES ÁS FAMILIAS QUE MAÑÁ, DÍA 22 DE FEBREIRO DE 2019, REALIZARASE A VOTACIÓN SOBRE A XORNADA ÚNICA.

A MESA ELECTORAL ESTARÁ SITUADA NA BIBLIOTECA DO CENTRO, ABERTA DE 10:00 A 20:OO H., ININTERRUMPIDAMENTE.

iMPRESCINDIBLE TRAER O DNI OU DOCUMENTO LEGAL EQUIVALENTE. SÓ PODE VOTAR UN DOS PROXENITORES.

NO CASO DE CÓNXUXES SEPARADOS LEGALMENTE, DEBERÍA VOTAR O QUE OSTENTA A GARDA E CUSTODIA.

PROCESO DE VOTACIÓN DA XORNADA ÚNICA

A proposta da ANPA, este curso realízase de novo o proceso para solicitar a xornada única.

Os días 16 e 17 de xaneiro leváronse a cabo as sesións informativas dirixidas ás familias.

O próximo día 4 de febreiro sortearanse os membros da mesa electoral, ás 13:00 horas no despacho de Dirección. Este sorteo é público e pódese asistir ó mesmo.

O día 22 de febreiro de 2019 será o día da votación, con horario de 10:00 h a 20:00 ininterrumpido. Pregamos que acudades a votar para que, sexa cal sexa o resultado, responda á elección da maioría de familias; esto non será posible se cada familia non expresa a súa preferencia.

Adxúntase tríptico coa información resumida do proceso.

Felicitación navideña

O Claustro de profesoras do Ceip Plurilingüe San Vicenzo de Vimianzo deséxalles un Bo Nadal e Feliz ano 2019.

Chocolatada

O venres, 21 de decembro de 2018, o alumnado do noso centro disfrutará dunha chocolatada con churros, organizada pola ANPA.

Tamén recibirán a visita de Papá Noel que vén a preguntarlles os seus desexos de Nadal. O horario será reducido, de 10 a 13:00 horas, sin servicio de comedor, esperamos que disfruten dunhas felices vacacións.

ZERO ADICCIÓNS

O xoves 22 de novembro, os alumnos de 6º participaron nunha charla-obradoiro na que coñeceron os perigos das adiccións. Forma parte dun programa da Deputación, proposto ao centro polo Concello , trata de incidir no perigo que supoñen todo tipo de adiccións, xa non só alcohol, drogas ou outras substancias, senón tamén as novas adiccións aos xogos on line, ou ao uso abusivo do móbil, das redes sociais, da play ...que acaban converténdose en adicción.

Animamos ás familias a participar nas actividades propostas para elas a través do Concello.