Saltar navegación.

Letras Galegas

Actividades Letras Galegas

PANXOLIÑA DE NADAL DO CEIP SAN VICENZO :NOITE DE NADAL!

Dende o CEIP Plurilingüe San Vicenzo desexámosvos unhas FELICES FESTAS coa nosa panxoliña de Nadal, elaborada coa colaboración principal de Adrián Pombo, mestre de música, o profesorado do equipo de Dinamización da Lingua Galega e, por suposto, todo o alumnado do centro como artistas principais.

Esperamos que vos guste!

LETRAS GALEGAS 2023: MÚSICA E TEATRO PARA CONMEMORALAS

O Concello de Vimianzo organizou no auditorio de Vimianzo unha representación de teatro con música da man de  Luis Valleciño :"Cantares das Letras", da que pudemos gozar todo o alumnado do centro:

LETRAS GALEGAS 2022

Este ano con motivo da conmemoración do DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2022 preparamos unha coreografía para a canción "Terra de Tanxugueiras" con todo o alumnado do centro.

Ademais coa axuda de familias voluntarias elaboramos un mural da bandeira de Galicia recollendo as nosas "palabras preferidas en galego" que recopilamos con axuda de alumnado e profesorado.

Queremos agradecer ás familias colaboradoras a súa participación, así como ás alumnas voluntarias o seu esforzo por facer de coreógrafas e ensinarnos os pasos de baile a tódalas clases.

PREMA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO DA COREOGRAFÍA

Por outra parte o alumnado do centro coñeceu a vida e obra de FLORENCIO DELGADO, homenaxeado este ano, realizando  diversas actividades. Podedes ver unha mostra do traballo artístico de 1º ciclo e 5º de EP premento no imaxe:

LETRAS GALEGAS 2021: XELA ÁRIAS

Con motivo da conmemoración do Día das Letras Galegas, este ano adicado á figura de Xela Arias, completamos o mural das Nosas Grandes Mulleres galegas engadindo nel a homenaxeada. Participaron todos os alumnos e alumnas do centro, decoraron a súa caricatura e traballaron distintos poemas da autora que representamos en forma de caligrama. Na imaxe podedes ver o resultado:

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020 - ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA

Os nenos e nenas de 4º de primaria tamén fixeron os seus traballiños de investigacion sobre Ricardo Carvalho Calero,autor conmemorado nas Letras Galegas 2020. Botádelle un ollo ao ben que o fixeron pinchando na imaxe!!

RULETA DE PALABRAS "LETRAS GALEGAS 2020"

As Letras Galegas 2020 están adicadas a Ricardo Carvalho Calero.  Divírtete demostrando canto sabes do autor!

RULETA DE PALABRAS: RICARDO CARVALHO CALERO (dificultade medio-alta)

Letras Galegas 2020

(pincha na ruleta)

Elaborada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega

RULETA DE PALABRAS: RICARDO CARVALHO CALER (dificultade medio-baixa)

Letras Galegas 2020

(pincha na ruleta)

Elaborada polo Eqipo de  Dinamización da Lingua Galega en colaboración co Equipo de Educación Infantil

LETRAS GALEGAS 2020

Este ano o Día da Letras Galegas adícase ao escritor Ricardo Carvalho Calero:

• O escritor, filólogo e lingüísta Ricardo Carvalho Calero naceu na cidade de Ferrol o 30 de outubro de 1910. Foi membro do Seminario de Estudos Galegos, da Real Academia Galega, da Associaçom Galega da Lingua... e primeiro catedrático de Lingua e Literatura Galega na Universidade de Santiago de Compostela. Do seu traballo literario cómpre destacar a súa extensa obra de poesía, novela, teatro así como no campo da crítica literaria e no da lingüística galega. Carvalho Calero está considerado o ideólogo do reintegracionismo lingüístico galego, que defende que o noso idioma é unha variante da lingua portuguesa. Faleceu en Santiago de Compostela o 25 de marzo de 1990.

Debido á situación que estamos a vivir, este ano non podemos levar a cabo a conmenoración no centro pero través do enlace Seminario Galán poden acceder a máis información e actividades que poden facer cos pequenos en familia mentras dure o cofinamento.

A Revista Galega do ensino

Damosvos a coñecer o novo portal da Revista Galega de Ensino que pasa a ocupar prenamente o eido dixital. Coa nova proposta esta publicación voótase moito mais dinámica, atractiva e accesible.

Dende a nosa web teremos un enlace permanente no menú dereito da páxina principal para acceder directamente.