BO NADAL 2020!!

O alumnado e o equipo de mestres de Educación Infantil desénxanvos...

(PREME PARA VER O VÍDEO)

BO NADAL!

BICOS E AGARIMO NESTE NADAL TAN ESPECIAL!

Este ano, polo Nadal, o Apalpador propúxonos levarlle unha morea de agarimo á residencia de anciáns DomusVi de Vimianzo.

O alumnado do centro, por suposto, encheu o saco do Apalpador con postais e un mural xigante, onde recollen os mellores desexos para os usuarios e traballadores da residencia de maiores.

Dende o centro damos as gracias á ANPA e aos traballadores e usuarios de DomusVi pola súa implicación e colaboración, para poder levar a cabo esta actividade coa que potenciamos valores fundamentais para lograr unha sociedade cada día mellor e máis solidaria.

(PREMA PARA VER O VÍDEO)

Concurso Contos de Nadal : Noraboa Sara Roget Martínez

Noraboa a nosa alumna ,Sara Roget Martínez, por ter acadado o 6° posto no 17° certame de Contos de Nadal convocado pola Voz de Galicia e Radio Voz, no que participou  alumnado de 4° curso de primaria do CEIP San Vicenzo.

Sara gañou o 6° posto coa súa obra "Ledicias de Nadal", de entre os 184 relatos que presentaron ao concurso distintos centros educativos da Costa da Morte.

Un gran posto Sara,noraboa!!!

UN LIBRO POLO NADAL

Que mellor agasallo que un Libro polo Nadal!

DÍA DA DECLARACIÓN UNIVERSAL DOS DEREITOS HUMANOS- 10 DE DECEMBRO

Mural elaborado polo todo alumnado do centro para conmemorar o Día da Declaración Universal dos Dereitos Humanos

"TODA PERSOA TEN DEREITO Á EDUCACIÓN"

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Publicada no taboleiro de anuncios do centro a listaxe definitiva de admitidos/as de distribución de máscaras.

En canto dispoñamos das máscaras, comunicaremos ás familias o reparto das mesmas polo espazoAbalar.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DA DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Publicadas no taboleiro de anuncios do centro as listaxes provisionais de excluídos e admitidos na distribución de máscaras.

En caso de exclusión da listaxe provisional, as persoas afectadas poderán formular reclamación ante o centro docente nos dous (2) días hábiles seguintes ao da súa publicación.

Ceip Plurilingüe San Vicenzo, 30 de novembro de 2020

EDUCANDO EN IGUALDADE DE XÉNERO

Hoxe o alumnado do CEIP Plurilingüe San Vicenzo  gozou dunha fantastica gincana coa que traballamos dinámicas para o fomento da Igualdade de Xénero.

Pasárono xenial!

(PREME NA IMAXE PARA VER A GALERÍA DE FOTOS)

25 N- Déixaa que Baile!

O 25 de Novembro conmemoramos o Día Internacional contra a Violencia de Xénero baixo o lema "DÉIXAA QUE BAILE!!". Todas as clases participaron na creación do Lazo Xigante con collage de fotos dos nenos,  aprenderon a canción "Déjala que Baile" e elaboraron os seus zapatos morados con menxases para o agresor, que deixamos no cole a modo de exposición.

Se queredes ver como quedaron, poñede un ollo ao seguinte vídeo!

(Preme na Imaxe para acceder ao vídeo)