LISTAXES DEFINITIVAS FONDOLIBROS

Publicamos as listaxes definitivas de fondolibros (3º, 4º, 5º e 6º de primaria).

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDOLIBROS E VALES PARA LIBROS E MATERIAL

Publicamos as listaxes provisionais de admitidos no reparto do fondo solidario de libros de texto (3º, 4º, 5º e 6º de primaria).

Estas listaxes nada máis informan do número de libros concedidos no reparto. Hai dous días de prazo para reclamar.Transcurridos eses dous días se publicarán as listaxes definitivas, onde figurarán as referencias concretas dos libros que se conceden no reparto.

Tamén publicamos unha listaxe de admitidos para os vales para libros e material (1º e 2º de primaria) e dos vales para material (3º, 4º, 5º, 6º de primaria). O feito de non figurar nesa listaxe implica que quedaron excluídos por renda.

Eses vales poderán recollerse na secretaría do centro a partir de mañá ás 11:30 horas. O venres 29 de xuño a secretaría só estará disponible en horario de 10 a 11 horas. A semana próxima o horario será de 10 a 13 horas.

Os vales de libros e material so poden recollelos persoas maiores de idade, xa que deberán firmar a recepción dos mesmos.

Formalización de matrícula para o curso 2018 - 2019

O alumnado admitido no centro para o próximo curso 2018 - 2019, terá que formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño, en horario de 11.20 a 12.15 horas en días lectivos e de 10.00 a 13.00 horas en horario non lectivo.

A documentación que deberá cubrir é a seguinte:

- Impreso de matrícula.

- Enquisa de relixión.

- Autorización de recollida do alumno/a en horario escolar.

- Impreso de transporte escolar (se é o caso).

- Impreso de lingua materna (nenos que entran en 4º de Ed. Infantil)

- Permiso de uso de imaxe.

A maiores hai que aportar o seguinte:

- Certificado médico do alumno/a (feito polo pediatra).

- Dúas fotos tamaño carné.

- Certificado de empadroamento onde figuren todos os membros da unidade familiar (pídese no Concello).

- Fotocopia da tarxeta sanitaria do neno/a feita polas dúas caras.

Para o alumnado que precise comedor terán cubrir e entregar a solicitude, seguindo as seguintes instruccións.

Relación de libros de texto para o curso 2018 - 2019

Publicada a listaxe de libros de texto para o curso 2018 - 2019.

HORARIO DE SECRETARÍA XUÑO

A partir do próximo venres 1 de xuño, o horario de secretaría será de 11.20 a 12.15 horas.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018/2019

Orde do 9 de maio de 2018 que regula a participación no fondo solidario e axudas para adquirir libros de texto e material escolar, destinado ao alumnado de educación primaria, educación secundaria obrigaroria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2018/2019, publicada no DOG núm. 95 de data 21 de maio de 2018

Prazo de presentación: ata o 22 de xuño de 2018.

Solicitude: Anexo I e II

Información completa: DOG núm. 95 de data 21 de maio de 2018

Información resumida aquí

Data de publicación estimada de listaxes provisionais: 2 - 3 de xullo.

VISITA TURÍSTICA POLA CONTORNA

O pasado mércores día 11, os alumn@s de 6º curso de primaria fixeron unha ruta turística polos concellos de Vimianzo, Zas e Cabana de Bergantiños, visitando os Batáns do Mosquetín (Salto - Vimianzo), as Torres do Allo (O Allo - Zas) e o Dolmen de Dombate (Borneiro - Cabana de Bergantiños). Esta visita foi organizada polos Concellos nomeados, para que o alumnado coñeza o patrimonio cultural da zona e foi documentada pola Televisión galega mediante o programa Galicia Viva (min. 37:35 aprox).

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2018/2019 - LISTAXE PROVISIONAL

Á vista de que o número de solicitudes de admisión non supera ás prazas ofertadas, todos as solicitudes están admitidas.

Ante esta resolución, poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles, contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

Se non existisen reclamacións, esta listaxe de alumn@s considerarase definitiva.

O prazo de formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño. Cando se aproxime a data, daremos máis información.

Entroido 2018

Este ano para o entroido, decidimos traballar os traxes típicos do entroido en Galicia. E para amosar o colorido dos mesmos e a alegría dos rapaces e rapazas, fixemos un percorrido polos arredores do colexio.

DIA DA PAZ E CARREIRA SOLIDARIA

O día 30 de Xaneiro celebramos o Día da Paz cantando todos xuntos a canción de "Color Esperanza" e facendo una carreira solidaria para recaudar fondos para a asociación Save the Children, que axuda a nenos nenas de países máis desfavorecidos co fin de que poidan ter unha vida mellor. Agradecemos a todos/as a vosa participación e colaboración.